-
Мнения
45 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно Marin A.
-
Ранг
Начинаещ
- Рожден ден 16.09.1989
Profile Information
-
Кара
Хонда Сивик 1,3 хечбек (5-та генерация)
-
Пол
Мъжки
-
Място
Пловдив
Contact Methods
-
Website URL
http://
-
Здравейте, извинявам се че чак сега пиша, просто нямах възможност тези дни. Значи отидох да си взема гърне точно от този магазин на ул. Родопи, от Жорката. Излезна ми 120 лв. всичко и 6 лв. за едни тампончета 3бр. За работата ми взеха 30 лв. работа и ми излезна общо 156 лв. Явно там наистина си е евтинийка. Благодаря Ви, за информацията.
-
Здравейте. Искам да помоля, ако някой е сменял или просто знае цената за смяна на ауспуха. Става въпрос за Хонда Сивик 5-та генерация хечбека, 1,3 двигател , карбуратора 75 к.с. Горе-долу как вървят цените. Ако може и някой от Пловдив да каже ще е още по-добре. Падна ми гърнето днес, а тамън бях да питам на няколко места. Въпросът е, че ми казаха абсолютно различни цени. На едното място 180 лв., на друго място 150 лв., а пък един пич каза 82-83 лв., което ми се струва много евтино спрямо другите цени. Аз ги питах за целия ауспух не само за задно гърне, ама започвам да се чудя дали пича с 82лв. цена ме е разбрал, че питам за целия. Ако знаете горе-долу как са цените дори и да не сте от Пловдив пишете, за да мога да си правя сметка какво да търся и кой иска прекалено много. Благодаря предварително за оказаното съдействие.
-
Здравейте. Имам проблем със запалването, давайте предложения. На скоро ми смениха гарнитура на глава, която беше леш, сменени са кабели на свещи и самите свещи. Започна да работи след това, но онзи ден пак не можа да запали. Оказа се бобината на делкото, взехме нова и вчера запали, работи си и нямаше проблеми. Даже я покарах в квартала вървеше по-добре, отколкото когато я бях взел. Днес към 11:00 пробвах да запаля и запали на газ, но работи около 30 секунди максимум и загасна. После нито на газ иска, нито на бензин. Пробвах я и към 14:30 да не би да съм я задавил. Тогава я пробвах само на бензин не иска да пали. Махнах кабелите към свеща и като проверих не отива искра. Въпросът ми е какво може да е според вас, дали е комутатор. Интересно ми е, защото ми казаха че ако е комутатор на студено трябва да пали и като по загрее да гасне, а то въобще не иска. Няма никаква искра към свещите. Ток към делкото иначе си отива. Помагайте. Благодаря.
-
Сменени са кабелите за свещите и самите свещи. Ефект никакъв. Днес си запали без проблеми, но работата на двигателя е ужасна не може да застопори обороти, отделно се забелязва че губи антифриз, а от никъде не се вижда теч. Не го меши с маслото проверих не е омешено. Ако имате предложения насреща съм. Благодаря.
