Преди няколко дни имах същия проблем с д15б2.Оказа се, че на мястото, на което се захваща жилото при карбуратора и където има две възвратни пружини на оста, едната/вътрешната/ не връща достатъчно добре един палец, който се издъпва от жилото.Оправих го като охлабих малко общата гайка,на оста, на която са надянати двете възвратни пружини, дърпани от жилото.Гайката при мен е №11/!/, което е странно за японски автомобил./става дума за мм/После обилно обезмаслител за промиване,и раздвижване на ръка, обилно смазване със спрей на Валволин/пак раздвижване/ и затягане дотолкова, че да се движи от самосебеси/да се връща свободно/.Първоначално, същата гайка и ос бяха мацнати с жълта боя.Аз ги мацнах с антикорозионен грунд, защото предполагам идеята зад това е да не се отвиват.Засега няма никакви проблеми с оборотите.При мен причината е, че не я карам през зимата изобщо и клеясва.Добра идея е да смажеш и жилото, изисква тъпение и малко изобретателност.П.П.За да хване боята, мястото също се почиства с обезмаслител.