Jump to content

Boomslang

Фен
  • Мнения

    13
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Boomslang

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 23.08.1989

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia
  1. Ами лесно решиха, че е най-бързата в България - след като е най-бързата и в света Но от серийните. Иначе Underground Tuning имат доработки по 1500 к.с. за Ламборгини Галардо и Ауди Р8 - ще го сдерат това SSC. Но иначе евала за колата. А не мисля, че трябва да коментираме милионите му - дали са с честен труд или не. Предлагам да коментираме, когато ние ги направим същите милиони с честен труд и тогава с ръка на сърцето на кажем - ето, ние честно ги направихме, а той краде. Не се и съмнявам, че не ги е изкарал честно, но в момента изглеждаме като завистливци колкото и да сме прави за това, че е краднал от някъде. Нека се фокусираме върху колата
  2. Всичко това е супер И аз ще поздравявам всички колеги по марка като стана част от вас. Много е приятно да знаеш, че има хора, които споделят страстта ти и биха ти помогнали, ако имаш нужда. Бай Дъ Уей има един зелен Прелюд 4 ген в Обеля, ако собственика му е тук - пич, всеки ден ми изтичат очите по колата ти, щото работя на 100 метра от нея. Рядко виждам Прелюд 4 ген и затова се кефя толкова на твоя
  3. Не знам хора, много ме кефи тоз прелюд ама всички около мен включително и нашите не са във възторг главно заради възрастта на колата и намирането на части за нея. Един вид направо си ме отрезаха. Чичо ми щеше да идва с мен да я гледаме (поне така го мислех да бъде) и той като я видя и вика : Ооо, не ти трябва такова нещо, не можеш да я поддържаш, много е остаряла, няма смисъл, вземи си сивик. !!! Не е честно, тъкмо се бях навил да звъня на човека, сега няма смисъл да го ангажирам. Мамка му защо съм толкова зависим от други хора. Ако си имах парите мои да са си досега отдавна да съм теглил една майна и да съм звъннал на човека. Dzenky, чичо ми ми каза същото - че още не съм бил знаел какво точно искам и че трябвало на по-малка и евтина за поддръжка кола да се метна като за начало. Не срещнах подкрепа около мен за тази кола, а от вас почти всички ме съветвате за нея - не знам какво да правя....!!!
  4. Току що говорих със семейния съвет, получих зелена светлина за оглед и понеделник или вторник отивам да я гледам. Ако е читава, един-два разговора с наште и с повече късмет ще се взима. Стискайте палци
  5. Точно над това съм се замислил, един приятел има познати, които вкарват коли и ми е казвал, че като реша да взимам можел да ми намери каквато искам. Не знам дали може да намери Б20А7 с 4ВС, но мисля да го пробвам И аз им нямам доверие на автокъщите. Пак казвам единствено държа на двигателя да е читав и да няма ръжда (ако може и 4вс да не се занимавам после ще е супер, но дори това съм готов да жертвам в началото за сметка на мотора и купето), всичко друго се преглъща. Мисля, че вече се ориентирах какво предлага марката Хонда (че ще е Хонда, не се съмнявайте). Сивиците са като че ли най-евтини и подходящи за мен, ама оно си сака прелюдец И понеже 4ти и 5ти ще ми дойдат тежичко за поддръжка, май ще е 3ти Има един индивид в мобилето за 2900 лева Б207А с 4ВС ама докато изкарам книжката и ми дадат парите ще го купят
  6. Ако 4WS може да се сложи успешно по-късно, съм готов да се откажа от него на първо време. Единствено за ръждата и мотора не бих направил компромис, ако ще и 12 месеца да го търся. Иначе драскотини, охлузвания, лекинки огъвания, забележки по салона, както казах, ще ги преживея Знам, че сивика е по-лек, евтин и вървежен ама не мога да се пречупя за хечбек и това си е Много ми харесват като коли и това е най-готиния хечбек, който съм виждал, но просто на сърце са ми купетата (да ме прощават колегите с хечове ) А сивик купето нещо не ме грабва Иначе аз затова го и искам прелюда, щото не всеки има такава кола. Пък и си падам по ровичкането и ще ми е кеф да си я ръчкам и поправям (дано да не е често, имам предвид докато я стегна). По-удобно ми е да събирам пари и всеки месец да слагам по нещичко, отколкото да извадя 5-6 бона за готов ребилднат индивид. А и няма да ми е интересно така. Много благодаря за поканата за месечната среща, ще се радвам да дойда, но сигурно ще е на следващата, че след 2 дни имам изпит в университета и трябва да поуча. А иначе какво може да се пипне по Б20А7 и какъв ще е резултата като пари, коне и динамика - не искам турбо, щото е много сложно и непрактично. Освен ако няма вариант за две малки турбини, че да се разъртат по-бързо и да почти да няма лаг ама има много време дотогава, да не спамя излишно
  7. Колата му е перфектна, но не държа на толкова поддържана и уникатизирана бройка Най-вече заради цената. Стига ми да се движи, да няма ръжди и да не е пред умиране енджина, в смисъл да има живот в него, дори и да трябва да се сменя нещо (все пак 1000 лева съм отделил за накладки, спирачки, филтри, ремъци, ролки и др.). Всякакви глезотии ще ги преглътна на първо време (но държа на 4WS и точно на този двигател). И с времето ще си я стягам. Затова се надявам, че за 3000 мога да си вкарам някое запазенко с дребни забележки (драскотини, много леки огъвания (ама много леки)) не ме притесняват, защото си имам идея за външния й вид след време, тоест няма да си остане така както я взема). Дребни забележки по салона също не ме притесняват. Не търся перфектният Прелюд 3та дето да му няма абсолютно нищо. Иначе блазе му, който се възползва от офертата и ми е мъчно, че колегата трябва да се раздели с колата си
