Musicholic
Фен-
Мнения
22 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
12 NeutralОтносно Musicholic
-
Ранг
Начинаещ
-
Пъффф ... при мен от всичките пъти дето съм поздравявал по 1 или друг начин някоя Хонда са ми отвръщали 2 пъти ... а всеки път като видя Хонда, дори и съвсем стокова поздравявам =\
-
Мъж влязъл в аптека и попитал аптекаря дали може да му даде нещо за хълцане. Без предупреждение аптекарят се пресегнал и силно го зашлевил по лицето.- Защо го направихте? - възмутил се мъжът.- Е, вече не хълцате, нали?- Аз и преди не хълцах, хълца жена ми!
-
Някакъв отива на лекар. Сяда на стола и казва:- Докторе, ей тук ме боли. . .Лекарят го преглежда, сбръчва вежди и пита:- Пиеш ли?- Ми . . . сипи!
-
Двама се разминават в тъмна улица и единия вади нож:- Стой! Имаш ли пари?Другият вади пищов:- Имам, защо?- Ами така, да ми развалиш малко...
-
Ммм грешката е моя извинявам се ... аз си мислех че си има някакъв си автоматичен смукач, но не съм от най-компетентните Както и да е а по темата ... всичко е сторено освен свещите ще гедам утре да ги проверя както и да почистя IACV капана че днес не ми остана време. Иначе за сега се същото положение. Благодаря за бързата реакция
-
Привет, колеги! Проблема ми е от 2 дена и викам да се допитам до вас преди да е станало късно. Значи когато запаля колата (Сивик Д15Б7) вдига до 1500 оборота (смукач) и угасва на секундата като при угасването ми пресвятка 1 път чека (може би нормално) и това се повтаря 2-3 пъти. Като днес преди да заработи, буквално запали сама... угасна светна чека и тръгна Някак си ми се струва от смукача, защото на смукач работи доста колебливо. Иначе като запали си работи нормално (стои на 600 оборока като загрее). Другото което мога да кажа е че стъпковото моторче е нещо "прецакано" според 1 ... не знам до колко майстор Благодаря ви!
-
Колега дан казвам голяма дума ама от оборотомера е ... и аз имах такъв проблем на 5к оборота и на място и в движение ... прекасвач. Но попринцип я карам главно на газ и се бях шашнал кат забелязах този "проблем" ... изнервих се едната вечер и си викам цетка на бензин ... лека полека почна да кове на 6к оборота и на другия ден на 7/7.1 ... пък разлика във варенето сякаш имаше малко но нали знаеш ... газ=запушени дюзи
-
Абре и при мен стана нещо такова ама забива на 6к оборота за сега... на един авер му се беше случило тей и при него беше датчика на коляновия вал ... аз не съм гледал кви грешки ми изкарва че я пребоядисвам, надявам се др. седмица да я занеса да видят и този проблем
-
Общо взето като загря и я разцъках се изчисти и оправи ... явно от едноседмичното непалене и тва кофти време ...
-
Благодаря колеги ... но утре вече ще видя като я пораздвижа ... иначе PETE_TONG, нищо не съм пипал просто преди седмица махнах акумулатора и ся като го сложих стана така ... преди това нямаше такъв проблем ... мисълта ми беше дали може да е датчик нещо. Но утре ще разбера и ще споделя и без това по маистори ще я карам
-
Еми ако е така ... супер ама това значи че преби това съм имал някакъф проблем ... ама като се замисля може нали при махане на акумулатора се изчистват малките грешки в компютъра ... еми утре вече искам неискам трябва да я поразмурдам и ще видим
-
Еми в първия път не беше баш загрял ... ама след тва изчаках да загрее и пак тей ... не е в движение не е мърдала от 1 място близо месец.
-
Някой нещо не се ли сеща ?!
-
Здравейте колеги ... до скоро нямах този проблем но бях махнал акумулатора за 4-5 преди това го нямаше този проблем 100% съм сигурен ... след това като го поставих паля без проблем но като изфорсирам прекасвача се чува м/у 5 000 и 5 500 оборота и спира да дига обороти. На някой да му се е случвало това явление ... или поне от каде може да е ? Колата е Сивик Купе "95 1.5 D15B4 двигател с газ съм ... но повтарям преди нямах този проблем! Благодаря ви за отговорите !