Jump to content

dialin

Фен
  • Мнения

    9
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно dialin

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  1. Още един глас за Veskony Racing- 0898 490902- Веско. Той ми постави газовия инжекцион на Акорда и той го поддържа.От април месец досега никакви проблеми. Работи компетентно, с вещина и старание. Какво повече от това!?
  2. Преди карах мерцедес 124-ка, автоматик. Случи ми се същото. В сервиза прегледаха колата и отсякоха- дюзи- впръскването трябвало да бъде на облак, а при мен било на струйка. Смених дюзите. Излязох от сервиза и след 5-6 километра, същият проблем. Давам газ, колата едвам се движи. Имаше още около 10-на литра бензин на Петрол. Отидох на ОМВ и налях 20 литра. Колата полетя. Това е моят случай.
  3. Колеги, помогнете! За втори път ми се случва следното: Запалих сутринта колата нормално, изчаках я спокойно да си загрее и на първа леко тръгнах, но загасна. След това давам контакт, всичко си свети, както трябва, но няма стартер. Миналия път когато се случи, с бутане запали и после целият ден си палеше нормално. Акумулаторът е чисто нов, проверих му и клемите, нормално. Зарязах я и взех такси. Сега пиша от офиса и ви моля за съдействие , то читавите сервизи в София почиват в събота, за съжаление.
  4. Добра идея, дано да се развива, че с търсачката не е същото. От м. март тази година и аз се присъединих към акордеонистите с F18B2, 1999 г., 194 000 км. До тази дата- Мерцедес 124, 1990г, автоматик. Като изключим стандартните ремъци, филтри...смених съединител и акумулатор, и сложих газов инжекцион. Почти всичко си й работи на колата,... засега. Ще цитирам майсторите, които работиха по колата- двигател, ходова част и общо състояние- без забележки, пазена е била колата от италианеца. Моите впечатления: Трябва да й завреш дистанционното до нея, за да се отключи. Смених му батерията- същата работа. Антената може да е била автоматична, вече не е. Като отворя вратата, нищо не светва, респективно нищо не се гаси, като затворя. Таванът- отпред вляво- провиснал. Ключът. явно има някакъв счупен палец/според познат/, защото се вкарва и изкарва по всяко време и в движение. След мерцедеса, не ми се коментира маневреността на колата, също и видимостта. Изненадва ме, че според колегите са били шумни хондите. Тая не е, че даже тръгвам да я паля в работещо положение, защото направо не се чува двигателя. Засега спира, на пътя се държи добре, стабилна е има динамика. За изминатите 3500 км, на газ в София твърдо 12/100 км. Извънградско- София- Чирпан- София от 8,5 до 11,5/100 км., в зависимост от скоростта. Онзи ден в неделя, запалих я нормално и се наложи след 300 м да спра. След това давам контакт, всичко светва и нататък нищо, стартер няма.. Повтарям упражнението- пак нищо. Добре, че беше наклон, пуснах я- запали. Целият ден мина, все едно, че нищо не е било. Та така с новата стара кола. Да сме живи и здрави и безаварийно.
  5. Акорд, F16B2q 1999г. Газов инжекцион, Старгаз, с омаслител или както там се казва, 1330 лв., монтиран края на март във ВЕСКОНИ РЕЙСИНГ . Последното е много важно, защото Веско след монтажа- перфектен, скъса колата от тестове и дори с лаптопа заедно обикаляхме по улиците, докато той, Веско накрая не остана доволен. Разходът, на магистралата София-Чирпан София- 8,5, при скорост около 120-130. Вчера, по същия маршрут и скорост поддържана около 150-160- 10,5 на 100 км., бързах и нямаше пукнат катаджия на магистралата, включен климатроник. Разлика и да има някаква от карането на бензин, не е съществена. Изминати около 3000 км.
  6. Здравей, колега. Аз ще споделя и бих се радвал, ако тази информация ти бъде полезна. В петък Веско/писано е немалко за него/ ми постави газов инжекцион. Момчето не е измислен майстор, а специалист. Още в петък при първото тръгване светна чек-ът, а колата започна да губи мощност. Отидох при Веско вчера, той направи съответните корекции и за късмет тръгнахме заедно с колите, когато чек-ът отново светна. Обратно в сервиза и отново корекции, като изводът му беше- "Бедна смес"- каквото и да означава това. Отново корекции, след което с включен лаптоп направихме една 5-6 километрова обиколка из улиците. Проблемът беше решен. На лаишкото ми мнение- по-добре да харчи повече, но да не свети тази пуста лампа, той отговори- "Напротив, сега именно ще харчи най- оптимално"
×
×
  • Създай нов...