-
Мнения
12 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно Ilko_
-
Ранг
Начинаещ
Contact Methods
-
Website URL
http://
Profile Information
-
Пол
Мъжки
-
Място
Монтана
-
Интереси
Автодиагностика, авто-електро услуги, продажба и монтаж на автоаларми, ксенонови с-ми и т.н.
-
Да, продавам каквото карам. Не виждам проблема.Не си спомням да съм длъжен на някого с нещо...Ако имах 50 мнения от типа "аха, супер, много яка бегачка, давай в същия дух" и т.н. с какво щеше да е по различно статуквото ми та да мога да пусна тогава обява?
-
Както кажеш мен.Лошо няма щом така сте решили...Аз като прегледах темите в "Продава" си помислих, че съм се върнал 2год. назад във времето Ако идеята е да се самозалъгвате колко ви струват колите - разбирам смисъла на правилото.Както и да е... скоро няма да го посещавам тоя форум.
-
Ами какво да ви кажа, аз отпреди поне две седмици имам запитване към модератор (e-mail), защо не мога да пусна обява в този форум... Отговор няма... Сега виждам, че пишете, че имало някакъв задължителен брой мнения... От което, не виждам каква е ползата, ама щом така е решено - няма проблем, ама поне някой да ми беше отговорил...Или все още не е изтекло необходимото технологично време за обработка и изпращане на отговор?
-
Е всъщност какво питаш? Или ще комбинираш различни компоненти?
-
Добре де провери на самия стартер(по-скоро на шалтера) има ли 12в., когато контактния ключ е в положение "стартер". Съветвам те да го направиш докато кабелчето е закачено на шалтера, а не извадено. Ако ги няма - тогава вече търси проблема в контактния ключ или по кабелите. Ако нямаш уред можеш да пробваш и с пробна лампа.Успех.P.P. Ако не се разбира от горното имам предвид да има 12в. на тънкия кабел дето е с кабелна обувка, а не на дебелия дето идва от акумулатора.
-
Е това не трябва ли майстора да го знае?Пък и хич да не знае, като погледне мотора вече трябва да знае.
-
Е сега, има китайски и по-китайски...Тия за ВАГ резервните да не са "Мейд ин Джърмъни" ? Има и китайски дето не се чупят толкова лесно.
-
Ами не знам на този мотор как е точно, но на повечето е нещо като алуминиев фланец м/у блока и масления филтър, в който влизат поне две тръбички... и му викат топлообменник.Предполагам, че за това питаш, щото от масления радиатор(ако го има) не може да смеси вода и масло.
-
Подарявам редуктора и шалтера от стартера на Сивик 5г.Ако на някой му трябва, само да си плати доставката на куриера.стартера работеше до последно, просто му се разпадна колектора...Tel. 0878583031П.П. Обърках раздела. Съжалявам, преместете го където трябва.