Съжалявам, но е станала грешка и не мога да си редактирам първия пост. Ето как трябва да изглежда процедурата, според ръководството:1. Стартира се двигателя. Врътката за парното се завърта към топлото на максимум, след което двигателя се изключва. Изчаква се докато двигателя и радиатора са достатъчно хладни за да се пипат ръка. 2. Маха се капачката на радиатора. 3. Развива се пробката на дъното на радиатора и се развива болта за източване на двигателния блок. Изчаква се стария антифриз да изтече.4. Разкачва се разширителния съд. Антифриза, който се намира в него се излива. 5. След като старият антифриз изтече, се сменя дихтунга на болта за двигателния блок, върху резбата се нанася "течен уплътнител" (в оригинал "liquid gasket" - това пък какво трябва да е ???) и болта се завива отново плътно. 6. Плътно се завива пробката на радиатора. 7. Приготвя се новата охладителна смес, която трябва да съдържа поне 50 % антифриз. 8. Налива се охладителна течност в радиатора до горе. 9. Разхлабва се обезвъздушителната пробка най-отгоре при двигателя. След това, когато през нея започне да излиза еднородна струйка охладителна течност без балончета, същата се завива отново. 10. Радиатора се допълва с охл. течност догоре. Слага се капачката на радиатора и се затваря само до първото щракване. Пали се двигателя и се оставя да работи на празен ход докато вентилатора се включи поне два пъти. 11. Изключва се двигателя. Проверява се нивото на охладителна течност в радиатора. При необходимост се добавя още. Слага се капачката и се затяга докрай (до второто щракване). 12. Разширителния съд се пълни до отбелязката "МАХ" и се затваря. Както се вижда от написаното, правилният начин за източване на антифриза е, като се отвори пробката която се намира в долната част на радиатора, а освен това се развива специален болт за източване, който според приложената в ръководството схема, се намира на двигателя, малко под тръбите на изпускателния колектор. Днес погледнах двигателя си на живо и ми се струва, че болта на двигателния блок, се намира доста по-високо от пробката на радиатора. Питането ми е, какъв е тогава смисъла да съществува и да се развива и този болт ? Знам, че в повечето сервизи просто ще развият пробката на радиатора и толкова. Вероятно това също ще свърши работа, но щом японците са решили че трябва да има болт и на двигателния блок, значи за това има причина. Знае ли някой, що за животно ще да представлява този "liquid gasket", с който е препоръчано да се маже резбата на болта ?Освен това ми направи впечатление, че никъде в service manual-а не е записано каква спецификация трябва да е антифриза. Пише, че трябва да е препоръчан от Хонда, но не и дали трябва да е G12 (по народно му "розов" или long life) или G11 (нормалния син антифриз). В крайна сметка знае ли някой какъв трябва да бъде ? Днес видях, че разширителния съд е почти празен и налях обикновен син антифриз. После отворих радиатора и видях, че течността вътре е бистра и ЗЕЛЕНА. Дано това да не означава, че е била "long life" защото съм чувал, че не трябва да се смесва с обикновен антифриз.