Jump to content

tiholov

Фен
  • Мнения

    89
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно tiholov

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 5.12.1978

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  1. Здравейте колеги,ето и линк към сайта на сервиза veskony.com
  2. Мотора трябва да ти е F20Z1, но иначе можеш да го видиш в големия талон на колта или най- сигурното е на блока от лявата страна на генерацията има една издатина с права повърхност там е номера на двигателя. Твоята кола е доста идентична с Акорда и са почти еднакви с малки изключения, от което трябва да следва, че и качестото им е еднакво или много да се доближава до това на Хондата. Аз карам такъв Акорд и съм много доволен надявам се и при теб да е така и много без аврийни км.
  3. Колеги, пробема го има и при мен получава се средно между 5 и -5 градуса температура на въздъха. Най- инетресното е че като стане по- студено го няма, ичначе палиш оборотите рязко падат, ако не загасне работи малко на много ниски обороти и от там всичко ОК, а ако загасне на второто палене всичко е нормално. Най- интересното е че ако се направи ресет на ЕКУто пали няколко пъти добре и после пак почва. Аз ходих при Омбре и почистихме клапна за празния ход, но проблема остана. При едно ходене в Бултрако им казах за проблема и казаха, че ми трябвала профилактика на системата, ОК направиха я и пак нямаше ефект. Попринцип трябва да се следи нивото на охладителната течност, зашото тя минава през клапана за празен ход и този термо клапан които незнам точно как се казва на български. Та ако клапана за празниа ход е почистен и нивото на течността е нормално не би трябвало да се получава проблема. Тъй като карам на газ ЕКУто може да се настройва по работата на газ и за това при палене да използва тези стойности и проблема да се получава, а при ресет да използва стандартни стойности и да го няма. При малко каране на бензин преди да се загаси колата вечер не променя нещата, можеби трябва да се покара повече. Това са мойте наблюдения по въпроса и още не съм намерил решение, ще се радвам ако някой от вас даде решение на проблема, защото като гледам доста хора го имам. Имам един въпрос към колегите при които проблема съществува, дали карат на газ или не, за да видим от карането на газ ли се получава или и на бензин го има.
  4. tiholov

    B16a2 и газ?

    За хората които питат кой е човека могат да видят ТУК, но всеки си преценява сам, аз за себеси съм си преценил и решил. Стига сме писали в темата на колежката има си ЛС за тази цел.
  5. tiholov

    B16a2 и газ?

