Jump to content

Viko

Фен
  • Мнения

    20
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Viko

  • Ранг
    Начинаещ
  1. Здравейте някой може ли да ми препоръча къде мога да монтирам газова уредбва в София, но да работи събота или неделя. Хондата ми е Д13Б2 и един приятел ми даде някаква бутилка и изпарител, но даже и не знам дали ще станат...Мерси предварително!
  2. Можеш ли дадеш снимка защото така ми е малко трудно да се ориентирам..Иначе Дидо, на който бях дал колата да я оправи каза че е имало няква пружинка (платинка) така и не можах да го разбера и той каза че имало 2 положения на закачане, ако е закачена долу колато гасне докато е студена и даржи нормални обороти като загрее, и другия вариант е да е на другото положение сложена и да не гасне като е студена но да даржи много високи обороти като загрее...
  3. Може ли и друг различен от Дидо, защото колата все още не и е всичко оправено.
  4. Смених карбуратора и стапковия мотор (IACV) и вдигането на обороти се оправи, май наистина е бил проблем с някой вакум, но сега вече новия проблем е че докато не загрее колато поне 10 мин гасне !!
  5. Направо нямам думи... тъкмо бях тръгал към един сервиз да я оправят и на всеки светофар я гася защото всеки път ми качва 4000 оборота и точно на светофара преди сервиза колата се орпави все едно никога нищо не и е имало... и направо си се прибрах вкащи, но пак държи малко над 1000 оборота
  6. Еми според мен не е от газта, защото като върна педала на газта нищо не става, а и странното е че оборотите не само на 4000, както си седи на 4000 може сама да падне до 2000 или примерно изключвам я, паля и без газ в началото си седи на 500 оборота, после сама си дига без нищо 2000 .... абе прави си буквално каквото и скимне...
  7. Може ли някой да ми препоръча сервиз в София различен от този на Омбре, защото като им се обадих ми казаха че най-вероятно проблема е с карбуратора и не могат да го оправят?
  8. Като запаля колата (Сивик D13B2 5-та ген) и ми пали нормално на 1000 оборота, преди да подам газ след няколко секуднди след като запаля почват да падат оборотите до 500 и е на ръба да огасне, но автоматично си подава по малко и не гасне, а след като натисна газта, дори и леко- веднага ми вдига 4000 оборота и ги задъража постоянно. След като я огасия, пак я пали вдига 1000 оборта и лека полека почва да ги качва до 2000 и ги задаржа, и пак вече като се подаде газ - пак 4000 !!!! И така постоянно променя оборотите както си реши ! Първо си мислех че може да е от жилото, но май сега си мисля че от комютъра, и също не знам дали може да има нещо общо това че на скоро си смених алтернатора с друг от 6-та ген и от тогава леко ми се дигнаха оборотите ( от 1000, на 1200-1300) Моля ако някой знае от какво е това да каже и също как или къде мога да го оправя?
×
×
  • Създай нов...