crv-fan
Фен-
Мнения
183 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
3 NeutralОтносно crv-fan
-
Ранг
Потребител
Contact Methods
-
Website URL
http://
Profile Information
-
Пол
Мъжки
Последни посетители
4303 профилни разглеждания
-
Няма преливник... просто като спадне нивото спира да тече. При мен като паднеше наполовина нивото и си спираше самичко. Оказа се от нещо като тройник в който се включват и разпределят маркучите. По средата на пластмасата имаше отвор някакъв и от там течеше. Една клечка и малко силикон и няма проблем вече 2 години.
-
Освен и аз да се присъединя с един Nikon D7100 с 18-105 мм китовия на 4 месеца вече. От 2 седмици и 50 мм 1.4. Мерак голям, умения и време за снимане малко ( надявам се с времето да се увеличат ). Една снимка направена с китовия обектив
-
Нещо ми тече казанчето като сложа повече течност. Как се демонтира това за да го видя дали е спукано или нещо има откачено, че е в калника и като го гледах не видях как се маха ? Благодаря Ви!
-
И моята стрелка не е по средата точно а малко по-надолу без значение в какво време карам ( зима или лято на климатик ) все там си седи но не съм забелязвал дали пада под нулата. Карам с 5х40 масло различни марки - тексако, валволин и в последно време кастрол като сменям на 10000 км. При мен също няма кора ( не знам дали трябва да има ) и това ми е малко тъпо че всичко става в прах и кал. Иначе общо взето за 4 години съм доволен от автомобила, не ми е създавал проблеми само дето не върви много - градско е добре доста е динамична но извън града издъхва.
-
Мисля, че беше 650 грама но може и да се бъркам
-
Оказа се, че има един тука който ги поправя за 20 кинта бройката ( ако успееш да го накараш ) и ще пробвам първо това. Ако не стане тогава ще взимам нови. Благодаря на отзовалите се.
-
Да ще ги сменям и двата защото иначе няма смисъл. засега майстора каза че щял да провери нещата как са но аз искам да се информирам отделно
-
Оказа се че е избил предния десен амортисьор на джипа и трябва смяна. Та въпроса е какви да сложа ? Обаждах се на едно място и ми казаха 285 кинта за Каяба или нещо такова. Някакви съвети ?
-
Когато сменях мойте консумативи в сервиза за бензиновия филтър ми казаха че е в резервоара и се сменя по-рядко. Понеже карам на газ и реших че няма нужда от сменяне поне засега ( и така вече 40 000 км )
-
Задължително провери климатика за да няма изненади след това. Като е затворен капака на двигателя почти не трябва да се чува на бензин, за газ се чува цъкането на инжекторите. Провери дали работи двойното и така. Другото е късмет
-
Консумативи за 300-400 лв. за кое става въпрос ? Проблеми със съединителя имал ли си като честа смяна например ? Нещо се обърках с тия генерации и фейслифти. Става въпрос за 2007-2008 година моделите. Бях се замислил и за Тойота РАВ4 D-CAT обаче като взех да чета май ще се откажа съвсем да сменям колата
-
Нещо се навивам да сменя колата ( ЦРВ 2 ) със следващата генерация на модела с 2.2 дизеловия мотор. Та въпроса ми е някой ако има опит с такава, някакви особености, силни и слаби страни, скъпа ли е поддръжката и т.н., че още не съм се решил дали да я сменям въобще. От сегашната съм доволен и затова се мяткам на 3 генерация. Благодаря Ви!
-
Имам сеат със Симгаз ГИ и црв 2 ген с Ланди рензо и бих казал, че на хондата работи в пъти по-добре. Аз съм на мнение, че като се взима нещо да се взима качествено. Сега може да спестиш 200-300 лева но после да ти дойде двойно но все пак всеки си има определени възможности. Най-добре е нова кола на дизел или бензин без газовите простотии ама не всеки има възможност затова сам си прецени.
-
Сложих го след релетата на фаровете. Сега когато поискам си имам дневни светлини щатски или европейски стандарт Не ми харесва кой знае колко, че е така но по този начин стана най-лесно без да променям или добавям глупости
-
И ако има си бия шута и си пускам фаровете нормално