-
Мнения
38 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
1 NeutralОтносно valio.civic
-
Ранг
Начинаещ
- Рожден ден 2.08.1990
Profile Information
-
Кара
черно ферХонде
-
Пол
Мъжки
-
Място
Бургас
-
Явно всеки градус има значение. Затова питам тук във форума дали наистина трябва да е на 20 градуса и трябва ли да се прави нещо с тия вакумни маркучи при настройката. Когато извадя единия от делкото (не се сещам в момента кой номер е), оборотите падат доста.
-
Здравейте, колеги. Преди седмица ходих да ми направят центровката на запалването, защото пипах делкото. Вързаха щипката на първи цилиндър, поровиха в един каталог за да знаят на колко градуса трябва да е. Според този каталог трябва да е на 20 градуса. Нагласиха я както трябва обаче след тази процедура колата се движи съвсем различно. Когато е студена, при натискане на гаста в първия момент се чуди какво да прави. При достигане на работна температура се пооправя малко, но пак го има този момент. Освен това в диапазона между 2500 - 3800 направо спира да си дърпа. Въпросът ми е трябваше ли когато настройваха момента на запалването да извадят двата вакуумни маркуча за аванса на делкото. Сякаш бях чел някъде, че се махат и за това питам. Благодаря предварително.
-
Почти една година карах с лети голфови джанти 15-ки и съм нямал ядове.
-
Отчита грешка, но след доста продължителна работа на мотора (поне на моята е така). Все пак тази сонда не върши кой знае каква важна работа на карбуратора и изглежда компа не я търси толкова често.
-
Здравей, колега. Сединитела ти не е със жило, а е хидравличен. Има си казанче отделно за съединитела. Като за първо време можеш да видиш има ли течност вътре, как е на цвят.
-
Някой маркуч за вакуум да се е цепнал или да е излязъл от мястото си?
-
Има Airbag на тия модели. Даже на моята имам два (на шофьора и на пасажера).
-
Пробвай да си смажеш жилото за гаста. На карба има един опорен винт на дросела който съм забелязал, че е в различно положение когато двигатела е студен и когато е загрял. Когато загрее палеца с винта се връща, но бавно, а жилото ти си остава в това положение. А и щом казваш, че и при загрял мотор трябва да пуснеш рязко гаста за да си дойдат нормалните обороти.
-
Сменял ли си скоро спирачната течност? До колкото знам спирачната течност има свойството да поема влага и да кристализира в по студено време.
-
Пробвал ли си да почукаш по корпуса на стартера с нещо (примерно ключа за гайките на джантите). Предишната кола правеше абсолютно същите номера и се оказаха втулките и четките на стартера. След няколко почуквания си завърташе и си палеше.
-
Почти сигурно е, че нямаш филтър на купето. Виж кое бутонче е натиснато за въздуха, ако е това което върти въздуха от купето, а не взима въздух отвън ако ще и на 4 да пуснеш вентилатора пак няма да се махне замагленото от стъклата
-
Защо да даваш 300 лева за комлект съединител, като може да си вземеш само феродовия. Това със струга нещо не ми се вижда удачен вариант
-
По нагорнище не повече от 140 - 150, на равното 170 някаде, а на спускане 190 и нататък хвърчат бутала през ауспуха
-
В раздел полезни технически теми има един линк, който мисля, че ще ти помогне. Ето го и линка:ЩРАК