Jump to content

b0reto

Фен
  • Мнения

    16
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно b0reto

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 11.11.1989

Profile Information

  • Кара
    CRV 4 gen. 2.2 I-DTEC
  • Пол
    Женски
  • Място
    Пловдив

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Последни посетители

1502 профилни разглеждания
  1. Не е така колега и на двата варианта горе има отвор за полуоската. На CRV-то на предно задната главина е с затворен край към полуоската (капачка). Може да се провери като на този парт 42200-STK-951 отговаря този SKF VKBA 7441 на този парт 42200T1GE02 отговаря този SKF VKBA 7666 . Виж ги на снимки и ще видиш, че и на двете има отвор и шлици да влезне полуоската.
  2. Здравейте. От няколко месеца чувам шум от задна дясна гума (първо беше все едно е крива гума при скорост около 100км.). Постепенно започна да ескалира и сега вече си е като виене, на 40-60км. се усеща най-много. От една седмица разглеждам и в сайтовете какво има, като на моя модел му дават 2 парт номера и в сайтовете за авточасти е малко объркано, като в някои няма моя модел, който е CR-V 2.2i-DTEC, 4x4, 2014. Звънях и питах в няколко сайта, 90% от случаите ми даваха главини според този парт номер - 42200-STK-951. Предлаганите бяха SKF VKBA 7441, SNR R174.67, FAG 713 6179 00, и някаква на FEBEST, като всичките марки, които изброих отговарят и излизат заменими с този парт номер 42200-STK-951 ( при някои модели видях да пише, че вътрешният диаметър, явно на полуоската е ф30, а броят на зъбите на шлиците е 28. Като на повечето съм давал и VIN (тези са в диапазона 250-350лв.). Аз обаче се разрових и видях, че в сайта parts-honda.uk, когато като си напиша VIN, парт номера на главината излиза, че е 42200T1GE02, на която отговарят следните главини: FAG 713 6271 20, SKF VKBA 7666, FEBEST 0382-RM4MR, като на главините с този парт номер има такива, на които вътрешният диаметър е ф24,5 и броят на шлиците е 23. (тук са в диапазона 170- фебест, скф-470, ФАГ- 550-730лв). Снощи демонтирах гумата, спирачният апарат, диска и развих само централната гайка на главината, която е ключ 32. Пет пъти броих зъбите на главината и ги изкарах 23, мерих с шублера отвора на главината колкото можах, излезна 24,2-24,5 с което съм вече сигурен, че 42200T1GE02 това е моята лагер главина. Според познат, който работи в авточасти, е 100% сигурен, че моята лагер главина е 42200-STK-951 ( което са по-евтините главини според мен НЕ правилните) както и 90% от сайтовете и авточасти при някои са ми искали VIN или не. Аз мисля, че моята главина е 42200T1GE02 ( от скъпото дето се казва защото гледам главно FAG и SKF търсих SNR-NTN но няма тука на пазара SNR-NTN) Какво е вашето мнение и някой сменял ли е и може ли да даде съвет?
  3. Казах на приятел какво ми трябва и той намери нещата не знам от къде ги е вземал май от 2 места.
  4. Миналата година сложих TRW цапат но свирят на светофара някога(сложих ги докато стане време за смяна на дисковете,че нямаше накладки никакви). Онзи ден поръчах дискове Zimmermann и накладки textar с код за проверка не са ментаци както и дисковете + спирачна дот4 на ATE SL6
  5. ъпдейт: Колега дисковете не са еднакви даже и на 4-та ген. има дискове на 293мм. (май са на еднобуталните апарати) и дискове 315 в случая аз съм с 315 за това и накладките са ми различни предните от твоите и в този ред на мисли предните дискове на ATE които си избрал към които се бях насочил и аз) за мен не стават защото са 293мм. Преди да поръчаш дискове им измери диаметъра за да не стане фал. (аз съм леко прецакан с този размер 315 защото мога да сложа няколко диска които има на нашия пазар textar, ferodo, brembo,EBC са по-известните няма ATE за мен)
  6. Аха разбрах аз мислих, че сега ще сменяш дисковете но ми стана ясно. Това с накладките най-вероятно е така защото ако си с еднобутални апарати се водят спирачна система бош и 3та ген. ползва същите апарати е нормално според мен.
  7. Мисля че дисковете са еднакви на 4-ген дали дизел или бензин. Аз съм дизел 2.2 задните оригиналните са textar и са еднакви с твоите колега но предните са различни от твоите защото аз съм с акебоно двубутални апарати накладките са по-големи (моите предните оригинални бяха на феродо и сложих trw). При следващата смяна на накладки трябва да сменям дискове и съм се ореантирал към Ate което си избрал. Не искам да давам акъл ама според мен трябваше да смениш дискове и накладки заедно сега си сложил накладките те ще се износят спрямо тези дискове старите и след като смениш новите дискове накладките пак ще се нагаждат спрямо тях. Може и да греша пак казвам мое мнение. п.с. Провери колко ти е дебелината на дисковете. За смяна са когато са на 26мм даже някъде го пише на тях за предните говоря за задните важи същото.
  8. Индикатора показва, че средната седалка е със все едно поставен колан. Лампата която свети жълто info ( i ) ли е?
  9. Здравейте голеги. Имам следният проблем. Лятото се появи нещо като лека вибрация при потегляне, при вече пуснат съединител или при самото му пускане, м-у 1200-1800 оборота(вибрацията е лека, нещо подобно на това, когато колата е с хидравлика на волана и навъртиш волана докрай). След като се увеличи леко, се зачетох тук из форума и видях коментар, че в английски форум имало подобна вибрация и след като си сменили маслото на скоростната кутия, изчезвало. Същото направих и аз. Тогава при смяната, беше на около 89000км. Това е първа смяна на маслото... вибрацията изчезна. Налях точно 2.5л MTF3, оригинално, взето от Бултрако (на предишни обслужвания при тях ми казаха, че първата смяна била на 120000км, зачетох се и се оказа че трябва да се сменя на 50к до 60к макс.). Преди 2 дни започна пак да се получава вибрацията, като този път и засега се чува и усеща по-леко от предния път. Както преди, така и сега е само на студена кола и първоначално няколко потегляния, след това е ок. Тази вечер нарочно след първото потегляне и на светофара на червено, дръпнах ръчната и леко опитах да потегля на полусъединител няколко пъти, след което нямаше вибрация. Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем, върти ми се демпфер в главата, но ако е той, защо след първата смяна на маслото на кутията, вибрацията изчезна напълно?...
  10. Можеш да пробваш това https://www.ate-na.com/products/ate-plastilube-brake-lubricant/ наскоро сменях накладки предни и ползвах тази смазка. Намажи м-у буталото и накладката както и накладката в 2та края където контактува с пластините които си снимал горе.
  11. Колеги здравейте и честита нова година В крайна сметка се оказа от бобинката :D
  12. Благодаря на всички за отговорите по темата Като сменим нещата ще се разбере от какво е било и ще ви кажа.
  13. Вече пробвахме бутона - нищо.Не е от него проблемът, колкото и да ни се искаше.Вчера поръчахме бобина, комутатор, кабели за свещи и един куп други неща.От тези неща ще да е...
  14. Да колега, имобилайзер има, ама нямаме аларма.
×
×
  • Създай нов...