Jump to content

M.Yankov

Фен
  • Мнения

    25
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

2 Neutral

Относно M.Yankov

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 1.07.1986

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Karnobat
  1. M.Yankov

    Zx7R за Civic EG

    Привет колеги! Ако модераторите преценят, че темата не е за тук, моля да бъде изтрита. Продавам си мотора.. И понеже причината за продажбата, е че търся конкретно Сивик 5 хеч, публикувам обявата в раздел "търся" Ninja 750cc 130к.с. в много добро техничско състояние. Масло на 2000км, нови предни накладки, акумулатор на три месеца, double bubble dark слюда, eagle eye светлини, LED стоп с осветление на номера, верига и пиньони перфектни. Мотора с козметични забележки и задните накладки са на ок.20% Преглед до март 2018, трета вноска на ГО също е през март 2018, платен данък за 2017г. Продава се с всички документи, без прехвърляне! Цената е 2400лв. Бих направил барер за Сивик 5 ген. хеч с няколко условия: Да е в добро техническо и визуално състояние, цвят черен (или близко до черно) минимум 1,5 задължително газ/бензин, окачване и други екстри са с предимство Знам, шансовете са сведени до минимум, но само за подобен автомобил бих направил бартер. (продам ли мотора, също това ще търся) Контакти: - тук - 0883330911 - viber Поздрави на всички!
  2. Колеги стават ли амортисьори от 1.8 VTI (аеродека) на 6ген. седан? Никъде не намерих подобна информация!
  3. Колега би ли прикачил снимка в профил.. да видя просвета между гумата и калника. При мен е 4 пръста (че и малко отгоре) Стои неестествено!
  4. Колега при всички случаи ще са моторчетата. При мен изглежда предния собственик е "отстранявал" повредата, но явно нещо не са наредени нащата.... защото са доста омешени. Бутона за в краката пуска за предното стъкло - бутона за предното стъкло пуска централните - бутона за централните пуска в краката.... съвсем объркани. Не съм го отварял и незнам дали са на последователна верига.
  5. "просто по-добре да си отрежеш пружините" - беше първото, което ми дойде на ум, но си викам айде по хуманно да постъпя Благодаря ти много!
  6. Колеги в търсачката не намерих отговори на това питане, затова го пускам като тема. Интересува ме - кои са взаимозаменяемите амотрисьори и пружини за нашите хонди и какви са разликите помежду им - височина, твърдост и т.н. Моята хонда е японка седан. Като "семеен автомобил" предполага 4 души багаж и т.н. - в случая окачването по-различно ли е от на останалите хонди? Доста е висока и не ми харесва стойката тип щъркел (гуми няма да коментираме опитвах с 3 размера) Разстоянието от гумата до калника е 4 пръста (свободно) Искам да обера този просвет до два пръста, което прави 3-4см надолу. Преди да коментираме спортно окачване ще съм ви много благодарен ако направите съпоставка (до колкото е възможно поне) между - Accord Prelude Civic 3dr Civic coupe Civic sedan CRX Rover 200 coupe (изглежда с много малък просвет над гумата) Rover 400 Rover 600 Първо, взаимозаменяеми ли са, и мога ли да ползвам амортисьори и пружини от някой друг модел за да сваля с 3-4см.? Благодаря ви предварително!!
  7. Колеги, амортисьорите еднакви ли са при хеч, купе и седан (за 6-та генерация) ? Имам съмнения за заден ляв амортисьор, калника слезе на нивото на гумата, докато при предницата има около 4 пръста просвет. При по остър завой се чува едно чукане... Правилна ли ми е диагнозата или може и да е друго? Благодаря!
  8. Благодаря ви много - оценявам го! Има още някои детайли, които искам да пипна. Придържам се като цяло към изчистената визия.
  9. Колеги темата е стара, но ще използвам да попитам - какви все пак са размерните говорителите на сивик 6 (предни и задни)? Има ли някакви разлики при хеч, купе и седан.,, (конкретно за седан ме интересува) Благодаря!
  10. Благодаря колега! от лагуна е липа да... а относно крилото, взех да му свиквам - и все пак мисля да го сменя, ако изпадне нещо по-хубаво. п.с. връщам се на стоповете ... с какво фолио се правят.. като това за стъклата ли е или нещо по-специално?
  11. В интерес на истината го напасвах на ръка (задължително трябва асистент) Първо го центрирах и фиксирах в средата - оттам към краищата напасвам и хващам с винтове. Пасва добре - остават по около 2см в краищата, които изрязах накрая.
  12. Супер, благодаря ти! А стоповете с фолио ли са или спрей? Поради липса на възможности май това остава варианта
  13. Благодаря колега Можеш ли да ми дадеш някоя идея за стоповете? Мислих първоначално да затъмня само долната половина (мигача и задната), но като си поиграх с фотошопа сякаш не ми допадна толкова... Можеш ли да ме ориентираш с нещо по интересно. Относно гърнето - лошото при мен е правата генерация, няма нищо друго по тръбата, освен крайното гърне. А искам да сложа единично което да прибера в улея на бронята. Жалко, че не направих снимка със спортното - стои много красиво и придава по-завършен вид на задника Варианта е освен да търся оригинално гърне и да му сложа един хубав накрайник.....
  14. Сложих гърнето, но върнах старото след 5мин. градско. С тая генерация става непоносимо Звука е уникален, но в никакъв случай не за ежедневка. Ако сложа такова с тапа дали ще е по-поносимо. Това кюмбе с което е сега, освен, че е много грозно, тежи най-малко 7-8кг. Ще го махна със сигурност. Две нови снимчици adult picture hosting image sharing
  15. M.Yankov

