Jump to content

ivanOS

Фен
  • Мнения

    7
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно ivanOS

  • Ранг
    Начинаещ

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  1. Гледал съм я тази кола, хубава изглежда но далеч над бюджета който съм си определил за автомобил. Аз ако реша принципно да отида още малко нагоре в цената (към 15к), тогава мога направо да си внеса автомобил от САЩ. Продължавам да се оглеждам за хонди...ще видиме
  2. Ние хубаво си говорим за частите за обслужване ама ходих да гледам един син сивик оня ден който бях харесал като цена. Въпросната САЩ версия 1.7л....има го в мобилето.....собственикът му искаше малко под 9,000лв. На снимките изглежда добре но когато всъщност отидох там видях че колата е ЕХ модел с единствена екстра - автоматик и джанти от LX сложени. Всичко е ръчно в купето, таблото дори няма оборотомер, джантите са взети от LX модела, агренаж не е обслужван никога, на около 110,000км е (70,000miles). Най-важното обаче беше че колата е здраво удряна от дясната страна, фарът пред пътника е нов, калника и бронята са нови, вратата е правена, задна броня е нова, липсват 2та подкалника на задната броня, гумите са летни- различни марки и за смяна. Автомобилът вървеше добре принципно, но салонът беше мърляв. Според моят "зъл гений"-майстор на автомобилите, лагер на главина отзад виел тихо, имала ръжда на места по мотора където автомобил не би трябвало да има ръжда. Праговете китосвани и се нагърчила боята леко. Към края преди собственикът да си замине си мислех че и за 7000лв да я даваше бих много се замислил дали да я взема. Моето предишно автоматично БМВ 1995та 318TI със 140 коня, на 300,000км според мен вървеше бая повече като съоношението конски сили/кг е в полза на хондата. Може би да погледна друга такава, но малко се разочаровах чесно казано.
  3. @ user:Тези части които изброяваш за въпросният автомобил (D17A2) ли са или за твоята машина?Аз разцъках вчера hondapartsnow.com сглобих подобна конфигурация за $110. Вероятно сам изпуснал разни малки нещица, но факта е факт: Излиза мноооооооого по тънко Трябва да се види как стоят нещата при минаването на митницата в СФ и какво се плаща там, иначе и аз мога да поръчам части. Ако знаете нешо повече си кажете.@ kobayashiДосега съм виждал 2 хонди автоматици с проблем в трансмисията. Едната беше акорд 91 година на 250-300,000 мили, а другата сивик 90-92 на 350,000мили. Акорда нямаше задна но вървеше страхотно иначе, сивика получи шум когато е на 4та скорост(автоматик е) и я пуснеш по инерция. Не мисля че нито единия, нито другия от собствениците им си е жалил колата, както гледам доста хора в БГ ги обслужват и гледат. Въпросните хонди и двете правеха pizza-delivery до спукване. Мисля че автоматичните трансмисии са надеждни.
  4. точно сега гледам в hondapartsnow.com и мисля че всъщност мотора е с 1 ремък само. Ето линкче ТУК - 2DR LX (SPECIAL EDITION) | KA 4ATДа, имам предвид 1 агренажен ремък и някъв друг за другите неща предполагам(компресор климатик и прочие). Предната ми кола беше '95 BМW 318ti и беше с верига в мотора + 2 гумени ремъка( за водна помпа, компресор на климатика, алтернатор и май още нещо)
  5. @ slade:точно за такъв модел като на твоят приятел говоря, автоматик с 2 врати. Възможно ли е да го попиташ за консумативите, от къде, колко, продробности? Ако пък е от форума да драсне някой ред. @ user:безценни линкове, благодаря много. Това с поръчката на части от САЩ е страхотно решение, аз самият имам много приятели и познати които без проблем ще ми купят каквото им поръчам оттам и ще го пратят, но може би общата поръчка би била по на сметка. Отделно и предполагам че хората от форума знаят какво трябва точно. Следното е списък с консумативи за смяна който намерих тук във форума, постнат от RAZOR_X.(благодарнисти към него):за автомобил Accord 1.8i, Honda Accord 1.8i, 16v"На въпроса за консумативите. Цени в Бултарко с оригинални HONDA консумативи същия Accord като посочения от теб:ангренажни ремъци 2 броя (109 лв + 103 лв) 209 лвролки 2 броя (209 лв + 223 лв) 432 лвтруд за ангренажите и ремъците 110 лвДвигателно масло 66 лв (16 лв на литър)Маслен филтър 32 лвтруд за смяна на масло и филтър 10 лввъздушен фитър 59 лвтруд смяна на въздушен филтър 5 лвПоленов филтър 83 лвтруд за смяна на поленовия филтър 15 лвГоривен филтър 91 лвтруд за смяна на ГФ 12 лвмасло скоростна кутия 39,6 лв (18 лв на литър)труд за смяна на маслото 10 лвОбщо 1176,60 лв (с ДДС) "Замислих се че това са 1200лв, а автомобила е предполагам около 2000та година, колко ли ще отиде да по нова.....направо се стресирАх! П.П. половината от Pizza-delivery индустрията в САЩ движи на хонди.....явно има защо
  6. Здравейте съфорумци,имам нужда от съвет и/или мнение относно '01-'05 CIVIC LX coupe (ЛИНК). Двигателят е 1.7л D17A2 (ЛИНК).Живял съм няколко години в САЩ и там въпросният сивик е доста разпространен, в БГ съм го виждал но не съм наясно дали ще е добра идея да се вземе такъв автомобил ако няма да има възможност за нужната поддръжка. Отделно, частите по купето, тенекии, в случай на нужда(дано не се случва) и други дали ще се намират лесно. Според поста на наш съфорумец (ЛИНК)двигателят D17A2 се монтира на Honda Streem '01 +Вчера се консултирах с приятел от автосервиз който ми каза да си приготвя около 1200лв за смяна на началните консумативи на този модел. Доста се изненадах от сумата тъй като в САЩ рутинна смяна на агренаж + ролки + водна помпа е ~$350, а там труда е доста по скъп, с други думи частите идват не повече от $130-150 и са много по евтини. Според него, за колата ще са нужни 2 ремъка, 2 ролки, накладки, масло, филтри и др. (около 1200-1300лв).600лв си мислех че ще отиде първоначалното обслужване четейки тук из форума. Просто седя и се чудя дали мога да си позволя такъв автомобил, струва не малко за покупка и отделно ако трябва да добавя и 1200лв + регистрация + ГО и КАСКО, цената става непосилна си мисля.Дайте ми някъв съвет да се заигравам ли с такъв автомобил или по скоро да се придържам към европейските модели. Поздрави
  7. Здравейте на всички, пред покупка съм на пъвата си Хонда. Винаги съм бил фен на марката, но поради други причини последните 5-6 годинки движех една бавария 318Ti. Харесах си ей тая машинка. Доколкото проверих двигателя е D16W7. Искам да ви попитам какъв тип газификация може да се сложи на тая колица, ГИ само или и обикновена газова става. Моля дайте препоръки и/или съвети за изборът на типът или марката на АГУ-то примерно. Всъщност всякакво инфо по темата ще ми е добре дошло като новак в Хонда-аферите Благодаря предварително на всички ви.
×
×
  • Създай нов...