Code7
Фен-
Мнения
135 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
7 NeutralОтносно Code7
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Пол
Не казвам
-
Място
Плд
-
Здравейте, онзи ден ми направи впечатление, че десния фар ми свети доста ниско. Като цъкнах копчето за фаровете установих, че явно моторчето е заминало. Някой сменял ли е машинката? Излезна доста лесно, с едно завъртане, вътре цялата беше клеясала, явно е влезнало вода и е изгоряло. Дайте идеи от къде може да си намери човек нова или поне работеща? П.С.: Май му дойде времето и на съединител, препоръчайте ми марка. Спомням си, че оригиналния беше на LUK. Благодаря предварително.
-
Не би трябвало да е така , почвам да се оглеждам във водната помпа, явно на ниски не прави дебит. Изпратено от моят SM-N910C с помощта на Tapatalk Имах подобен проблем, когато взех колата. Оказа се, че е термостата, работи си, но има някакво гумено уплътнение, което се беше разпаднало... Иначе си загрява трудно всеки турбо дизел с интеркулер, проверете си водоподгревните свещи, ей така за спорта .
-
Аз бях изкривил една тенекия отпред на лявата спирачка как и аз не разбрах или някой майстор, като е сменял гумите , тенекята е зад самият диск... на ръка си я дръпнах и спря да закача...
-
Колега, защо не изчистиш ЕГР-а първо и не помислиш за цялостното му елиминиране. Ами не съм способен на такива интервенции и не ми се дават пари на хора на които като им закарам след това кола с проблем, ще кажат "ем такоа е". Иначе грешката се изчисти сама след 1 седмица явно е имало вода някъде друго обяснение нямам...
-
Добръ ден, след 6 години вече имам проблем След като имах неясен "теч на масло" от колата, ме посъветваха да си измия двигателя хубаво, за да се види от къде е (под теч разбирайте капене 1 капка 2 дни) понеже паркирам на едно и също място ест. се забеляза ) (оказа се че иска нови оплътнения на масления филтър от които имам поне 5 понеже никой никога не ми ги сменя ест.) Измих си колата и отивайки към сервиза на следващия ден ми светна Check Engine-а покарах колата 2-3км. никаква разлика във вървежа или разхода пристигам в сервиза и ми вади грешка P2413 (P2413 Exhaust Gas Re-circulation System Performance). Грешката на HIM и EGR-a обаче си показва, че си работи изчисти я човека, но след 3-тото палене пак светна. Покарах я 100-200км. лампта не огасва ралзика във вържева няма дърпа си разхода е същия...(следа си го). Момчето ме посъветва да сменя EGR клапана ? Имал ли е някой сходен проблем и дали можете да ми кажете part number на този клапан виждам че моя е с датчик и вакум не е само вакум явно има някакви ревизий на фейса, където и да попитах все ми казват няма датчик бъркаш се Благодаря предварително.
-
По книжката от началото на темата дават да се точи антифриза и се сваля ужким радиатора при мен стана подемник разкачат се разни неща и излиза с малко маневриране което ти е по-лесно ест. ...
-
Сякаш има вода или кофти нафта може и да греша... Пиши ми на лично, ако искаш да отидеш при още един майстор.
-
9мм освен в цената едва ли ще усетиш друга разлика
-
Ако не греша толкова са заводските железни
-
Предполагам си преди фейслифта < 2004 и крушката е H4 - https://www.youtube.com/watch?v=g36t6GgEOdE
-
Интересно моята никога не е титкала за ключа само за колан и фарове, но си мига, иначе си се заключва сама. За заключването, ако разбереш как си го постигнал пиши ))
-
Мдам мига мига
-
Здравей,не знам дали си забелязал, но живота на night braker e 1/2 от този на нормалните отбелязан е на кутията (дори да ги водят NBПлюс да е с повече) аз лично имах същият проблем, но си купувам пак от същите марки "long life" светят малко по-слабо , но последните изкараха близо 2 години ~40k km.
-
Здравей, като цяло много не ми е ясна схемата с турбото, но ето ти една интересна тема за четен http://www.hondacivicforum.co.uk/32-7th-gen/31243-1-7ctdi-going-into-limp-mode.html Мисля, че бяха две теми в които сменят (колкото и да е нелогично) горивен филтър + един соленойд някъде си и се оправят.......разчети се може да е нещо полезно