-
Мнения
6 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно LeelLost
-
Ранг
Начинаещ
-
Колега просто като заключение да разправям какво стана с моя акорд... След 8 или 9 неуспешни огледа моя познат поападна на много изгоден прелюд...егати и иронията щото половината колеги казаха нещо и за него...Май 4 ген. се води, до 96 моделчето, но и от специалните се оказа и в петък ми го закупи след 1минутно навиване по телефона. Машината е с всички екстри и 2.2 VTEC матора, което беше и основната причина да го заявя. Вече ми е закупен и към 10-11 май ще ми го докара направо на собствен ход. Тази кола гледах първо, но пък тогава не излезна нищо интересно от този модел и нея ще карам след като ме притупат у нас заради скромната задна седалка...просто екземплярът е прекалено добър за да го изпусна.Треперят ми краката от щастие направо
-
Днешния кандидат излезнал със скъсана гарнитура на глава и си горял масълцето като бензинец...Вдругиден друга ще се гледа. Направо съм удивен, че няма да се налага да сменям части по окачването като луд. На тия немски чекии дето карах досега всеки месец по нещо ново - лагерче, тампонче, накрайниче, амортисьорче...и ето че най-накрая трябвало и основно... Направо ми се реве от качеството на частите и автомобилите им. Колега prelude как стоят нещата при автоматика като здравина и надеждност...? Всички знаем, че и там съединител, макар и под друга форма, също имаме. Колко е солен имаш ли някаква представа, че следващата била автоматик, която ще гледат. Може да ми се наложи да газифицирам ако бензина продължи да ме плаши нагоре като цена и ми е интересно сработването му с един газов инжекцион какво ще е. Някой не е ли опирал до цена на тампони на носачи или до смяна на амортисьори, накладки, спирачни дискове. Карал съм и Алфа 156 и там си смятах на 1000 км. по половин тампон и в повечето случаи сменях носач с маслото направо почти всеки път. Нека сравним малко, моля ви И без това обща тема за акорд купе нямаме, както и раздели, та ще е полезно...mitaka_t то и мен ме дърпа често към София, че работодателя ми е там и много ти благодаря за отзивчивоста. Не искам да те занимавам само, пък и аз колата съм я карал, возил съм се...сериозно съм го решил, няма дилеми
-
От Пазарджик съм колега и проблемът ми е, че съм се качвал на куция вариант с тия екстри и затова се насочих към тази кола...Просто има лукс и возия какъвто никой голф няма... Моя човек утре ще гледа един черен с всичките му екстри, отново варианта, за който говорим. Ако го харесам по снимки, а той на място, си го заявявам. За пояснение човекът не е монтьор, но е инжинер и точно затова му гласувам доверие. Пуснах му и на него да се образова във форума, въпреки че кара купето от 98 година нагоре. Да се надявам покупката да е успешна, когато и да се състои...Иначе вярвам в споменатите цени на части след известно мълчание, защото на убит голф 3 1.9 TDi най-евтиния вариант на тампон-двигател, който не се разпадна за по-малко от месеци струва около 90-100 лева, като сам си го смених. Надявам се по-скоро да съм сред собствениците на въпросната кола, защото ми писна от допотопни каручки
-
Благодаря за отговорите колеги... Въпросът е че може да не е най-масов варианта с 2.2 мотор, но вмомента това е останало на пазара основно. Карал съм Mitsubishi Galant и Eclipse известно време, както и други японки за по няколко дена... Интересува ме колко излиза на 2.2 мотора основното обслужване- съответно ремъците, ролките, масла, филтри. Какво да му се гледа освен евентуален удар на точно тази кола ?
-
Недейте така де колеги...Изчел съм всичките 36 страници, които роди търсачката и определено нищо конкретно или близко не съм намерил...Дайте малко по-дрожелюбно, все някой има пряки впечатления от количката...знам и VTEC какво е, но не знам на този мотор каква му е болеста...Гледам и вариянт 2.0 има, та се чудя моето приятелче какво да му кажа да оглежда, а тук едно мълчание...
-
Здрaвейте! Хванала ми е очичките въпросната кола, тъй като вмомента се чудя с какво да сменя настоящата. Нов съм при Хондите и поразчетох из форума, но не намерих завършена тема по въпроса, та да ви спестя настоящата Мога да си позволя моделчето от 94-97 година и имам човек, който да насоча за покупката в Берлин и да ми я докара за отрицателно време. Гледах и офертите у нас, но повечкото са меко казано оциганени или попиляни видимо. Масовият вариант, който срещам е с мотор F22 доколкото разбрах - 2.2 16V 150 ps. Освен това разбрах от писаното тук, че този матор не е V-TEC. Интересувам се какви са минусите на този минус В темите, в които се опоменава този недостатък, направо звучи малко порнографски и едва ли не все едно този матор, не е матор ами направо подобие... Какво ще изгубя от това ? Възможна ли е конверсия след време ако имам малко излишни фифнанси и какво би ми донесла тя и заслужава ли си нещо да се прави въобще по него ? Как е откъм здравина този двигател и най-вече окачването из нашите дупки и ями ? Какво излиза основното обслужване на купето с този матор ? Някой може ли да ме осветли около цени на дребни неща като тампончета, броят им и надеждноста им. Какви евентуални ядове може да бера с колата в най-близко бъдеще след покупка и кои слаби страни може да си проличат при покупка ? Съжалявам за множеството въпроси, но това най-масово се продава на запад, а всеобхватна тема за покупката на тази кола не успях да докопам с търсачката. До момента съм карал каручки на нафта или голфове и подобни коли и съм лекичко наплашен от нещо по-японско