Jump to content

gabbo_stigb

Фен
  • Мнения

    5
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно gabbo_stigb

  • Ранг
    Начинаещ
  1. Колега имах подобен проблем със същия двигател, след направена диагностика ми казаха че причината е в ламбда сонда. Смених я,изчистихме грешките от компютъра, два дена карах без проблем и после пак същата история, между другото колата ми е с АГУ. Установих, че като сваля + на акумулатора грешките се изчистват и пак 2 дена няма проблеми. На газ колата работи перфектно. Вчера ми подсказаха, че може дюзите да са ми запушени и всичко да е от тях. Какъв се оказа проблема при теб?
  2. Карам Хонда Сивик с двигател D15B2, автомобилът е с газова уредба (слагана е в Италия). На газ автомобилът работи перфектно, превключа ли на бензин и започват проблемите. Когато е на бензин и при празен ход на двигателя оборотите се менят от 100 до 2000 за секунда като на моменти дори гасне. При подаване на повече газ, над 3000 оборота ги държи без да се менят. Поради този проблем закарах колата на диагностика и ми казаха, че ламбда сонда трябва да се смени. Речено - сторено. Купих ламбда сонда БОШ за 100 лв, смених я и откачих клемата (+) на акумулатора за да изчисти компютъра грешките които е натрупал. След това два дни нямах проблеми колата работеше перфектно и на бензин и на газ. Но пак започнаха старите проблеми с мененето на оборотите когато колата е на бензин. Опитах да откача отново клемата на акумулатора и да изчисти грешките - получава се но само за един ден, после се почва стаарта песен на нов глас. Забравих да спомена, че когато темперарурите на вън са по ниски от 5 градуса двигателя успява да поработи 2-3 минути и на бензин без да създава проблеми, но после............. Въпросите са ми:Каква може да бъде вероятната причина за посочения проблем?Къде в София правят качествена диагностика (на японски автомобили), за разумни пари?
×
×
  • Създай нов...