Jump to content

ritmoblus

Фен
  • Мнения

    34
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно ritmoblus

  • Ранг
    HR-V

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  1. Колеги, помогнете къде да търся проблема.Днес докато си карах, с 100/120 и се наложи да оскоря, колата отказа, а мотора форсира, сякаш е на свободна, като намаля газта, колята започва да ускорява плавно подам ли повече газ пак същия проблем.Дали е саидинител или е др. проблем?
  2. Колеги, един въпрос и от мен, премахването на задната балансираща щанга ще се отразили върху стабилноста, един колега ми каза че няма проблем...
  3. Багодаря колега ще се възползвам от предложението, но да се здобия първо с кабел
  4. Колега понеже съм със същият ГИ, и явно ми е настроен на минимума, когато пусна климатика и колата е неподвижна мотора започва да тресе и не се чуства добре. Дали ако си поиграя с испарителя ще има ефект и по точно на коя стряна да врътна малко.Поздрави.
  5. Имам впредвит тези свещи http://www.densott.com/, цената им е сходна с NGK iridium, но разтоянието между електрода и масата е 0.8мм.Въпроса ми е че доста колеги карат на газ с NGK iridium с стандартно растояние 1.1мм между електрода и масата и не осещат разлика с обикновените, не е ли по добрия избор за кола на газ 0.8мм разтояние между елекрода и масата?П.П. NGK имат специално разработени свещи за LPG с растояние между електрода и масата 0.8мм не е ли това denso заместител на тези свещи при положение че цената им е 3 по малка.
  6. Здравейте.Колеги дайте съвет за избор на свещи, карам на газ и се чудя да заложа на изпитаното NGK iridium, или Denso platinium TT. Прочетох различни теми, в които стана ясно, че иридиума е по добрия материал но се надявам на съвет от вас. Някой кара ли с денсото? Разлика освен материалите има и в растоянието м/у електродите при NGK-то е 1.1 а при Denso-то е 0.8. Някъде четох, че е подобре с по малко разтояние заради газта.Поздрави.
  7. Moжеби говорим за различни свещи, поне аз разбрах че си сложил тези: http://www.densott.com/ Поздрави.
  8. Колега Markony интересуваме какво стана с свещите denso TT, одобри ли ги, как се държи хондата, питам защото ми престои да сменям свещите пък и карам като теб на газ и ако може да ме светнеш за цената им.Поздрави.
  9. Същият проблем, имам при една от свещите. Пороблема е при свещите иначе и самата трабичка щеше да е омазнена. Нека каже някой по компетентен колега.Поздрави.
  10. Колега и аз така смених само перото като използвах оригиналните пластини, и се получи много сполочливо, вече 2години като ми струваше 2/3 лева непомня вече, иначе в преставилството на хонда сигорно ще има перфекно за някви си 150лева.
  11. Колега понеже имам харви и съм се ровил много и в чужбина и в бг форуми че е тествано и няма да имаш проблем с рефлекторите понеже са метални. В доста чужди саитове се продават 100w за HR-V.Ако ми попаднат на мен бих ги сложил на дългите. А на късите Ксенон.
  12. Колега имам я вече 2 и половина години 5 врати, 4WD и от както я имам се кара само на газ. Така си доиде от Италия с Тартарини инжекцион, 10литра на 100км. Газовия инжекцион е произведен 2006година сигорно и от тогава претполагам се кара колата на газ. Сериозни проблеми не съм имал само консумативи сменям. Семейна кола от всякъде, минусите сравнение с CR-V са налице и по твърдото укачване и това че не се предлага в САЩ и частите там са уграничени, но пък какъв разход.Един пример от няколко дни - звъними телефона осреща човека ми предлага бартел за Мерцедес МЛ 2.7 турбо дизел (понеже съм я пуснал за продан) разбрахме се да погледна обявата и да си помисля, погледнах много хубава кола, проверих разхода в google 12.5л дизел грацко това е над 30лева А при мен нещата са 12/13лева на 100... Затова и ме завръщаше толкова много по телефона за разхода ми стана ясно.Един мои познат кара чисто нов малък японски автомобил 5.5 л. дизел на 100 км. това е към 15лева на 100км.Така че правилно си се орентирал.
  13. Здравейте.Проблема е следния когато температурите паднат под -10 градуса и запаля сутрин моето харви започва едно автоматично подаване на газ от 1000 оборота до 2000 оборота и това не продължава докато колата загрее до 90 градуса а може да продължи и цял час и дори това че потеглям и съм в движение не оказва влияние.Трабва така да исфорсирам двигателя няколко пъти до 6000 оборота та чак тогава да престане тази лудост и да ми се пусне и перката на радятора да охлажда.Да съгласен съм с колата си че това е хубаво да ти е толо и едва да се чуваш че работиш но на каква цена, колко литра бензин ще трабва да изгори по този начин сутрин - се пак сме в криза Проблема е малкото информация която имаме за безпорно добрата кола.Имали някои представа, на някои да му се е случвало и случва това или е прецедент, ако някои знае какъв е този датчик и къде се намира да ме светне.Поздрави.Благодаря предварително.Ако няма управия то поне да знам че не съм сам.
  14. Здрвейте колеги.Ако някои може да ме каже от къде да си купя този пръстен с размери 26.4X3.1 и каталожен номер 30110-PA1-732.Поздрави.
×
×
  • Създай нов...