Jump to content

NCN

Фен
  • Мнения

    289
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно NCN

  • Ранг
    Доберхондел
  • Рожден ден 20.08.1976

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Разград
  1. Разход.... кой ти гледа т'ва , ама не беше малък.z1atko: да махам го. Снимки има ама колата отдавна не в мен вече(бронята така и не я завърших, пък да не говоря и за целия проект Все пак Благодаря за отзивчивоста!
  2. :) Браво! Само така!С принудително пълнене всеки може....! Ноооо това е мноу якууу! Не всеки се захваща с атмосферка и успява да направи такова постижение.Пожелавам ти скоро турбаланите да прегазиш!
  3. Най-лесно port and polish става с дремел защото е високооборотен до 35к об./мин. има гъфкаво и дълго рамо за по-недостъпните места и прилежащи накрайници към него: "борчета", шкуртки и кечета. Пясакоструйката няма да помогне рр никакъв слчай!НО! При карба не е желателно да не казвам, че е противопоказно защото точно грапавините на колектора помагът за по-дорото смесване на горивната смес. Защото при карба го няма налягането и разпрашаването както при спринцовката.П.П. Митак, sorry за това че ти разводнявам темата!
  4. Цената вече: 390.00лв.хоп
  5. Честитооооо и Наздравеееее! :D
  6. Проблемът е следния: Колата няма смукач и 10-15сек след стартиране на двигателя светва чека.Каручката е с OBD0 проблем беше докато намеря тест буксата и ми казаха, че е под капака до левия фар. Окъсих я но никаква промяна в сигналите на лампичката.Нека колеги които са се сблъсквали с подобен проблем или са наясно да пишат.Благодаря предварително!
  7. Взе ми го от устата!
  8. Аз искам да попитам дали някой има ли предсава това чудо: дали е функцоинало и ако е така до каква степен. Ето и малко инфо и още.
  9. Ако са след фейслифта би трябвало да станат без преправяне. иначе и другите стават ама с леки манипулациии, на Civic 4G съм го правил.
×
×
  • Създай нов...