Jump to content

hertzz

Фен
  • Мнения

    36
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно hertzz

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda CR V 128 коня 1998г.
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  1. Колеги, наистина се оказа акумулатор !
  2. Здравейте колеги, имам следния проблем, вчера сутринта, след около една седмица некаране реших да я подкарам, но без успех ! При даване на контакт всичко е ок, горивната помпа работи, всичко си светва, както трябва, но като завъртя да запаля се чува само едно постоянно прищракване(щрак, щрак, щрак) и нищо. Зареждах акумулатора за 1-2 часа да го възбудя, ама нищо !
  3. Пускам видео което намерих със същия шум !
  4. Не е от лагер на компресора на климатика. Аз имам същия проблем, със същите симптоми /карам Civic/. Според мен е от обтягащата ролка на ремъка на климатика. Свири само при студено и влажно време. Ето го и виновника според мен - поз. 13 http://old.japancars...&nplblk=B__5700 Здравейте,отварям малко поостаряла тема, но след цяло лято напоследък като застудя проблема се появи отново, тези дни ще карам да я видя някой майстор, а относно тази ролка и аз започвам да се чудя дали не е от нея, но не виждам логика да свири при студено и влажно време, това признак за смяна ли е или...?
  5. Оказа се шалтер на стартера, цялата история излезе 75лв., като се има предвид, че стартера сам го свалих, иначе ми искаха още 25лв. за тази процедура !Да се надяваме да изкарам зимата без други проблеми !
  6. Тези дни ще замеря акумулатора, защото с него купих колата и не съм сигурен колко е читав !
  7. Последния път като направи проблема колата беше престояла около 5-6 часа, още не е гаснала в движение(надявам се да не го прави) !Обаче ми прави впечатление, че последните 3-4 дни при палене(не винаги)ми изчегъртва за малко стартера. Дали може клемореда да прави проблем и от там да не изхвърля бендикса като хората или стартера е тръгнал ?Иначе само за информация в Бултрако ми казаха, че клемореда е 115 лева с поръчка 10 дни !
  8. Здравейте,проблема е че вече за 2-ри път ми се случва, когато тръгна да паля, давам на контакт, всичко по таблото си светва нормално и като тръгна да въртя на стартер не става нищо(въобще не завърта) !Бутнаха ме, запалих и от тогава колата си пали и няма грижи. Притеснява ме да не взема някой ден да закъсам и да стане проблем.Почетох по темата и се колебая между проблем в стартера и клемореда(за който четох че е фабричен проблем при ЦРВ 1).Да не забравя, колата е Хонда ЦРВ 1!
  9. Между другото, засега се оказа, че проблема се появи само тези 2-3 дни, когато времето беше студено, в момента всичко работи ОК, все пак ще слушам, защото ме е хванала фобията !
  10. Започвам да си мисля дали не е лагер на компресора на климатика, обаче не трябва ли шума да е постоянен, не да изчезва след 2-3мин. ?
  11. Здравейте,днес усетих, че при работа на студен двигател, около ролките и ремъците се чува някакъв шум, не мога точно да го опиша, нещо като свистене на турбо,като дигна малко оборотите няма промяна, след 2-3 мин. работа свистенето изчезна !Дали може да е от по-студеното време ?Ремъците и ролките са сменени, колата е Crv 1998 !
  12. Здравейте колеги, проблема е следния, когато карам колата студена всичко е ок, но след 3-4 км педала на съединителя започва да скърца при натискане и по-малко при отпускане, всичко със съединителя мисля е Ок, отделя нормално, не приплъзва, само ми се струва малко по-твърд !Идеи от какво може да е ?Четох, че някъде се пръскало със смазка и проблема изчезвал, къде да пръсна, ако това ще оправи нещата ?
  13. Колеги някой може ли да ми напише точните размери на масичката в багажника на Honda CRV 1998 год.
  14. Колеги пускам линк точно как става свалянето на часовника, пише на английски, но можете да добиете представа как се действа !http://www.autoclockrepair.com/yahoo_site_admin/assets/docs/CRV_Clock_removal.332154123.pdf
  15. Това е долна работа, аз ще си сглобя такава маса за около 20 лева, некой ги продава по 100 !Аман от тая българска простотия !
×
×
  • Създай нов...