Jump to content

honda uk

Фен
  • Мнения

    5
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно honda uk

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    HONDA CR-V 2004
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Scotland,UK

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Втора проверка на клапаните с други пластини същият резултат. Междувременно ходих и до сервиз на Хонда (safety recall) за смяна на кабелите на бутоните за елстъклата и лоста за къси-дълги. Попитах и за тракането в двигателя, казаха че може да се е поразпънала веригата, но щяло да отнеме доста време и пари за проверката. Посъветваха ме да карам така засега (радиото малко по-силно) понеже тракането не било толкова силно и ако се увеличи да отида пак.
  2. Честно казано на мен ми изглеждаше като швейцарски часовник ,но все пак не съм автомонтьор (въпреки че това съм завършил , с което не се гордея много). Скоро ще си взема нови пластини и при следващото отваряне ще направя някоя снимка.
  3. По-скоро в шотландско и точно там е проблема, няма кадърни майстори тук.Миналата година ходих в сервиз на хонда и казаха че нищо и нямало, но на ниски обороти не се чува а и тогава чукаше малко по-слабо. Колега какво имаш предвид с това което съм се опитал да направя? Просто пластините не ми се видяха много читави и според тях всички клапани се оказаха пренатегнати , следователно не би трябвало да чукат, затова предпочетох да не ги барам докато не намеря по свястни. А и не съм сигурен дали са клапани. Някои пишат клапани, други свещи , трети масло, запушени маслопроводи ........ Не мисля че на 80 хиляди мили мотора може да е заминал. Дайте някакви идеи от какво може да е.
  4. Колега докъде стигна с търсенето.И при мен го има този проблем с тракането както беше писал някой все едно че е шевна машина. Смяна на маслото с Мотул 5W30 не даде никакъв резултат. Смених и свещите с NGK (ZFR6K-11) също нулев ефект. Имам усещане че чукането се засилва с всеки изминал ден. Чува се някъде до към 3000 оборота при натоварване на двигателя (при потегляне, при смяна на предавките), при отнемане на газта шума изчезва или почти не се чува. Друг проблем е трудно палене след престой 4-5 часа и голям разход на гориво над 10 литра бензин извънградско.Карам само на бензин ако има значение.Пробвах да регулирам клапаните с някакви менте пластини,но трудно влизаха и не посмях да ги човъркам да не ги разцентровам нещо. След консултация с познат автомонтьор ми каза че повдигачите били хидравлични и няма нужда да се барат клапаните, но във форума чета че даже на газ трябва да се регулират на 15-20 хиляди. Каза ми че най вероятно лагерите са заминали и да наливам по-гъсто масло :unsure:/> . Та моля някой по компетентен да си каже мнението на какво може да се дължи това чукане. Забравих да кажа че хондата е CR-V 2004 година двигател К20.
  5. Здравейте, може ли някой да премери колко е обиколката на волана на CR-V 2002-2005г.,понеже искам да ми направят кожен калъф, но колата не е при мен.
×
×
  • Създай нов...