Savov
Фен-
Мнения
39 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
3 NeutralОтносно Savov
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Civic Sedan D15B2 и CR-V B20Z1
-
Пол
Мъжки
-
Място
Шумен
-
Продавам следните неща. 1. Уред налягане масло + камбанка VDO - 80 лв. 2. Уред температура на масло + сензор VDO - 60 лв. 3. Уред температура на масло без сензор EQUUS - 20 лв. 4. Уред за напрежение VDO - 20 лв. 5. Задно дисково окачване с апарати и дискове за сивик 5 ген. - 100 лв. 6. Спирачна помпа 13/16 + серво от сивик 5 ген - 30 лв. 7. Два леви фара за сивик 5 ген. - по 10 лв. бр. 8. Чаши за предни пружини преместващи хода на амортисьора (мое производство) - 10 лв. 9. Четири таса за 13 цола - 20 лв. 10. Волан + удължаваща алуминиева втулка + фланец за сивик 5 ген. - 100 лв. 11. Резисторна кутия с букси ОБД1 - 20 лв. 12. Волан със здрав AIRBAG за сивик 5 ген. - 10 лв. 13. Джанти OZ Racing,15 цола, 4х100, ЕТ 44 - 350 лв. 14. Газова бутилка 80 л. без сонда - 30 лв. 15. Скоростна кутия S20 от сивик 5 ген. здрава, но е отворена. може за части - 30 лв. 16. Къса и дълга полуоска с каретата - 30 лв. двете 17. Врати за сивик 5 ген. седан - оборудване - 30 лв бр. Снимки качвам след малко. Частите се намират в Шумен Асен Савов, тел: 0896625960
-
Защо не се запояват кабелите, стана ми интересно ?? Аз като минах на ОБД1 запоих над 50 кабела от ЕКУ-то.
-
ийдсаоийдефйафйеаифйфйеифйавяеориуроявиуереурскфйадйфхннцдкйжнНа такъв въпрос, такъв отговор! Не се сдържах
-
Бобина или комутатор.
-
100% масата ти се губи.
-
Не мога да намеря от къде да закупя - АТ29С256. В някой магазини ми казват, че отдавна е спряна от производство. Ако е така има ли заместител?
-
Скоро няма ли да има среща, че не съм участвал още
-
Трябват ти пластини за луфта, който ще създадеш тъй като се самонатягат клапаните. Сваляш капак клапани, отдолу ще видиш кобиличките, върху всяка една от тях има един винт без глава с място отгоре за права отвертка. На винта има контра гайка, и така разконтряш гайката развиваш леко винта и пъхаш пластината между вала и кобиличката и започвах да стягаш винта докато пластината започне да се движи "мазно". Много е важно да въртиш коляноивия вал така, че клапана който регулираш да не е натиснат от гърбицата на вала. Потърси инфо за твоя мотор колко трябва да ги направиш. За нашите хонди пишат, че мотора трябва да около 30-40 градуса загрят когато се прави реглажа.Успех
-
Това за амортисьорите, все едно не сме го чули....Колега и аз го имам същото притрисане на студен мотор, а понякога и на загрял. За мен това е отслабнали пружини на притискатела и за това съединитела "подскача" при зацепване.