-
Мнения
34 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
1 NeutralОтносно ritmoblus
-
Ранг
HR-V
Contact Methods
-
Website URL
http://
-
Колеги, помогнете къде да търся проблема.Днес докато си карах, с 100/120 и се наложи да оскоря, колата отказа, а мотора форсира, сякаш е на свободна, като намаля газта, колята започва да ускорява плавно подам ли повече газ пак същия проблем.Дали е саидинител или е др. проблем?
-
Колеги, един въпрос и от мен, премахването на задната балансираща щанга ще се отразили върху стабилноста, един колега ми каза че няма проблем...
-
Багодаря колега ще се възползвам от предложението, но да се здобия първо с кабел
-
Колега понеже съм със същият ГИ, и явно ми е настроен на минимума, когато пусна климатика и колата е неподвижна мотора започва да тресе и не се чуства добре. Дали ако си поиграя с испарителя ще има ефект и по точно на коя стряна да врътна малко.Поздрави.
-
Имам впредвит тези свещи http://www.densott.com/, цената им е сходна с NGK iridium, но разтоянието между електрода и масата е 0.8мм.Въпроса ми е че доста колеги карат на газ с NGK iridium с стандартно растояние 1.1мм между електрода и масата и не осещат разлика с обикновените, не е ли по добрия избор за кола на газ 0.8мм разтояние между елекрода и масата?П.П. NGK имат специално разработени свещи за LPG с растояние между електрода и масата 0.8мм не е ли това denso заместител на тези свещи при положение че цената им е 3 по малка.
-
Здравейте.Колеги дайте съвет за избор на свещи, карам на газ и се чудя да заложа на изпитаното NGK iridium, или Denso platinium TT. Прочетох различни теми, в които стана ясно, че иридиума е по добрия материал но се надявам на съвет от вас. Някой кара ли с денсото? Разлика освен материалите има и в растоянието м/у електродите при NGK-то е 1.1 а при Denso-то е 0.8. Някъде четох, че е подобре с по малко разтояние заради газта.Поздрави.
-
Moжеби говорим за различни свещи, поне аз разбрах че си сложил тези: http://www.densott.com/ Поздрави.
-
Колега Markony интересуваме какво стана с свещите denso TT, одобри ли ги, как се държи хондата, питам защото ми престои да сменям свещите пък и карам като теб на газ и ако може да ме светнеш за цената им.Поздрави.
-
Същият проблем, имам при една от свещите. Пороблема е при свещите иначе и самата трабичка щеше да е омазнена. Нека каже някой по компетентен колега.Поздрави.
-
Колега и аз така смених само перото като използвах оригиналните пластини, и се получи много сполочливо, вече 2години като ми струваше 2/3 лева непомня вече, иначе в преставилството на хонда сигорно ще има перфекно за някви си 150лева.
-
Колега понеже имам харви и съм се ровил много и в чужбина и в бг форуми че е тествано и няма да имаш проблем с рефлекторите понеже са метални. В доста чужди саитове се продават 100w за HR-V.Ако ми попаднат на мен бих ги сложил на дългите. А на късите Ксенон.
-
Колега имам я вече 2 и половина години 5 врати, 4WD и от както я имам се кара само на газ. Така си доиде от Италия с Тартарини инжекцион, 10литра на 100км. Газовия инжекцион е произведен 2006година сигорно и от тогава претполагам се кара колата на газ. Сериозни проблеми не съм имал само консумативи сменям. Семейна кола от всякъде, минусите сравнение с CR-V са налице и по твърдото укачване и това че не се предлага в САЩ и частите там са уграничени, но пък какъв разход.Един пример от няколко дни - звъними телефона осреща човека ми предлага бартел за Мерцедес МЛ 2.7 турбо дизел (понеже съм я пуснал за продан) разбрахме се да погледна обявата и да си помисля, погледнах много хубава кола, проверих разхода в google 12.5л дизел грацко това е над 30лева А при мен нещата са 12/13лева на 100... Затова и ме завръщаше толкова много по телефона за разхода ми стана ясно.Един мои познат кара чисто нов малък японски автомобил 5.5 л. дизел на 100 км. това е към 15лева на 100км.Така че правилно си се орентирал.
-
благодаря колега, ще проверя
-
Здравейте.Проблема е следния когато температурите паднат под -10 градуса и запаля сутрин моето харви започва едно автоматично подаване на газ от 1000 оборота до 2000 оборота и това не продължава докато колата загрее до 90 градуса а може да продължи и цял час и дори това че потеглям и съм в движение не оказва влияние.Трабва така да исфорсирам двигателя няколко пъти до 6000 оборота та чак тогава да престане тази лудост и да ми се пусне и перката на радятора да охлажда.Да съгласен съм с колата си че това е хубаво да ти е толо и едва да се чуваш че работиш но на каква цена, колко литра бензин ще трабва да изгори по този начин сутрин - се пак сме в криза Проблема е малкото информация която имаме за безпорно добрата кола.Имали някои представа, на някои да му се е случвало и случва това или е прецедент, ако някои знае какъв е този датчик и къде се намира да ме светне.Поздрави.Благодаря предварително.Ако няма управия то поне да знам че не съм сам.
-
Здрвейте колеги.Ако някои може да ме каже от къде да си купя този пръстен с размери 26.4X3.1 и каталожен номер 30110-PA1-732.Поздрави.