Jump to content

Trans04

Фен
  • Мнения

    11
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Trans04

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 24.01.1981

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна
  1. Колега провери си лайсната на задното стъкло, на мен от там ми влизаше вода. Хваната е с винтове за едни пластмасови щипки на които пък има уплътнения от долната страна към ламарината. За тръбите мисля че не се сваляше нищо провери някъде между задните гуми и бронята излизаха, бръкни с отверка за да провериш дали са запушени. Зад корите страничните в багажника имаха снадки, но ако виждаш капки да се събират в горната част на багажника най вероятно е от лайсната. Успех.
  2. Колега провери си сондата в резервоара, може цедката да е замърсена. Може да си провериш дюзите и регулатора за налягане на горивото. Провери и всички места от които може да просмуква въздух, а също и ЕГР клапана, и този за бемзиновите пари. Успех.
  3. Ако компресията е добре провери си инжекторите, най-вероятно някой от тях пропуска в затворено положение. Причина за това може да е високо налягане, провери си и регулатора.
  4. Провери си датчика за температура на охладителната течност, щом ти е качила разхода с падането на температурите възможно е да ти дава грешни стойности например по-ниска температура поради което ECU-то ти прави по-богата смес.
  5. На мен ми дава около 11.5 и то на къси разтояния около 3 км всеки ден сутрин и вечер, карам я на нормално защото винаги е студена (Варна). Извънградско 7.5-8.
  6. Здравейте колеги. Някой чипосвал ли е F20A4? Могат ли да се правят някакви настройки на ECU-то? И евентуално какъв резултат може да се постигне?
  7. Дюзите си имат скоби които ги придържат към рейката, няма никакъв проблем, пробвал съм го това.
  8. И според мен проблема е в дюзите. Извади горивната рейка без да сваляш дюзите, някой да ти завърти на стартер и виж как пръскат. Когато са кофти пръскат на две струйки като от спринцовка с игла, ако са добре го правят на "мъгла". Почиствал съм дюзи със въздух от компресор и спрей за ръжда. Подаваш въздуха на входа на дюзата и с кабели от акомулатора симулираш импулси, пръскаш малко спрей вътре и пак с въздуха. Хубаво е да си замериш налягането на горивото и дали регулатора ти работи.
  9. Извади релето на помпата и с кабел свържи контактите за да я задействаш, виж дали ти пада нивото на течноста в казанчето, ако не пада значи течноста не достига до самата помпа. На едни схеми съм виждал че има някакъв филтър на входа на помпата. Ако ти пада нивото може да е от датчика за налягане. Може да се е повредил и да не спира помпата при достигане на необходимото налягане. Има определен период от време ако не ти спре помпата до тогава ти светва чека и тогава спира. Най-добрият вариант е да ти я закачат някъде и да ти кажат какви са кодовете (грешките) за да се оринтираш. Във връзка с датчика се сещам, че съм имал случай със скъсан ринг на карето този от който датчика чете. Не точно скъсан а спукан от което превърта спрямо карето и датчика отчита различна стойност от другите.
×
×
  • Създай нов...