Jump to content

vojdazlatitu

Фен
  • Мнения

    22
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно vojdazlatitu

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    CIVIC D14A4 1998
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    ВАРНА

Contact Methods

  • MSN
    l

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Оки. Благодаря на всички колеги за мненията. Засега съм се навил да слагам ABS, само не може да се разберем за колата донор за цена, а и някои части липсват. Най - вероятно ще се пробва, но ще се разбере тези дни. Мерси
  2. Благодаря колега. Общо взето само за каретата не бях се сетил. Приблизително към 400лв. го смятах аз, като оставих малко пари и за непредвидени разходи. Много ти благодаря колега, все пак мисля да пробвам. Почти съм намерил кола донор и смятам да почвам докато е още топличко.
  3. По принцип да, но повече за зимните месеци става въпрос, когато колата значително увеличава спирачния път. Просто ми е интересно, колко би излязло и сложно ли е ? Управлението на ABS е ясно, но за датчиците и тяхното свързване към колелата не ми много ясно. А също ще има и захранване някакво към бушоните и т.н. Любопитен съм.
  4. Може ли да се сложи ABS 6г. 97г. Мотора е D14А4. Заводско е без ABS, но много ми се иска има. Какво трябва да се сложи и заслужава ли си или е прекалено сложно и скъпо. Не ми се иска да я сменям, само заради това, затова ако става мисля да вложа малко пари в нея.
  5. Ако е 7-ма генерация колата, мисля че трябваше да се изчака и после може пак да вкараш кода. На мен ми се беше случило така, но можех да вкарам десетина пъти мисля кода, докато спре да го приема. А как така ти дадоха кода ? На мен ми искаха около 30- 40лв. за да ми го дадат.
  6. Е, ако е това дето съм писъл , няма как да запали.
  7. Дали по някаква причина не се е извадила буксата отзад зад таблото, щом върти и има ток навсякъде без таблото. Не може да разпознае ключа и затова не изключва имобилайзера. Не знам дали е това причината само налучквам, но можеш да изкараш таблото и да провериш. Не е сложно има два болта от горната страна и после другите се виждат като изкараш пластмасата.
  8. Щом си с шибедах, най-вероятно проблема е в дренажната тръбичка. Друг вариант е радиатора на парното да е пробит. Погледни си антифриза дали е намалял и водата от вътре дето си я махал дали е била по мазничка. Така можеш да разбереш дали е от парното. Има и вариант да влиза някъде отзад от към багажника, дали уплътнение, дали от стоповете и да се стича по праговете напред. Общо взето е мъка докато го хванеш. Но най-разпространеното е както е писал колегата от листа през калника и от шибидаха.
  9. Новото винаги е по-добре,но ако ти се вижда скъпо вземай втора употреба с две ръце.Няма проблеми с тях
  10. Изглежда проблема ти е в бензина,а не в газта.Сменил си всичко,затова търси проблема на бензин.Колко ти е разхода на бензин,засичал ли си ? Другия вариянт е да ти изтича отнякъде газ.Намокри със сапунена вода пълначката.От там най често тече и понеже е далеч може и да не ти мирише на газ.
  11. ОК Мерси.Значи все пак ще рециклирам.Към Варненци - някой да е минавал тази процедура с рециклирането и съответно изпитан майстор ?
  12. Благодаря.Знам,че се рециклират,но ме интересува дали на фейслифтовата рейката е по-здрава.
  13. Рейката ми тропа и се чудя дали да я рециклирам и да се надявам да не почне пак да тропа или да си търся втора употреба? Но тя е слабо място на 7-ма генерация,затова питам дали след фейслифта проблема е оправен или пак е проблемна? Ако са я оправили,да си търся втора употреба от фейслифтовата.
  14. Колата е Лого 99г. 1.3 мотор D13B7.Та въпроса ми е, може ли да сложа глава от Сивик 6 ген.,1.5 икономик? Един приятел ми пусна мухата,не му обърнах внимание,но полека лека мисълта си проби път и ето на сега седя и си мисля дали ще стане.Освен оборудвана глава,си мисля също че ще трябва компютъра и делкото.Засега това успях да измисля,но все пак не знам дали са напълно съвместими.
  15. Значи,огледахме колата,в доста добро общо състояние е,не е на тези км. със сигурност,но общо взето е добре.Има ли нещо конкретно за този модел,в което трябва да се съсредоточа? Четох в AUTO BILD,че единствените проблеми са с турбината ( като повечето дизели ) и двумасовия маховик.За турбината ясно ама как мога да разбера за този маховик,дали е добре? Успях да намаля цената до 12700лв.,което го прави най-доброто предложение за сега в интернет.Моля за съвети и малко техническа помощ. http://www.cars.bg/c197292
×
×
  • Създай нов...