    След всичко изписано по въроса единственно мога да кажа, че колежката познава човека който може най- добре да и каже може ли да се сложи газова или неможе, каква и т.н. Аз лично съм му се доверявал няколко пъти и досега не съм съжелявал, а също така имам и доста приятели с разни екзотичи и капризни коли за които сигурно е писано много из разни форуми, но факта е че си ги карат още и единственното нещо което правят е да си сипват газ. Успех и с газ и без газ важното е да се кефиш на машината докато я караш.
  6. Колега няма проблем да си вържеш ксеноните през твойта инсталация, но ако искаш може да си вземеш + някъде от табло или направо от акумолатора през бушон и релета (в някои комплекти са включени) с които да си пускаш ксеноните, а упраявлението на релетата ще го хванеш от системата на колата. Успех
  7. Колега виж ТУК ще ти е от полза. Мортора не трябва да работи (немъчи добичето ). Иначе ако сте двама ще е по- лесно. Успех и другия път пробвай с търсачката
  8. Колега проблема като гледам е като при мен.При температури под 5-10 градуса колата пали нормално и горе- долу със загасването на лампата на ABSa, двигателя рязко губи обороти до най- долната чертичка на оборотомера и след няколко секунди нестабилна работа на тези оборти си ги вдига до 1500 и вече от там нататака няма проблем, но понякога загасва и на второто палене вече всичко нормално. При по виски температури това не се проявявя. За този проблем съм ходил при Омбре почистихме клапана за празния ход и няма ефект, същя проблем се помъчиха да го отстранят в Бултрако ефекта е същия. Накрая след много опити и консултации се оказа, че това се получава когато караш на газ и ECUто се настройва по работата на газ и от там се получава този проблем, аз поне си направих експеримент, който те съветвам да направиш и ти преди да пипаш каквото и да е друго по колата. Просто вечерта като се прибереш у вас и няма да караш повече колата рестартирай ECUто от бушона и на сутринта ще видиш, че ше запали супер, но след няколко дни пак ще се появи. Ако не караш на газ и си си почистил клапана за празния ход или след рестарта нищо не се промени тичай при някой добър майстор да ти отсрани проблема. Дано съм ти бил полезен и ти пожелавам успех с отстраняването на проблема.
  9. Колеги,Всеки който иска да си монтира DRL на Accord може да ме пита и ще му обесня на него или човека, който ще го монтира как става, а за колегите от София може да покажа на място кое как се прави и ако е решил да си го монтира сам и среща затруднене да му помогна малко, но за цял монтаж просто нямам време и възможност. За монтента колегата haos има човек в Пловдив, който ги монтира и няма проблем всеки който иска да се свърже с него и до отиде там. Аз имам един колега в Бургас, който се наема да ги монтира и ако някой има интерс може да се свърже с мен, за да му дам име и телефон. Иначе монтажа може да се извърши от всеки добър жичкаджия стига да има желание. Преди време писах, че ако някой колега си го е монтирал в сервиз или при жичкаджия и е останал доволен да сподели (име, адрес и телефон), за да е от помощ и на другите колеги.
  10. Да колега, но трябва да сте двама. Като при смирачките е. Пълниш казанчето за спирачната течност и някой почва да помпа на педала на съединителя, след няколко напомпвания задържа педала в долно положение, а другия отвива пробката на буталото на съединителя, като спре да тече спирачната течност се завива добре пробката и така упражнението се повтаря докато е необходимо. Може да използваш макуче на пробката, за да не опръскаш всичко в спирачна течност и най- добре старата я събери в някакво шише не я точи на земата. Следи си нивото в казанчето да не спада под минимума, че може да глътне въздух и всичко започва от начало и за последно като си почнал с това начинание наи-добре си смени цялата течност. Успех
  11. Колега какво искаш да ти снимам и да ти пратя. То снимка как работи има остава само снимка на кабелите да направя.
  12. Колега, гледам че твоя мотор е F18A3 или F18A4,а ние гоговирим F20Z1 или F20Z2. Незнам проблема при теб дали се е получил от кофти реглаж или просто на твоя мотор по-бързо се вкопава главата. Това може да каже някой по-запознат. Иначе имам един приятел, който е минал над 70К км. на газ, а преди това е карал малко и на метан и за сега не се е оплаквал, говорим за F20Z1. Но наистина и аз знам, че има глави които са направени от по-мек материал и се вкопават по- бързо, но както казах ако някой има повече инфо от нас не сподели. !!!
  13. А диодите на 4А с въздушно или с водно охлаждане ще ги направиш и според мен кабела за дългите ще почне да грее, но вие си знаете колите са си ваши и може да си правите по тях каквото си искате
  14. Не съм много убеден, че като си пуснеш по един кабел от дългите към късите ще стане:1. Като работят късите ще захранват дългите и обратното- винаги ще светят заедно, независимо на кои си2. Елктрическата система на колата ще се претовари- вместо 55W, ще трябва да захранва 2x55W=110W, което може да доведе до сериозни проблеми.Според мен трябва да се разгледа внимателно ел. схема на колата и да се прецени как може да се модифицира, за да работи нормално без да се натоварва. Иначе на скоро доста подробно се запознах със ситемата за фаровете на Акорда и според мен е доста добре направена, но и доста сложна в сравнение с другите коли. Ако искаш изпозвай я за пример, при теб незнам как е, но начина на работа е следния при включване на фаровете се подава маса към едно нормално отворено реле, което от своя страна подава + към двете кружки от основнното захранване, от там се получава и резделянето на бушоните ляво/дясно, докато при повечето коли има разделяне къси/дълги. При включване на дългите сработва още едно нормално отворено реле, което подава маса на дългите и така светят заедно. Според мен може да се реализира с още едно реле което да се упрвлява от + на дългите и да подава директно на кружките на късите допълнителен +. Ще ти трябва само един по дебел кабел до релето за +, един бушон и две кабелчета до кружките на късите. За управленито на релето може да сложиш и тънки кабелчета. Сигурно има и по-лесна реализация, но за сега не се сещам, ако има някой които идея да казва. Дано съм бил полезен и успех.
  15. Колеги незнам за Витоша, но на Плана планина има много хубави местенца и са близо до асфалтов път. Районът не е много оживен и е много красив, даже на места има и рекичка. Според мен трябва да се гледа за място на което няма следи от боклуци, сечени дърва и огнища, тава ще е фактор че на това място не идват хора на палатка и т.н. Тогава горичката ще се задържи по-дълго в природата.
×
×
  • Създай нов...