Jump to content

Lusco

Фен
  • Мнения

    30
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

2 Neutral

Относно Lusco

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  1. Препоръчително е спирачната течност да се сменя на 2 години. Ако решиш да разглобяваш апаратът почисти хубаво с финна водна шкурка и нафта буталцето и цилиндъра. Тях и супорта смажи с медна, високотемпературна смазка /купувал съм от Мосю Бриколаж и струва 7-8 лв., има нарисувано гърне и накладки мисля/. Успех!
  2. Дано това да ти свърши работа.
  3. Не ми разреши да редактирам предишния си пост. Исках да допълня това. Q_ball е озаглавил темата "Шум в предницата при завой на ляво, Дали не е диференциал" казва че "че се чува един специфичен шум (по-скоро бучене не тракане или чаткане като от шарнир) при завой на ляво" ама "ако в същото време натисна съединителя шума изчезва" и за това "се насочих по-нагоре по веригата ... полуоската и диференциала" - да ама полуоската и диференциала не се влияят от съединителя - там каквото вие си вие постоянно ако колата е в движение и колелата се въртят. vex после добре е ориентирал част от възможностите. А по-надолу "На няколко пъти ми се появи същия шум и при потегляне от голям няклон нагоре" - тук може да са разбити тампони на мотора или скоростната кутия и шума да е чисто механичен и от посукването на двигателя, въртящ елемент като полуоска или шайба да се опира до нещо стационарно. Евентуалните причини за изброените случаи се изключват взаимно. Каквото и се каже по тази тема ще е в сферата на предположенията. Успех!
  4. Логиката в този случай е лагер на вторичният вал на скоростната кутия - при натиснат съединител, или изключена скорост първичния вал не предава движението от коляновия към вторичния и съответно в обратна посока от колелата през диференциала към него.
  5. Движението на бензина е от резервоара до двигателя и това което е излишно и не е изгоряло се връща обратно. Има тънка тръбичка, тръгваща от горната част на резервоара и отиваща към гърловината, под капачката - нейната цел е да изкара въздуха и мехурчетата нагоре за да се напълни без въздушна възглавница. Когато тя е запушена, изгореното гориво няма как да се замести от външен въздух и тогава се получава този вакуум. И когато само си съска при отваряне е малкото дяволче, ама понякога се получава така, че горивото вакуума го връща в резервоара като изпразва филтри, помпи и тръби и след престой колата пали трудно с повече въртене. Надявам се да съм бил полезен. Успех!
  6. В този случай главата трябва да е свалена и минала през шлайфмашина, след което така и така главата е вън, има проверка на водачите на клапаните за луфт, пасване на клапаните към леглата им и най-накрая - гумичките. За D16V1 компресията я дават 9,3 минимум, луфта на клапаните се прави с пулове по размер всм. 0,18-0,22 изп.0,23-0,27. Неприятно, но ако след всичко това няма подобрение идва ред на второ отваряне на мотора за сегменти. Лошата новина е че няма гаранция за положителен резултат, защото все пак износването е и в цилиндрите, а те правят елипса и новите сегменти като се напаснат там може да направят пак голям ключ - зависи колко е износването. Това не е задължително, но е вероятно. Желателно е да смениш и биелните лагери. Успех!
  7. Много е комплексен случая. Може да са сегменти, но може да са износени водачите на клапаните и от там да губи като го вади с изгорелите газове или да го вкарва в цилиндрите и да го гори. Редно е да са проверени в процеса на смяна на гумичките /предполагам че е направено без сваляне на главата/ доколкото е възможно разбира се. Литър на 2500-3000 км е в повече. Успех!
  8. Мисията беше успешна. Вчера за около час разглобих конзолата, демонтирах касетофона, презапоих новите кабели за евробукса към заводската инсталация и я сглобих. Благодаря на goro за Pdf-а и на Krasi-mir за инструкцийте.
  9. Както го описваш говори за лагер на главина - в начален стадий шуми в завой, направо и в обратен го няма, в по-напреднал стадий шуми в завой и направо и се губи в обратен и в краен стадий шуми постоянно. Вдигай главините и проверявай за луфт като хванеш гумата вертикално. Където има - сменяй. Ака няма луфт вдигай поотделно и на скорост ще си покаже. Колата няма да тръгне - не се притеснявай. Успех!
  10. Мисля, че може да се направи диагностика сравнително бързо и лесно ако се вдигне от двете страни едновременно и се откачат шарнирите на рейката. Така 3-те движещи се елемента са разделени един от друг и ще е ясно в голям процент къде е проблема. Аз така бих започнал. Успех!
  11. Pdf-а не можах да отворя - ще опитам после пак. Колата е първа серия 1999г. американка, автоматик, ляв волан, климатик 2,0i 16V 128 кс.
  12. Не съм се запознал с тази пета генерация, но би било редно ако нещо се върти, да лагерува за да е по-лесно. Освен това трябва да има тампон, обиращ вибрацийте. Карам Мерцедес W124 и там наистина лагер няма но лагерува в шарнира. Освен това има тампон в ботуша и там е вързан амортисьора - без тампон какъвто и да е не съм виждал до момента да е връзван. Ако окачването е подобно нека провери шарнирите.
  13. Или е в рейката грешката или е някой от лагерите в тампоните на макферсоните, но по-вероятно е рейката. Тази не съм разглобявал, но на Опел съм правил хидравлична и там има регулиране на луфта в гребена с червяка от долното лагерче - както е при главините с 2 единични лагера и диференциалите. Успех!
×
×
  • Създай нов...