CreX
Фен-
Мнения
11 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно CreX
-
Ранг
Начинаещ
-
Благодаря колеги за отговорите. Наистина ми вдъхнахте кураж! Сега следва въпроса, колко долу-горе трябва да си приготвя за бензин до Германия (Hamburg)? И кажете няква цена на тия винетки, за всяка държава по 1... не очаквам с точност цифри, приблизително... да се подготвя. Мотора ми е Д16З5, 1.6-16v, 136hp. и ако има от значение това, че пробега и е 255000 км. До колкото знам, не са сменяли нищо по двигателя.
-
До колкото чух от приятели, май трябвало на всяка държава винетка да имам...
-
Колеги, имам един въпрос към вас, а по-точно към тези, който карат ЦРХ 2ген. Какво мислите за пропътуване от България до Германия с ЦРХ? Двугателя ми е Д16З5 в добро състояние, сменил съм масло, маслен филтър, и ми предстой да сменя ролки, ремъци, филтри, докато тругна. Колата не съм я карал до ся много, не знам много и са самия модел. Колебая се да тръгна ли с нея или не...
-
Ето я моята кола:
-
Водата ми се стича чак на дуното в багажника се събира (при резервната гума). Утре ще направя това което каза, но ми се струва, че тря се оплатнява допълнително някаде... Понеже тва ми е първата кола която копувам, и нямма много опит с автомобилите, камо ли с хонда... карал до ся рено 9... знам кво е ражда и теч! Също искам да пипитам, 17' или 15' джанти е по - добре?
-
Благодаrя за съветите! Маслото и масления филтър ги смених. Само проблема ми е, че не мога да затегна задния споилер. Този който е оригиналния ниския издаден назат. клати се много, не мога да разбера от, каде да го разглобя за да мога да го затегна по добре. Според мен се закача но не с болтове. Пробвах да развия отвътрешната страна има едни тапи с болт хванати отдолу - нагоре. Другия ми проблем е теча в багажника! Които ме мучи от няколко дни. Водата достига и до задните капаци на стоповете и се събира там. Пробвах да я силигонирам но нямаше никъв ефект. Единствения начин май е да вляза в багахника и да гледам
-
След като поизътих малко масло ми цъфна номера - D16Z5 Колкото до херметизацията на мотора, ми го каза баща ми, които е чул от колега и така...Благодаря за оказаното съдеиствие за номера, но никой не ми даде малко съвети за тази кола. Просто с цел да избегна някой инцидент. Естествено няма да се правя на "Шумахер", но искам да знам малко повече информация за модела. Благодаря.
-
Продавача ми каза 136 кс. за това.
-
Възможно ли е на друго място да го пише? Ще се радвам и ако ми дъде, някой малко съвети за тази кола. Защото знам, че са малко опасни на пътя, защото са с мощни двигатели и с леки купета.Също така, как мога да разбера, тези коли имат ли двигатели който са "херметизирани". Ще обясня... може и да не е това точната дума, но знам, че Японците правят коли, който двигатели след определени километри не стават за нищо. И през това време не се правят никакви ремонти по двигателя. Моят двигател е МНОГО запазен, за това искам да знам, преди да я регистрирам на мое име. Чувал съм, че само механик може да ми каже дали е такъв. Но знам, че тук има доста хора занимаващи се с ремонти и с тунин и с какво ли още не. Благодаря предварително! Поздрави!
-
Здравейте! На всички фенове на Хонда ЦРХ!Наскоро си купих от една автокуща една такава количка от Германия...Та гледах в документите (които са на немски) и при мотора или някаде по купето да пише модела на двигателя, е не можах да го намеря ?В документите ми пише, че е туп ED 9 двигателя. 96 кW 1.6-16в. Та за мнозина може да се струва много глупав въпроса ми но найстина искам да знам коя серия е.. b16.. d16...Според мен е Д1675, така пошеше на една лепенка, погледнах но такава номерация не съществува! Не е вузможно и да е D16Z5 защото са други kW... Някой може ли да ме насочи по - точно къде да гледам на мотора или на документите. Сигорен съм, че ще се намери някой да помогне.