    Civic 6gen sedan

    Привет колеги. Да добавим още един член към семейството Фен съм на сивик от ученическите години (от 4ген). Смених много коли, но по една или друга причина все не успявах да си взема сивик - е 15г по-късно най-после се случи Търсих купе по принцип, но ден след ден, от обява на обява попаднах на тази хубавица (вече де) Още от първия ден се заех с някой доработки, защото, няма какво да си кривя душата, в соров вид си е доста грозновата. Много красива боя (доста е мръсна на снимките) 1.4 мотор, 90 коня с ГИ, и права генерация на ф55 само с едно крайно гърне. Беше с хондови 13 цолови железни джанти. - Първата работа бяха джантите - спрях се на тези 15ки, обути са с гуми 205-50 (ако е с 2-3см по-ниска направо ще заспи) - Спед това преработих маската - Дойде ред и на липа - Сложих и заден Tow Hook, защото вече сефтосах гърнето в един бордюр така съм една идея по сигурен при паркиране - Днес сложих и допълнителни светлини (халогени) много ми харесва как стоят! - Предстои затъмняване блендата на фаровете (може би ще си поиграя и със стоповете) и монтиране на новото гърне. Също така не ми харесва крилото, но засега ще остане така - ако намеря по хубаво ще го сменя. И май това ще е - това ми е любимия изглед за сивик. Семпло, но придава характер и много по-завършен вид на колата. п.с. а можете ли да ми кажете нещо за този колектор - оригиналния ли е или..? п.п.с. днес мислих да монтирам и новото гърне. Но в последствие се възпрях, и си мисля, че е по-добре първо да мина КАТ. Замислих се да не стане много шумна с тази генерация. Чесно казано не държа да е шумна, но го правя от естетическа гледна точка. Много по-леко е, нераждавейка е, и стои много по- красиво от това кюмбе отдолу. (ляга перфектно на улея на бронята) Та в този ред на мисли някой правил ли си е тапа (заглушител) ? За сега, това е от мен. Поздрави на всички img host windows screenshot adult photo sharing picture uploader image upload without registration imgur screen capture windows gif upload
×
×
  • Създай нов...