Jump to content

Ivan Ivanov81

Фен
  • Мнения

    19
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно Ivan Ivanov81

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia

Contact Methods

  • Skype
    the_maroccan
  1. Малко развитие по темата, ако някой се сблъска с нещо подобно.... Колата има теглич, който никога не съм ползвал и е свързан със светлините отзад чрез някакво модулче, което се оказа малко поизгнило. В сервиза предположиха, че може да е оттам и след като го изолираха от веригата не съм имал проблем последните около 1000 км.
  2. Здравейте, Не успях да намеря колега с моя проблем, затова реших да отворя нова тема. Въпросното нещо започна да се случва в най-големите жеги, а именно - давайки ляв мигач, стрелката на таблото започна да премигва по-бързо от обикновеното. Помислих, че е изгоряла крушка, но след като загасих автомобила и минах отзад, видях постоянно светеща крушка на задния ляв мигач. Отпред, отстрани и на таблото нищо не свети, само заден ляв мигач. За да я изгася, се наложи да откача акумулатора. След като закача обратно клемата, проблемът изчезва. Не всеки път се проявява и за по кратки разстояния всичко е наред. Но покарам ли я за повече от час, давам ляв мигач по някое време и започва ускореното примигване на стрелката на таблото и знам,че пак свети постоянно въпросната крушка...натискайки аварийните, всички мигачи работят нормално, само заден ляв свети постоянно. Откачам и закачам клемата на акумулатора и проблемът изчезва...и така до следващия път. Ще съм благодарен за съвет или да ме насочите към човек, който владее материята. Най- вероятно, ако я закарам някъде наблизо, ще изглежда,че всичко е наред. Не знам кога точно го прави това нещо, но е много дразнещо. Благодаря предварително на всички, които отделят време да ме четат и да отговарят.
  3. Честито на всички дами
  4. У фармацевтичнио бранш съм
  5. НАТУРАЛЕН АКТ
  6. Най-накрая...сега всичко е ток. Благодаря на отзовалите се. А за тези, които искат да разберат какъв е бил проблемът...Преди великденските празници отидох с колата до Омбре да я погледне. Човекът направи кръгче и ме стресна с репликата: "Станал си жертва на измама". Причината бе, че лампата на чек-а не светва, като завъртиш ключа на контакт, а неговото съмнение бе, че някой умишлено я е саботирал. При второто ми посещение в сервиза на Омбре, който се намира в "оазиса" Дружба, последният се оказа прав за отскубнатата крушка. След като я смени, колата вече беше готова да й се направи дигностика. Причината за грешката в комютъра се оказа свързана с едно сензорче на коляновия вал, т.нар. Crankshaft Speed Fluctuation Sensor или Ckf Sensor (свързан е с намирането на правилната пропорция при смесването на въздух и гориво, както и с цялостната ефективност при работата на двигателя). Та, въпросното сензорче се намира под капака на ангренажния ремък, закачено на маслената помпа. Оттам двужилно кабелче тръгва и трябва да стигне до компютъра. Е да, ама не стигало. Това кабелче си има точно определена магистралка от вътрешната долна част на капака на ангренажа, по което да минава. Според Омбре това е пренебрегнато от този, който последен е сменял ремъка. Въпросният кабел е бил прекъснат веднага след смяната на ремъка, бил е прерязан от външните ремъци след първото палене. Това явно е станало преди да я купя, защото проблемът си го имаше от както я имам колата, а моят майстор въобще не е обърнал внимание на прекъснатата връзка при смяната на ремъка (тая версия работи, ако кабелът е бил само прекъснат вътрешно, а привидно е бил ОК, защото не е като да е с дебелина на косъм). Тук вина имам и аз, че съм се обърнал към този човек за услугата, но всеки си плаща за грешките. Слава Богу, моята не беше толкова скъпа, тъй като проблемът беше само прекъснатата връзка, а и въпросният датчик/сензор си беше там (Омбре твърди, че струва 400 лв. ).Сега усещам колата по малко по-различен начин (може да е самовнушение ) и е истинско удоволствие при шофиране. Чек-а работи, както и въпросната Econo лампа, която се включва всеки път от 3-та скорост нагоре при достигната работна температура (при нормално каране, разбира се).Та така, колеги, внимавайте с майсторите и обръщайте внимание на детайли като неработеща светлинка по таблото при покупката на автомобил.Надявам се да съм бил полезен.Успех!
  7. Т'ва ми е ясно, братле. Нали се сещаш, че за да отворя темата съм я карал по всякакъв начин.
  8. Не ми свети нищо, освен като дам на контакт - тогава ми "изгряват" половината датчици на таблото за няколко секунди...след това всичко заспива.
  9. Здравейте Колеги,Наскоро си купих Хонда Сивик Седан 1.5 SOHC VTEC от 97 година. И преди и след като смених консумативите (за около 2 седмици експолатация), не съм виждал зелената лампа (ECONO) да работи по предназначение - да ме уведомява, че колата е в икономичен режим. Иначе, когато давам на контакт светва за няколко секунди - т.е. не е от изгоряла крушка. Разходът на гориво не е фрапиращ (ок. 7.5-8 на 100 смесен разход), но според мен може и по-ефективно да работи. Благодаря предварително за отговорите.
×
×
  • Създай нов...