Jump to content

Savov

Фен
  • Мнения

    39
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

3 Neutral

Относно Savov

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Civic Sedan D15B2 и CR-V B20Z1
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Шумен
  1. Продавам следните неща. 1. Уред налягане масло + камбанка VDO - 80 лв. 2. Уред температура на масло + сензор VDO - 60 лв. 3. Уред температура на масло без сензор EQUUS - 20 лв. 4. Уред за напрежение VDO - 20 лв. 5. Задно дисково окачване с апарати и дискове за сивик 5 ген. - 100 лв. 6. Спирачна помпа 13/16 + серво от сивик 5 ген - 30 лв. 7. Два леви фара за сивик 5 ген. - по 10 лв. бр. 8. Чаши за предни пружини преместващи хода на амортисьора (мое производство) - 10 лв. 9. Четири таса за 13 цола - 20 лв. 10. Волан + удължаваща алуминиева втулка + фланец за сивик 5 ген. - 100 лв. 11. Резисторна кутия с букси ОБД1 - 20 лв. 12. Волан със здрав AIRBAG за сивик 5 ген. - 10 лв. 13. Джанти OZ Racing,15 цола, 4х100, ЕТ 44 - 350 лв. 14. Газова бутилка 80 л. без сонда - 30 лв. 15. Скоростна кутия S20 от сивик 5 ген. здрава, но е отворена. може за части - 30 лв. 16. Къса и дълга полуоска с каретата - 30 лв. двете 17. Врати за сивик 5 ген. седан - оборудване - 30 лв бр. Снимки качвам след малко. Частите се намират в Шумен Асен Савов, тел: 0896625960
  2. Защо не се запояват кабелите, стана ми интересно ?? Аз като минах на ОБД1 запоих над 50 кабела от ЕКУ-то.
  3. ийдсаоийдефйафйеаифйфйеифйавяеориуроявиуереурскфйадйфхннцдкйжнНа такъв въпрос, такъв отговор! Не се сдържах
  4. Не мога да намеря от къде да закупя - АТ29С256. В някой магазини ми казват, че отдавна е спряна от производство. Ако е така има ли заместител?
  5. И аз ще присъствам.
  6. Към колко часа, аз съм навит.
  7. Скоро няма ли да има среща, че не съм участвал още
  8. Трябват ти пластини за луфта, който ще създадеш тъй като се самонатягат клапаните. Сваляш капак клапани, отдолу ще видиш кобиличките, върху всяка една от тях има един винт без глава с място отгоре за права отвертка. На винта има контра гайка, и така разконтряш гайката развиваш леко винта и пъхаш пластината между вала и кобиличката и започвах да стягаш винта докато пластината започне да се движи "мазно". Много е важно да въртиш коляноивия вал така, че клапана който регулираш да не е натиснат от гърбицата на вала. Потърси инфо за твоя мотор колко трябва да ги направиш. За нашите хонди пишат, че мотора трябва да около 30-40 градуса загрят когато се прави реглажа.Успех
  9. Това за амортисьорите, все едно не сме го чули....Колега и аз го имам същото притрисане на студен мотор, а понякога и на загрял. За мен това е отслабнали пружини на притискатела и за това съединитела "подскача" при зацепване.
×
×
  • Създай нов...