Jump to content

valio.civic

Фен
  • Мнения

    38
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно valio.civic

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 2.08.1990

Profile Information

  • Кара
    черно ферХонде
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Бургас
  1. Ремък Mitsuboshi, ролка NSK, водната помпа не я смених и така вече около 12 хил. км. За сега няма ядове (да чукна на дърво ).
  2. Явно всеки градус има значение. Затова питам тук във форума дали наистина трябва да е на 20 градуса и трябва ли да се прави нещо с тия вакумни маркучи при настройката. Когато извадя единия от делкото (не се сещам в момента кой номер е), оборотите падат доста.
  3. Здравейте, колеги. Преди седмица ходих да ми направят центровката на запалването, защото пипах делкото. Вързаха щипката на първи цилиндър, поровиха в един каталог за да знаят на колко градуса трябва да е. Според този каталог трябва да е на 20 градуса. Нагласиха я както трябва обаче след тази процедура колата се движи съвсем различно. Когато е студена, при натискане на гаста в първия момент се чуди какво да прави. При достигане на работна температура се пооправя малко, но пак го има този момент. Освен това в диапазона между 2500 - 3800 направо спира да си дърпа. Въпросът ми е трябваше ли когато настройваха момента на запалването да извадят двата вакуумни маркуча за аванса на делкото. Сякаш бях чел някъде, че се махат и за това питам. Благодаря предварително.
  4. Почти една година карах с лети голфови джанти 15-ки и съм нямал ядове.
  5. Отчита грешка, но след доста продължителна работа на мотора (поне на моята е така). Все пак тази сонда не върши кой знае каква важна работа на карбуратора и изглежда компа не я търси толкова често.
  6. Здравей, колега. Сединитела ти не е със жило, а е хидравличен. Има си казанче отделно за съединитела. Като за първо време можеш да видиш има ли течност вътре, как е на цвят.
  7. Някой маркуч за вакуум да се е цепнал или да е излязъл от мястото си?
  8. Има Airbag на тия модели. Даже на моята имам два (на шофьора и на пасажера).
  9. Пробвай да си смажеш жилото за гаста. На карба има един опорен винт на дросела който съм забелязал, че е в различно положение когато двигатела е студен и когато е загрял. Когато загрее палеца с винта се връща, но бавно, а жилото ти си остава в това положение. А и щом казваш, че и при загрял мотор трябва да пуснеш рязко гаста за да си дойдат нормалните обороти.
  10. Сменял ли си скоро спирачната течност? До колкото знам спирачната течност има свойството да поема влага и да кристализира в по студено време.
  11. Пробвал ли си да почукаш по корпуса на стартера с нещо (примерно ключа за гайките на джантите). Предишната кола правеше абсолютно същите номера и се оказаха втулките и четките на стартера. След няколко почуквания си завърташе и си палеше.
  12. Почти сигурно е, че нямаш филтър на купето. Виж кое бутонче е натиснато за въздуха, ако е това което върти въздуха от купето, а не взима въздух отвън ако ще и на 4 да пуснеш вентилатора пак няма да се махне замагленото от стъклата
  13. Защо да даваш 300 лева за комлект съединител, като може да си вземеш само феродовия. Това със струга нещо не ми се вижда удачен вариант
  14. По нагорнище не повече от 140 - 150, на равното 170 някаде, а на спускане 190 и нататък хвърчат бутала през ауспуха
  15. В раздел полезни технически теми има един линк, който мисля, че ще ти помогне. Ето го и линка:ЩРАК
×
×
  • Създай нов...