Jump to content

HONDA LEGEND

Фен
  • Мнения

    8
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно HONDA LEGEND

  • Ранг
    Начинаещ
  1. Да ти е честит Авенсиса!Много стабилен автомобил. А щом е за 34000лв. явно е бензинов 1.6 или 1.8 и с климатик или с двузонов климатроник си го взел?
  2. ПО принцип не е лошо на 150000км. или на 100000км. да се направи реглаж на клапаните,защото дават луфт,с някви пулове се регулират в точни параметри спрямо повдигачите,разпр.вал май.Но нормално е в първите секунди или минути,докато моторът е студен да трака ЛЕКО,в смисъл да го чуваш,че работи ,нормално е защото при студен мотор металът се свива леко и дава по-големи луфтове и хлабини в коляно-мотовилковия механизъм,когато леко загрее и загрее напълно тези хлабини се обират от разширението на метала,както и от по-доброто смазване след като маслената помпа качи масло навсякъде,и няма тракане.Лошо е ако много трака при палене,значи има износени клапани,повдигачи,вал и т.н..много варианти,но това е ако трака доста.
  3. Точно подобно нещо имам и аз впредвид.Аз така на 1 кръстовище с ново Пежо с ABS се бях засилил с не повече от 50-60км/ч. и в последния момент светна жълто и един тръгна да прави завой и тръгна да ми пресича пътя ,набих леки спирачки,но кръстовището е в павета,ABS-ът се включи веднага и почна да ми бие в крака,а колата си продължава точно като някой параход си влезнах в кръстовището ,тя си върви ли върви,добре че онзи отсреща ме видя,че не мога да спра и наби спирачки,добре че беше с тико без ABS ,та закова на място човека,иначе щях да мина през тикото като бързия влак. .Та така че ABS си е точно с две остриета.Както споменава колегата с Астрата,като му се включил абс-а преди завоя няма как да намали сериозно колата,защото абс-а е търсил сериозно сцепление и реално е изправил завоя от безсилие,докато без абс,както той спомена,може да ти свирят гумите,но имаш сцепление за спиране и колата забавя повече скоростта си в ситуации на сух път.Твърдо ЗА и твърдо ПРОТИВ--така е тинки е много прав.
  4. Lordross,интересна гледна точка даваш,но това което прочетох ме кара да споря отново.В тестовете и таблиците е дадено фул педал,което е педал до дупка спирачки,което веднага блокира колелата,другото бест ефърт е по-близо до истината,т.е. най-добър опит,но как са направени опитите е въпросително ,но въпреки всичко и твойта гледна точка има резон.Действително може да греша,но говоря от личен опит,с ABS определено се усещам излишен с крака си върху педала и спир.път нараства много на сухо,това по мои наблюдения,но трябва да имаме впредвид че ABS-ите на различните марки коли са с различна настройка,някой са по-добри,някои по-лоши и неефективни,но реално в книжките на повечето нови коли си пише-ABS не е предвиден за намаляване на спир.път. Всеки може да си избира на кое да вярва,но и двете тези са интересни.
  5. ABS-ът Удължава доста пътя при рязко спиране на сух асфалтНа сух асфалт точно заради abs -а може да се удариш при рязко и екстремно спиране,защото колелата започват да си превъртат и колата продължава да върви.ABS-ът е полезен на сняг или на дъжд,а безспорно винаги е полезен за запазване на управляемостта в завой,това е безспорно и изключително важно.Иначе ABS-ът е пълна глупост за сух асфалт и не е лошо да може да се изключва,като при Аудитата.
  6. Ето още един ТЮВ 2006 интересно е,в сайта ги има всички тюв по години.Четете и се учете! http://www.anusedcar.com/index.php/tuv-rep...age/2006-6-7/15
×
×
  • Създай нов...