Nikolay Zhelev
Фен-
Мнения
7 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно Nikolay Zhelev
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Пол
Мъжки
-
Място
Stara Zagora
Последни посетители
756 профилни разглеждания
-
колега, благодаря за отговора. За маслата съм сигурен, че са качествени, както казах карам с такива, както и много мой познати, чиито коли правя и сипвам същите. Нека и други колеги споделят, с какво карат, да мога да си направя заключения ЕДИТ: Колега, съжалявам...забравил съм да спомена. 1ва генерация, 99година, 128 коня, на табло 70000мили, реално са малко повече, но не много
-
колеги, извинявам се че вдигам тази стара тема, но го правя с мисълта да не правя нова такава :)/>Та питането ми е следното. Преди дни станах собственик на Cr-V и леко полеко почнах да обгрижвам красавеца. Днес смених маслата на кутия и диф в представителството на Хонда в града, а утре ми предстой смяна и на двигателното. Точно там ми е въпроса. Какво масло да избера? Вариантите са ми следните - синтетични масла на Total и Motul, съответно 5w30, 5w40, както и полусинтетични на същите марки - 10w40. На другата ми кола слагам motul 10w40 и съм доста доволен, но тъй като Хондичката е с доста запазен мотор се замислям за пълна синтетика. Причината да гледам и Total като вариант, е че някъде четох, че Тотал произвежда масла за хонда. Незнам това доколко е вярно, но пък определено ми грабна вниманието, тъй като предположих, че то ще отговаря на спецификациите на Хонда, а мога да го взема на доста добра цена. Та какво бихте ми препоръчали :)/>поздрави Ники Желев
-
Здравейте. Колега от форума продава на приемлива цена дросел от f20a4. Въпроса ми е дали този дросел ще може да се монтира на всмукател от d16a6?Възможна ли е тази интервенция ?
-
на теория не би трябвало да върви повече d15ката и именно това ме кара да мисля другия сценарии. d15 има леко предимство в степента на сгъстяване ( различни бутала сигурно), но всичко друго е в полза на d16ката. Както и да е...ще се мисли. Благодаря ти за мненията и коментарите. Ако имам другира въпроси се надявам, че ще мога отново да получа отговори
-
teror1sta Благодаря за отговорите, помогна ми доста. Сега като се замисля за големината на дросела осъзнавам, че имаш право.Днес размишляваш и ми мина и друго през ума. Заслужава ли си въобще играчката да се подменят отделни части на d15ката, вместо да се монтира целия d16 мотор? Смисъл такъв, реално погледнато могат ли да се очакват по-високи резултати от стандартните 110 коня на d16 ?
-
Надявам се не е проблем, че пиша в тази малко поостаряла тема, но реших че няма смисъл да пълня форума, при условие че въпроса ми е свързан точно с писаното тук.Та...същата играчка d15b2 => пълна инжекция. За донор се ползва d16a6. От прочетеното в интернет получавам доста частична информация и се надявам точно тук да получа остатъка :lol:1вия ми въпрос е свързан с градусите на разпределителните валове на 2та мотора. От познати чух, че вала от d16-ката бил по-добър от този на d15-ката. Tъй като обаче не получих обяснение, кое точно му е по-доброто, проверих в интернет и макар и трудно намерих следното инфо: вала от d15 e 256/137 градуса, а този от d16 е 222/224. Верни ли са тези стоиности и ако не, какви са реалните? Защото ако са верни се обезсмисля смяната на валовете.2рия ми въпрос е свързан с големината на изпускателните тръби и колектор. Има ли разликата между двата колектора (големина) и колко е тя ако я има?3тия въпрос е свързан с големината на дросела на d16a6. Тук, във форума, намерих размери за моделите двигатели, но се получава несъответствие е резултатите. В смисъл такъв, че тук пише 55мм, а след измерване от моя страна установих размер 57мм. Възможно ли е това или работата ми с шублер иска подобряване? Мисля, че за сега това е всичко. Има и други неща, но мисля че на този етап е това. Искам да се извиня предварително ако с нещо съм нарушил правило на форума или се натрапвам прекалено, но моля ви имаите снисхождение - аз съм нов и любопитен член на форума Ви поздрави, Ники Желев