Jump to content

CreX

Фен
  • Мнения

    11
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно CreX

  • Ранг
    Начинаещ
  1. 96 кW?Благодаря ти @BLEIN MONO
  2. Благодаря колеги за отговорите. Наистина ми вдъхнахте кураж! Сега следва въпроса, колко долу-горе трябва да си приготвя за бензин до Германия (Hamburg)? И кажете няква цена на тия винетки, за всяка държава по 1... не очаквам с точност цифри, приблизително... да се подготвя. Мотора ми е Д16З5, 1.6-16v, 136hp. и ако има от значение това, че пробега и е 255000 км. До колкото знам, не са сменяли нищо по двигателя.
  3. До колкото чух от приятели, май трябвало на всяка държава винетка да имам...
  4. Колеги, имам един въпрос към вас, а по-точно към тези, който карат ЦРХ 2ген. Какво мислите за пропътуване от България до Германия с ЦРХ? Двугателя ми е Д16З5 в добро състояние, сменил съм масло, маслен филтър, и ми предстой да сменя ролки, ремъци, филтри, докато тругна. Колата не съм я карал до ся много, не знам много и са самия модел. Колебая се да тръгна ли с нея или не...
  5. Водата ми се стича чак на дуното в багажника се събира (при резервната гума). Утре ще направя това което каза, но ми се струва, че тря се оплатнява допълнително някаде... Понеже тва ми е първата кола която копувам, и нямма много опит с автомобилите, камо ли с хонда... карал до ся рено 9... знам кво е ражда и теч! Също искам да пипитам, 17' или 15' джанти е по - добре?
  6. Благодаrя за съветите! Маслото и масления филтър ги смених. Само проблема ми е, че не мога да затегна задния споилер. Този който е оригиналния ниския издаден назат. клати се много, не мога да разбера от, каде да го разглобя за да мога да го затегна по добре. Според мен се закача но не с болтове. Пробвах да развия отвътрешната страна има едни тапи с болт хванати отдолу - нагоре. Другия ми проблем е теча в багажника! Които ме мучи от няколко дни. Водата достига и до задните капаци на стоповете и се събира там. Пробвах да я силигонирам но нямаше никъв ефект. Единствения начин май е да вляза в багахника и да гледам
  7. След като поизътих малко масло ми цъфна номера - D16Z5 Колкото до херметизацията на мотора, ми го каза баща ми, които е чул от колега и така...Благодаря за оказаното съдеиствие за номера, но никой не ми даде малко съвети за тази кола. Просто с цел да избегна някой инцидент. Естествено няма да се правя на "Шумахер", но искам да знам малко повече информация за модела. Благодаря.
  8. Възможно ли е на друго място да го пише? Ще се радвам и ако ми дъде, някой малко съвети за тази кола. Защото знам, че са малко опасни на пътя, защото са с мощни двигатели и с леки купета.Също така, как мога да разбера, тези коли имат ли двигатели който са "херметизирани". Ще обясня... може и да не е това точната дума, но знам, че Японците правят коли, който двигатели след определени километри не стават за нищо. И през това време не се правят никакви ремонти по двигателя. Моят двигател е МНОГО запазен, за това искам да знам, преди да я регистрирам на мое име. Чувал съм, че само механик може да ми каже дали е такъв. Но знам, че тук има доста хора занимаващи се с ремонти и с тунин и с какво ли още не. Благодаря предварително! Поздрави!
  9. Здравейте! На всички фенове на Хонда ЦРХ!Наскоро си купих от една автокуща една такава количка от Германия...Та гледах в документите (които са на немски) и при мотора или някаде по купето да пише модела на двигателя, е не можах да го намеря ?В документите ми пише, че е туп ED 9 двигателя. 96 кW 1.6-16в. Та за мнозина може да се струва много глупав въпроса ми но найстина искам да знам коя серия е.. b16.. d16...Според мен е Д1675, така пошеше на една лепенка, погледнах но такава номерация не съществува! Не е вузможно и да е D16Z5 защото са други kW... Някой може ли да ме насочи по - точно къде да гледам на мотора или на документите. Сигорен съм, че ще се намери някой да помогне.
×
×
  • Създай нов...