-
Здравейте. Казвам се Марин и става въпрос за моята Хонда Сивик 1,3 хеч, D13b2-ката 75 к.с.Карам я на газ предимно. Проблемът е следният: всичко започна преди няколко месеца може би, не помня точно колко. Един ден, въпреки че преди не съм имал проблеми колата ми спря да пали студена на газ, ако температурите паднат около 4-5 градуса. Въпреки, че я имам от над 3 години за първи път ми прави този проблем,но ми казаха , че трябва да я паля на бензин и после да прехвърлям. Добре започнах така и бая време всичко беше 6, но от време на време имах проблеми и когато е по-топло да я паля на газ. На всичкото отгоре преди известно време не повече от около седмица ми направи такъв проблем и на бензин. Единият ден трудно запали, на следващия запали от първия път и после пак не можа. Запали с бутане и я закарах на майстор. Той я погледна и уж нищо и нямало, после когато си я взимах пред него не можа да запали и той погледна, че няма искра към свещите. Каза ми, че най-вероятно е делкото. Днес с баща ми слезнахме да я погледнем. Отворихме делкото позачистихме палеца и пластинките бяха бая замърсени и решихме да я пробваме. Няколко пъти я палихме може би около 10-на пъти никакви проблеми студента и топла. Проблемът обаче е, че и преди ми е палила така, а след някой друг ден пак не ще. Освен това като я запалихме двигателя не работеше, както трябва. Беше някакво прескачане. С баща ми решихме да погледнем свещите и когато отворихме що да видим. Като за начало бяха яко омаслени, но не е от гарнитурата сигурен съм.Супер трудно ги отвихме, защото се бяха спекли супер яко поне 3-те от 4-те. На всичкото отгоре мисля, че 2-рата се пада беше като изядена. Част от стената и която огражда електрода буквално липсваше все едно толкова е нагрявало, че се е стопило. Утре пак ще я пробвам сутринта дали ще запали. Свещите са NGK, както си ги дават за Хондичките. Въпросът ми е каква може да е причината да чезне искрата от време на време и да прескача двигателя. Дали може да е от лош ток, т.е. от кабелите на свещите и оттам да са се омазали нещата или нещо от делкото. Моля ви ако имате предположения или сте изпадали в подобна ситуация помогнете. Благодаря предварително. Утре ако намеря повечко време ще направя и няколко снимки на свещите, особено на тази изядената за да ви стане по-ясно.
-
Здравейте. Пиша, защото имам следния проблем със спирачките: днес по едно време като се прибирах го забелязах на едно кръстовище. Натиснах леко педала на спирачките, но потъна изведнъж и не спря. След малко пак ми се наложи да ги ползвам и след като го напомпах 1 път, вторият път хванаха. После точно пред блока пак трябваше да напомпам докато хванат. Скоро не съм правил нищо по колата в смисъл не ми се е налагало и минах преглед преди 2 месеца уж всичко е ОК. Моля ви дайте предложения от какво може да е. Мисля, че не може да е въздух защото не ми се е налагало да правя нещо по спирачките. А също си проверих спирачната течност, всичко е наред няма загуби. Колата ми е Хонда Сичик 5-та генерация хечбег. Ако имате някакви предложения съм готов да ви изслушам ако се окаже нещо, което може да се смени без майстори няма смисъл да я карам напразно. Благодаря предварително.
-
Щом оборотите ти играят, а не са стабилни май ще е най-добре да направиш и една центровка. Понякога след нея всичко се оправя и самата работа на двигателя започва да изглежда по друг начин.
-
Съгласен съм с колегата. Тропането може да е и от амортисьорите, затова по-бързо ги провери, че после става по-лошо.
-
Нямам много опит още, но наскоро имах проблем и миришеше на бензин. Оказа се, че бензиновият филтър е за смяна, защото се беше затлачил с какви ли не боклуци. Провери си го може заради него да мирише. Иначе не би трябвало да мирише и на газ. Може да е нещо по уредбата, но не мога да съм сигурен.
-
Здравейте на всички. Искам да попитам един леко тъпичък въпрос, за което извинявайте предварително. Става въпрос за коланите на задната седалка, понеже разбрах че КАТ почва акция. Моите колани са срязани не знам защо така и е останал само 3-тият тоест онзи по средата. Искам да ви помоля да ме посъветвате дали да си купя и да си монтирам или да отида да ми сложат в някой сервиз, защото не знам точно къде са се намирали. Ако имате идеи за сервизи ще помоля само за пловдивски, защото съм от Пловдив. Благодаря предварително.
-
незнам за двувалките, но сега портваме В-ТЕК глава и е едновалова с 16 вентила Ванка, Терориста просто иронизира некомпетентността на създателя на темата... А останалите го подкрепят ама още не си схванал хумора на съфорумците няма смисъл да спориш защото всички, които са писали в темата знаят че В-тек мотора, за който става дума е 16 клапана на един вал и има втек.... Та в последствие и на теб взеха да се бъзикаш щото не схвана иронията на колегите към създателя на темата... А по темата в раздел продава части аксесоари има теми с морги можеш да се обадиш и да си намериш необходимите части Благодаря за информацията.Извинявам се, защото наистина не е Vtec.