Jump to content

Nilak

Фен
  • Мнения

    31
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

6 Neutral

Относно Nilak

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord 2.0 2004
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

2270 профилни разглеждания
  1. Колата как я чувстваш сега, стана ли по-мудна отпреди? Мирише ми на повредена турбина, но първо направи каквото ти каза Tino.
  2. Ходих в петък при споменатаия "Цецо в Младост", ама там нямаше ни табела, ни човек. Някой знае ли къде се е преместил? Или препоръчайте друг!
  3. Много точен човек. Купих дребни работи от него, но останах много доволен.

  4. Е за съжаление при мен не се оправи
  5. И така, решението на проблема се оказа тази част: Акутатор, цена 178 лева. Като имам време ще го разглобявам да видя какво му е, казаха ми, че някаква пружина бил дефектът. Но това е капсуловано, така че купих нов, сложих го и всичко е вече наред.
  6. Имах спрей, станах сутринта рано, един час разглобявах проклетата врата... пръсках къде ли не... файда никаква, само се изцапах от едно бяло като дъвка, дето държи една предпазваща мушама.Не виждам друга причина освен машинката да е сдала багажа, ще я свалям, така и така вече разглобих вратата.
  7. Привет,От известно време забелязах, че шофьорската врата понякога се заключва, понякога не при натискане на копчето на дистанционното. Всички други врати се заключват и отключват нормално. Като заключвам и отключвам с ключа - всичко е наред.Предполагам, че ще трябва да се сменя някоя машинка на вратата...Някой да спомене дали е имал такъв проблем и как се решава? Благодаря предварително на отзовалите се.П.С. Става въпрос за Honda Accord 2004.
  8. Решението на проблема: Оказва се, че има копче, което се намира на една хоризонтална греда вътре в багажника, което определя поведението на заключването. Явно с някой багаж се е преместило в другата позиция. Как не съм го видял преди не знам, но в един сервиз на Хонда ми го показаха.
  9. Привет, Значи вчера свалих кората на капака на багажника, за да видя какво е положението. Разкачих кабелите и ги снимах, ето как са: На капака от външната страна имам черен бутон, който се натиска и дава контакт между синия и черния кабел - проверих го с мултицет - дава определено съпротивление - значи не е повредата там. Неговия куплунг се свързва с един друг, на който има черен и син кабел с червена нишка. Не съм проверил докъде стига но куплунга не е повреден - предполагам някъде по-навътре може и да има проблем. Третия куплунг е с 3 кабела (жълто-зелен, черен и син с червена нишка). Между черния и синия има постоянно напрежение (12V). Между другите няма. Като натисна бутона на ключа за отваряне на багажника между жълто-зеления и черния се появява напрежение за малко време (това, ако е включен куплунга задейства едно лостче и то отключва механизма, същото лостче има и връзка с жило, за да се отваря от лост до краката на водача). Предплоагам като се натисне бутона на багажника, се подава напрежение на механизма и той отключва (електрически) багажника. След така направените изследвания мисля, че има някъде прекъсната връзка в кабелите, но не ми се размотаваше целия сноп. Моля, ако някой е запознат с проблема или има електрическа схема на тези връзки да драсне някой ред. Благодаря предварително!
  10. Нова 7 годишна кола Не се чува щтракване(или поне аз не мога да го чуя), като натисна не се отваря. Има нещо като бутон, който се натиска, тоест е механична. Няма ключалка на задния капак.
  11. 68 прегледа и нищо... явно никой не знае?
  12. Привет,Имам Honda Accord i-CDTi. Преди като отключех колата и можех да отварям багажника без да натискам други бутони по дистанционното. Наскоро обаче установих, че вече се отваря само от копчето на дистанционното или от лоста до седалката. И след като го затворя се заключва веднага.Предполагам има някаква комбинация, която съм натиснал без да искам. Моля, ако някой знае как се отстранява проблема - да пише. Предварително благодаря.
  13. Е да кажем, че е на нивото на минимума и долея(за да не рискувам да падне под него).
  14. Четох, не разбрах каква точно е разликата освен, . Предполагам, че евентуално може да се получи по-голям нагар. Но пък имаше и масла дето стават за бензинов и за дизелов двигател.А ако се долее да речем 200 ml само? Примерно: нивото е под минимума и се долива 200мл, изминаваме 200-300км, докато се закара до сервиз - ще има ли проблеми впоследствие?
×
×
  • Създай нов...