Jump to content

Svecho

Фен
  • Мнения

    3
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Svecho

  • Ранг
    Начинаещ
  1. Нека и аз да кажа какво мисля, но не искам да се ангажирам с компетентност. "Плуването" на тихите обороти показва, че горивната смес е или богата или бедна в дадения момент. ЕКУ-то на автомобила се мъчи да компенсира и променя сигнала за състава на горивната смес. Причините, които могат да окажат влияние върху състава на горивната смес са много, но аз си мисля, че трябва да се почне от две основни места: доставката на гориво и изпускането на отработените газове. Ако не достига гориво - то това ще е проблем и в други режими на работа на двигателя и колата ще прекъсва. Ако има проблеми с катализатора - колата ще е спъната и няма да върви добре и при високи обороти. В този случай знаете какво да направите. Ако проблемът е в работата на ламбда сондата - тогава е по-кофти. Това означава, че ЕКУ-то не получава правилна или навреме информация за качеството на отработените газове и започва да се мъчи да коригира качеството на горивната смес като я обогатява или обеднява. Точно това май наблюдават и повечето от вас с такива проблеми. Не искам да се ангажирам с висока компетентност, но си мисля, че е добре да проверите работата на ламбда сондата. Май доста понаписах, но дано съм бил полезен на някого и се реши проблема на някоя колица.
  2. В документацията пише, че резервата е 9 литра.
  3. Ламбда сондите се различават основно по напрежението, което дават в резултат от качеството на отработените газове и по този начин се управлява работата на горивната смес от еку-то на колата. Доколкото ми е известно то е между 0.9 и 1.1 волта, но точно тук се различават помежду си, освен на външен вид. Ако не уцелите при подмяна тази характеристика никога колата няма да заработи правилно и ще имате проблеми с горивната смес.
×
×
  • Създай нов...