AiRC
Фен-
Мнения
6 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
9 NeutralОтносно AiRC
-
Ранг
Начинаещ
- Рожден ден 29.06.1990
Profile Information
-
Кара
Honda Inspire UA1
-
Пол
Мъжки
-
Място
Стара Загора
Contact Methods
-
Website URL
http://
-
Здравейте колеги, от няколко месеца имам един проблем, който в последно време много ме дразни, понеже се "увеличи". Колата е Honda Inspire с двигател G20A и газов инжекцион. При студен старт пали трудно понякога от втория път, а след като запали при подаване на газ оборотите падат след което се увеличават нормално. Впечатление прави и силната миризма на неизгорял бензин от ауспуха. Когато премине на газ проблема изчезва мигновенно, колата върви без проблем. На загрял двигател този проблем го няма. Сменени са свещите и температурния датчик, почистен е дистрибутора. Имам и Infoboard и очевидно няма грешки в ECU. От къде може да е проблема според вас, или поне знаете ли къде в Стара Загора могат да направят качествена диагностика?
-
Здравейте колеги, от няколко месеца имам един проблем, който в последно време много ме дразни, понеже се "увеличи". Колата е Honda Inspire с двигател G20A и газов инжекцион. При студен старт пали трудно понякога от втория път, а след като запали при подаване на газ оборотите падат след което се увеличават нормално. Впечатление прави и силната миризма на неизгорял бензин от ауспуха. Когато премине на газ проблема изчезва мигновенно, колата върви без проблем. На загрял двигател този проблем го няма. Сменени са свещите и температурния датчик, почистен е дистрибутора. Имам и Infoboard и очевидно няма грешки в ECU. От къде може да е проблема според вас, или поне знаете ли къде в Стара Загора могат да направят качествена диагностика?
-
1995 Honda Inspire UA1, G20A(5 cyl, 20v)
-
Може да закриете темата. Преди няколко дни изби един теч. Имаше 1 спукан маркуч и от една скоба сълзеше леко. Спря загубата на антифриз и температурата се нормализира.
-
Здравейте, колеги! Имам много странен проблем с колата (Honda Inspire UA1, G20A двигател), който се появи след застудяването днес. Загрява нормално, достига работна температура и я задържа без значение в какви условия (градско или извънградско). Проблема идва при по-голямо ускорение. Тогава колата започва да изстива. Стрелката на таблото спада с 1-2мм и се задържа там. Задържа ли някаква скорост, дори над 120км/ч, температурата се нормализира и не се променя до следващо ускорение. Системата е обезвъздушена. Термостата го изключвам като вариянт, тъй като е сменян преди 2 месеца, а и маркуча към радиатора е студен когато колата е на малък кръг. Възможно ли е да е от самия радиатор, тъй като колата бе докарана от Кипър, където оригиналният радиатор, който е прекалено тънък за Кипър, беше сменен с по-голям и сега да оказва влияние в зимния сезон тук?
-
По-скоро само четирима четем форума