-
Мнения
13 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно freezz
-
Ранг
Начинаещ
-
Щом се колебаете между тези двете, изберете 5W40 :D/> пълна синтетика и сменяйте на 15 к. км .. ;)/> Той Соичиро сигурно се шегува за горенето, но това е защото кара само бензинки и е свикнал да му горят масло . :D/>Не е проблем да вземем 5W40 ,интересува ме дали е подходящо ... все пак е на поне 250 000 ,ако не е връщан километражът...По въпроса с горенето-не не гори никакво масло,но аз имам и бензинов Сивик 1.4 75к.с. на 370 000 км ,който не пипа маслото....каквото показва пръчката след наливането,това показва и преди източването , а я карам по 15-16000 с 15W40 ... на газ !От друга страна имам и витара ,която гори масло ,но не постоянно....проверявам я пред 1000-1500км и веднъж липсват 700-800мл,друг път не липсва и 1 мл. .... направо не знам вече с тези японски коли,по-своенравни са от жена ми :@
-
Познат купи такъв Сивик , мотора е Rover 2.0 tdi 1998г, но вече е време за смяна на маслото.На 250 000 км е , колебаем се между 10W40 и 15W40 ....Какъв е вашия съвет ?Благодаря предварително!
-
Продажба и монтаж на нови и рециклирани японски климатици....отстъпки за колеги
-
Забреавих да постна...сложих 205/55/15 ,които вече стържеха в калниците....естествено станаха след някои подобрения
-
Гледах в аутодата,но нищо не намерих за оригиналните, по принцип са 14" ( не са 13") , и мисля , че са 175/65/14, което прави 45 мм разлика в диаметъра(до 205/65/15),въпросът ми е просто дали като се качим 3ма-4ма в колата гумите няма да започнат да стържат в калниците.
-
Въпросът ми е мога ли да сложа 205 / 65 / 15 задни гуми на моя Сивик 98'(единствен вариант ми е в момента) , гумаджията казва , че не може , но в момента е със 195/65/15 отзад и като гледам има мегдан за още доста , без да допре калника . Джантите са оригиналните 15'(5.5 или 6 J са, офсета не съм го заглеждал) от V-tec сивик, прилагам снимки по- долу(на последната снимка е със 185/65/15, на другите 195/65/15). Благодаря предварително.
-
Не съм чак толкова бос Маслото трябва да се провери, защото купих колата преди 8000 км и нямам ни най-малка идея кой какво е сипвал, в момента финансовото състояние не е цветущо, затова не съм го сменил още , а ме е страх да не направи беля и ако не е належащо смятам да го оставя за по-късен период.Знам коя пробка за какво е , въпроса ми беше на 100% ли трябва да е пълно ,защото за други модели пишеше , че трябва да се пълно до 3/4 от пълния капацитет.Сигурно ли е , че е 2 литра точно за този модел ?
-
Разбрах повечето от това, което ми трябваше.Сега ме интересува до къде трябва да е пълно с масло?Т.е. до пробката или трябва да е по-малко?Също как да погледна вътре в какво състояние е маслото,тъй като няма добра видимост ?П.С. Точно въпросните теми прочетох.Аз съм в Троян/ Ловеч и ако поръчам тук Honda MTF ще ме убият с цена,за това питам за някое по-често срещано масло,което да имат на склад.
-
Някой има ли идея от къде да намеря някаква схема на скоростната ми кутия или обяснение как да подменя/долея маслото,защото скоростите се превключват все по-трудно.Също мога ли да използвам масло като това на двигателя (15W40 Carlube) и мога ли да съм сигурен,че точно това е проблема.Отново казвам ,че става дума за Honda Civic 6gen d14a3 ( хечбек)Съжалявам за идиотските въпроси,но съм меко казано "бос" в ситуацията,а в сервизите тук режат глави от кръста....Благодаря предварително.
-
Някой запознат ли е от къде в региона мога да си взема читави части или консумативи на приемливи и РЕАЛНИ цени????За един и същи въздушен филтър в троян ми казаха цени от 11 до 20лв......е 100% разлика ми се виждат много.За ангренаж ми дават цени от 60лв нагоре...Та дайте някакво предложение за магазин , от който да пазарувам без да ми режат главата от кръста,често пътувам до Тетевен и Ловеч, по принцип живея в Троян.П.С.Става дума за Honda Civic 6 gen. D14A3
-
Здравейте,аз съм малко нов във форума,от Троян съм,всеки ден пътувам към ловеч с една тъмно зелена ej9 (civic 98'),ако измислите нещо и аз съм с вас!!