  8. Е добре, ако не 3000 лева, колко трябва да струва при положение, че 4та и 5та има под 6000 много запазени??????
  9. Здравейте Вчера говорих с един приятел, който ми помага с избора на кола и ме бе насочил към сивик, та затова и бях пуснал темата с чарджъра Като си говорехме за алтернативи (понеже повече харесвам купетата от хечбеците) ми предложи да си взема Прелюд 3та 2.0i 4WS - бил вървял колкото сивика 4 ген. Всъщност за колко пари мога да взема запазен екземпляр (дали ще се вместя в сивиковия бюджет, който си бях определил от 3000 лева за колата без консумативите) ? И какви са опциите за доработка на B20A7 тъй като динамиката му ми харесва - под 8 сек до 100, не е твърде голям като кубатура, щом на 150 коня има такива данни би трябвало на 200 да лети, двойното завиване е механично демек няма да си тровя нервите с чипове, платки и спойки, лекичък е в сравнение с по-новите си събратя , а хич не ми се занимава със суапове - да търсиш, пък да го гласиш, пък хора за самата операция.....предпочитам да си го взема сток и с времето да си му добавям чарколяци. А и сток ме устройва като динамика идеално за момента Та ми е интересно вие собствениците на тази кола какво ще ми кажете за нея. Е, и другите може да изказвате мнения П.С. Говорим единствено за 2.0i 4WS 150 коня, другите модификации не ме интересуват. 4то и 5то поколение също са хубави и съм сигурен, че някои от вас ще ми ги препоръчат, но колкото и да ги харесвам, нито мога да отделя пари сега за тях (мога ама ще трябва да чакам, а аз искам до края на годината да я имам вече), а и ще искат Х22, а както казах, не ми се занимава със суапове. Благодаря ви
  10. Голф и шестица да ми дават няма да се кача в него Иначе като че ли започвам да гравитирам около варианта с 1.5 Vei и суап с Б16, вместо да наливам пари в малкия. Поне според вас май това е най-удачния вариант, а?? Иначе до скоро бях привърженик на турбото, но като чета ваши мнения като че ли турбото само фабрично е по-добро от чарджъра. Нали той е по-плавен в работата си, макар и на цена на мощност ама в крайна сметка по-добре да взима 50 коня и да дава 100, отколкото да дава 150 ама да е с лаг, да е сложно, да е неудобно... Също така ми е интересно на тази малка кубатура на Б16 суперчарджъра ще го накара ли да извади по-плътен и нисък рев или ще пищи???? И имат ли блоу-офф клапани или нещо подобно суперчарджърите, щото бих се радвал ако се чува онзи съскащ звук и реве като американски мускул
  11. Благодаря за мненията. Забравих да спомена, че тези 3000 лева са за колата само. Консумативи и т.н. си имам заделени 1000 за тях. Определено според вас големия Витек е по-добър избор, но май малък ще се взима на първо време. Но примерно на малкия ако му сменя някои карантии - филтри, маховик, колектори и изпускателна система, после мога ли тези части да ги прехвърля на големия или ще трябва пак да ги купувам???? Аз също мислех за вариант да взема едно запазено купе с неработещ какъвто и да е двигател, отделно един B16A2 по-така запазен, та да издържи до момента с ребилта. Ама не знам с тази схема дали ще се вместя в 3000 лева. !!! Ако в 4000 се вместя, ще се жертвам и ще изчакам с подкарването и регистрацията само и само да имам В16А2 (нали това беше 160-коньовия) Какво ще кажете - какви пари се намира читав В16А2??
  12. Ох нещо ми се е прее*ало заглавието, не мога да го оправя - сигурно щото съм с лаптоп и съм цъкнал сензорната мишка без да искам, съжалявам.правилното заглавие е "МАЛКИЯ ВИТЕК СЪС СУПЕРЧАРДЖЪР ИЛИ ГОЛЕМИЯ ВИТЕК АТМОСФЕРЕН"
  13. Здравейте. !!!Току що се регистрирах, тъй като след месеци обмисляне и следене на форуми, разговори с хора и консултанция с портфейла реших, че искам първата ми кола да е Honda Civic 91-95. Надявам се до края на годината да я имам, а дотогава ще бистря други мисли дето са ми в главата. Вярвам, че сте готини хора тук и дано дадете някое и друго съветче Тъй като големия Витек ми идва малко повечко (гледах около 4-5 хиляди почват) от бюджета, който ми отпускат за първа кола (демек 3000 лева, толкова успях да си издействам) и след кратко заравяне в Мобилето - видях, че малкия Витек със 125 кончета може да се намерси за около 2500-3000 лева, искам да попитам дали това е реална цена за запазен автомобил, в който има живот или е развалина??? И ако е читав такъв индивид ми е интересно струва ли си да му се слага суперчарджър, да се сменят карантиите, изобщо да се работи по него, или е по-добре да се направи суап с големия брат и по-него да се работи??? Има кой да ми помогне за монтажа на частите, ако ще се работи по двигателя, но не ми се занимава да търся отделно двигател и да се сменя и пак да се работи по него. Бих се радвал, ако от малкия може да се изтискат 200 кончета след време на цена около 3-4 хиляди за тази процедура. Чакам с нетърпение мненията и съветите ви по въпроса ми и предварително благодаря
×
×
  • Създай нов...