С тънка тясна отверта се изваждат ключа за отопление на задното стъкло и ключа за аварийни светлини,под тях има винтове за кръстата отвертка.На барчето отляво и отдясно има по един винт.Под ръчната има пластмасово капаче,което е на щипки и внимателно се изважда,под него има два винта.В задния край на конзолата отляво и отдясно има по един винт.Като се свали конзолата се вижда панела с врътките,който е закрепен по спомени с два винта.Жилото за врътката топло-студено се разкача вдясно до педала за газта.При мен се беше счупила пластмасовата скоба,която държи бронята на жилото и се получаваше същия ефект .Дефекта го отстраних като бронята,я залепих с каноконлит в канала в който влиза,като се внимава за точното положение,на бронята имаше отпечатъци от скобата.Дано съм бил полезен и не съм забравил някой винт,така вече карам пет месеца.