-
Мнения
145 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
14 NeutralОтносно MonStarr
-
Ранг
Потребител
- Рожден ден 27.11.1986
Profile Information
-
Кара
'98 EJ9
-
Пол
Мъжки
-
Място
Божурище
Contact Methods
-
Skype
m0nstarr
-
Здравейте колеги, От доста време се чудя и все се каня да напиша една тема за това. Да започвам: Колата е 6ген, хеч, '98 (пре-фейслифтова). Не знам колко значение има, но все пак - ел. огледала, ел. стъкла. Въпросът ми е следният - Шофьорският прозорец се сваля автоматично до долу при "втора степен" на натискане на бутона за прозореца, но няма такава "втора степен" при вдигане. Тоест трябва да държа докато не се качи до горе, което е доста дразнещо. За пасажерския прозорец знам, че няма нито една от двете опции, там винаги държиш. Но колеги са ми казвали, че трябва автоматично да може да се вдигне до горе шофьорското, при задържане на копчето за вдигане и пускане. До тук ми имам отзиви от 2ма колеги - един с фейслифт ('99) и един без фейслифт. И двамата с хеч. и на двамата се вдига до горе след задържане. Кажете как стоят нещата при вас, какъв може да е проблемът или е нещо, като ниво на оборудване? Благодаря!
-
150лв, финална оферта, че само се пречкат
-
Цената отново е 200лв.!
-
170лв
-
Продавам Type R решетка 96-98 от общите поръчки. Причината за продажбата е, че реших да не се занимавам с тунинг на започващата си да гние кола. Решетката не е слагана никога, изваждана е от пликчето само когато я взех за да я погледна. В перфектно състояние е. Цена: 55лв За връзки: iliyan.pl.ivanov@gmail.com skype: m0nstarr ЛС Телефон за сега няма да давам, защото през деня, докато съм на работа не е удобно да говоря. Решетката се намира в Божурище, но може да се прати до която и да е точка на България чрез Еконт. За колегите от София е по-удобно, може да се разберем за среща някъде. При удобен случай ще я снимам. До тогава може да гледате снимките в обявата за общи поръчки.
-
http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_B_engine#B18C4
-
Смених предни, долни 2 тампона на двигателя. По изгледа и състоянието им, май никога не бяха сменяни. За снимката ги сглобих, буквално.
-
Аз съм с такава, колега (D14A3). Мислех да сменям гарнитурата с такава от A4, когато разглобих дросела се оказа, че някой директно я беше разкарал. Сложих все пак да има, защото вече бях купил 2. Имах случка да се дръпнем с един приятел, който е със D14Z2 (facelift hatch 90 hp) и да ти кажа бяхме на кантар. Та смея да кажа, че дори да има разлика м/у D14A4 и D14A3 със сменена гарнитура, тя е много малка. Дори да е може би един от по-спънатите този двигател, върви доволно за 1.4l. Случвало ми се е да се захапвам и с други марки и хората са ме спирали да ме питат колко литра и колко коне е и са оставали доста изненадани. Което и за мен си е изненада. И на мен ми се иска нещо D16, B16, но нямам финансовата възможност. Щом ти е от точка "А" до точка "Б", няма какво да го мислиш толкова. Лично мнение! Нека и други по-компетентни колеги да споделят впечатления.
-
Благодаря на всички отзовали се с предположения и предложения. Оказа се едно перо от притискателния диск. Беше останало "натиснато", идея нямам как е станало, но сменихме целия комплект и сега всичко е ок. Може да се затвори темата. Благодаря отново!
-
Не съм колега И на мен на това ми намирисва. Надявах се на по-евтиния вариант (както всеки би се надявал), но явно няма да мине този път. Ще трябва да се интересувам от съединители пък сега.
-
Пробвах да обезвъздуша. Изглежда нямаше нужда. С развъртането започна да пръска течност. След малко проби се оказа, че долната помпа започна да не се връща, съответно педала спря да се качва. Но самата помпа по-скоро нямаше какво да я върне, сякаш вилицата оставаше бутната. Не разбирам особено, но от това, което видях на схемата на съединителя, сякаш притискателния диск е сдал багажа и не иска да връща лагера. Или лагера е влязал в диска(не знам колко е възможно).
-
Здравейте колеги, Понеже не съм достатъчно компетентен и не намерих точно същата тема, ще пусна нова с моят проблем. Сутринта тръгвайки за работа, и излизайки от един завой, ускорих малко по-бързо (агресивно), първа беше ок, втора нещо не ми хареса как влезе и трета вече не можах да вкарам. Педалът в началото на натискане е мек, но най-надолу става доста твърд. И въпреки, че го натискам до долу, не мога да включа на скорост, докато двигателя работи. Когато изгася двигателя успявам да включа всяка скорост. Съответно паля на 2-ра, държейки натиснат съединителя, като го отпускам едвам тръгва колата без значение в какви обороти е. Едвам се прибрах до вкъщи да оставя колата на 2-ра. Въпросът ми е - на помпа или съединител се дължи този проблем? Само да поясня - не съм гледал дали има течност в казанчето за спирачките, защото не знаех до преди малко, че това трябва да гледам.
-
Ами всъщност аз като си взех моята хонда бях с такива, по-дълги гайки. Не са с отворен край. Вървяха си с железните джанти. Наложи ми се да си купувам нови гайки (по-плитки), защото като сложих оригинални, лети 14ки и не можех да сложа капачките отгоре.