Jump to content

crv-fan

Фен
  • Мнения

    183
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

3 Neutral

Относно crv-fan

  • Ранг
    Потребител

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Мъжки

Последни посетители

4303 профилни разглеждания
  1. Няма преливник... просто като спадне нивото спира да тече. При мен като паднеше наполовина нивото и си спираше самичко. Оказа се от нещо като тройник в който се включват и разпределят маркучите. По средата на пластмасата имаше отвор някакъв и от там течеше. Една клечка и малко силикон и няма проблем вече 2 години.
  2. Освен и аз да се присъединя с един Nikon D7100 с 18-105 мм китовия на 4 месеца вече. От 2 седмици и 50 мм 1.4. Мерак голям, умения и време за снимане малко ( надявам се с времето да се увеличат ). Една снимка направена с китовия обектив
  3. Нещо ми тече казанчето като сложа повече течност. Как се демонтира това за да го видя дали е спукано или нещо има откачено, че е в калника и като го гледах не видях как се маха ? Благодаря Ви!
  4. И моята стрелка не е по средата точно а малко по-надолу без значение в какво време карам ( зима или лято на климатик ) все там си седи но не съм забелязвал дали пада под нулата. Карам с 5х40 масло различни марки - тексако, валволин и в последно време кастрол като сменям на 10000 км. При мен също няма кора ( не знам дали трябва да има ) и това ми е малко тъпо че всичко става в прах и кал. Иначе общо взето за 4 години съм доволен от автомобила, не ми е създавал проблеми само дето не върви много - градско е добре доста е динамична но извън града издъхва.
  5. Мисля, че беше 650 грама но може и да се бъркам
  6. Оказа се, че има един тука който ги поправя за 20 кинта бройката ( ако успееш да го накараш ) и ще пробвам първо това. Ако не стане тогава ще взимам нови. Благодаря на отзовалите се.
  7. Да ще ги сменям и двата защото иначе няма смисъл. засега майстора каза че щял да провери нещата как са но аз искам да се информирам отделно
  8. Оказа се че е избил предния десен амортисьор на джипа и трябва смяна. Та въпроса е какви да сложа ? Обаждах се на едно място и ми казаха 285 кинта за Каяба или нещо такова. Някакви съвети ?
  9. Когато сменях мойте консумативи в сервиза за бензиновия филтър ми казаха че е в резервоара и се сменя по-рядко. Понеже карам на газ и реших че няма нужда от сменяне поне засега ( и така вече 40 000 км )
  10. Задължително провери климатика за да няма изненади след това. Като е затворен капака на двигателя почти не трябва да се чува на бензин, за газ се чува цъкането на инжекторите. Провери дали работи двойното и така. Другото е късмет
  11. Консумативи за 300-400 лв. за кое става въпрос ? Проблеми със съединителя имал ли си като честа смяна например ? Нещо се обърках с тия генерации и фейслифти. Става въпрос за 2007-2008 година моделите. Бях се замислил и за Тойота РАВ4 D-CAT обаче като взех да чета май ще се откажа съвсем да сменям колата
  12. Нещо се навивам да сменя колата ( ЦРВ 2 ) със следващата генерация на модела с 2.2 дизеловия мотор. Та въпроса ми е някой ако има опит с такава, някакви особености, силни и слаби страни, скъпа ли е поддръжката и т.н., че още не съм се решил дали да я сменям въобще. От сегашната съм доволен и затова се мяткам на 3 генерация. Благодаря Ви!
  13. Имам сеат със Симгаз ГИ и црв 2 ген с Ланди рензо и бих казал, че на хондата работи в пъти по-добре. Аз съм на мнение, че като се взима нещо да се взима качествено. Сега може да спестиш 200-300 лева но после да ти дойде двойно но все пак всеки си има определени възможности. Най-добре е нова кола на дизел или бензин без газовите простотии ама не всеки има възможност затова сам си прецени.
  14. Сложих го след релетата на фаровете. Сега когато поискам си имам дневни светлини щатски или европейски стандарт Не ми харесва кой знае колко, че е така но по този начин стана най-лесно без да променям или добавям глупости
  15. И ако има си бия шута и си пускам фаровете нормално
×
×
  • Създай нов...