vojdazlatitu
Фен-
Мнения
22 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
1 NeutralОтносно vojdazlatitu
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
CIVIC D14A4 1998
-
Пол
Мъжки
-
Място
ВАРНА
Contact Methods
-
MSN
l
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Оки. Благодаря на всички колеги за мненията. Засега съм се навил да слагам ABS, само не може да се разберем за колата донор за цена, а и някои части липсват. Най - вероятно ще се пробва, но ще се разбере тези дни. Мерси
-
Благодаря колега. Общо взето само за каретата не бях се сетил. Приблизително към 400лв. го смятах аз, като оставих малко пари и за непредвидени разходи. Много ти благодаря колега, все пак мисля да пробвам. Почти съм намерил кола донор и смятам да почвам докато е още топличко.
-
По принцип да, но повече за зимните месеци става въпрос, когато колата значително увеличава спирачния път. Просто ми е интересно, колко би излязло и сложно ли е ? Управлението на ABS е ясно, но за датчиците и тяхното свързване към колелата не ми много ясно. А също ще има и захранване някакво към бушоните и т.н. Любопитен съм.
-
Може ли да се сложи ABS 6г. 97г. Мотора е D14А4. Заводско е без ABS, но много ми се иска има. Какво трябва да се сложи и заслужава ли си или е прекалено сложно и скъпо. Не ми се иска да я сменям, само заради това, затова ако става мисля да вложа малко пари в нея.
-
Ако е 7-ма генерация колата, мисля че трябваше да се изчака и после може пак да вкараш кода. На мен ми се беше случило така, но можех да вкарам десетина пъти мисля кода, докато спре да го приема. А как така ти дадоха кода ? На мен ми искаха около 30- 40лв. за да ми го дадат.
-
Дали по някаква причина не се е извадила буксата отзад зад таблото, щом върти и има ток навсякъде без таблото. Не може да разпознае ключа и затова не изключва имобилайзера. Не знам дали е това причината само налучквам, но можеш да изкараш таблото и да провериш. Не е сложно има два болта от горната страна и после другите се виждат като изкараш пластмасата.
-
Щом си с шибедах, най-вероятно проблема е в дренажната тръбичка. Друг вариант е радиатора на парното да е пробит. Погледни си антифриза дали е намалял и водата от вътре дето си я махал дали е била по мазничка. Така можеш да разбереш дали е от парното. Има и вариант да влиза някъде отзад от към багажника, дали уплътнение, дали от стоповете и да се стича по праговете напред. Общо взето е мъка докато го хванеш. Но най-разпространеното е както е писал колегата от листа през калника и от шибидаха.
-
Новото винаги е по-добре,но ако ти се вижда скъпо вземай втора употреба с две ръце.Няма проблеми с тях
-
Изглежда проблема ти е в бензина,а не в газта.Сменил си всичко,затова търси проблема на бензин.Колко ти е разхода на бензин,засичал ли си ? Другия вариянт е да ти изтича отнякъде газ.Намокри със сапунена вода пълначката.От там най често тече и понеже е далеч може и да не ти мирише на газ.
-
ОК Мерси.Значи все пак ще рециклирам.Към Варненци - някой да е минавал тази процедура с рециклирането и съответно изпитан майстор ?
-
Благодаря.Знам,че се рециклират,но ме интересува дали на фейслифтовата рейката е по-здрава.
-
Рейката ми тропа и се чудя дали да я рециклирам и да се надявам да не почне пак да тропа или да си търся втора употреба? Но тя е слабо място на 7-ма генерация,затова питам дали след фейслифта проблема е оправен или пак е проблемна? Ако са я оправили,да си търся втора употреба от фейслифтовата.
-
Колата е Лого 99г. 1.3 мотор D13B7.Та въпроса ми е, може ли да сложа глава от Сивик 6 ген.,1.5 икономик? Един приятел ми пусна мухата,не му обърнах внимание,но полека лека мисълта си проби път и ето на сега седя и си мисля дали ще стане.Освен оборудвана глава,си мисля също че ще трябва компютъра и делкото.Засега това успях да измисля,но все пак не знам дали са напълно съвместими.
-
Значи,огледахме колата,в доста добро общо състояние е,не е на тези км. със сигурност,но общо взето е добре.Има ли нещо конкретно за този модел,в което трябва да се съсредоточа? Четох в AUTO BILD,че единствените проблеми са с турбината ( като повечето дизели ) и двумасовия маховик.За турбината ясно ама как мога да разбера за този маховик,дали е добре? Успях да намаля цената до 12700лв.,което го прави най-доброто предложение за сега в интернет.Моля за съвети и малко техническа помощ. http://www.cars.bg/c197292