Jump to content

Peter11

Фен
  • Мнения

    5
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Peter11

  • Ранг
    Начинаещ
  1. Сега виждам, че имам право на само още един "пост" до утре по това време - хаха, без думи съм...
  2. Peter11

    50 бързи мнения

    Макар да съм регистриран от над 3 години тук и да чета от време на време, нямам навика да пиша "постове", което се оказва проблем сега, когато искам да публикувам обява в подфорум "Продава части/аксесоар".С риск да съм неприятен и да ядосам модераторите си пускам тема тук, в която възможно най-бързо да натрупам необходимия брой постове...Странно правило наистина...
  3. Благодаря на всички за отговорите и предимно на тези, които са по темата Явно хората са го сметнали и нарочно са го оставили този голям луфт ... Cheers mates!
  4. Мдам...и на мен ми се струва, че така е предвидено да има луфт поради размерите на тампоните, но като машинен инженер и собственик досега на доста по-стари коли не виждам логика радиаторът да може да се движи свободно 4-5 милиметра...
  5. Здравейте,отскоро съм горд собственик на Акорд 2005 дизел и имам следния въпрос за укрепването на радиатора за охлаждаща течност: забелязах, че отгоре той е фиксиран чрез два щифта, които влизат в гумени тампони; щифтовете нямат нито резба отвън за гайка, нито се въртят по някакъв начин чрез вътрешен шестограм например. Забелязах, че между гумените тампони и щифтовете при мен има голям луфт и радиатора на ръка се движи свободно напред-назад няколко милиметра. Не ми се вярва тампоните да са се разхлабили толкова...та въпросът е: това дали е така фабрично или има нещо нередно...Най ми е лесно да заклиня щифтовете с малки клечици, служещи като клинчета, но дали трябва...? Мерси предварително за отговорите.
×
×
  • Създай нов...