-
Мнения
114 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
2 NeutralОтносно ilian83
-
Ранг
fan
- Рожден ден Октомври 15
Profile Information
-
Кара
Accord 1,8VTEC ;Civic 1,4iS ; Audi A4 1,8T
-
Пол
Мъжки
-
Място
Асеновград;Пловдив
Contact Methods
-
Website URL
http://
Последни посетители
2995 профилни разглеждания
-
Благодаря за Помоща още утре ще пробвам описаната процедура.
-
Преровил съм всичко по колата.В Ауто дата я дават на 2-3 възмони места ,но никъде не я намирам.АКО някой има такава кола или знае точно къде се намира тази двупинова букса нека да ми каже.Благодаря.
-
Здравейте някой може ли да ми помогне със зануляването на СРС грешка на Акорд 6-ген 1999g.F18B2 двигател.При размонтиране и монтиране на волана ми светна лампата за AIRBAG и никъде не намирам двупинова букса за зануляване на СРС грешката.Няма и 16-пинов OBD2. Има някаква 5 пинова букса под седлаката но...Дайте идея какво се случва през тази 99-та год. как точно се чете колата и в частност СРС проблемите как се диагностицират?
-
Здравейте колеги.Имам вече едно проблемче с моя Сивик.Монтирах обикновена газова уредба на Хондата-1,4IS,мотор-D14Z2 2000год.И след 2-3 км.каране ми светна чек лампата и не гасне от тогава.Като грешка Еку-то записва-"първа лабда сонда" (колата е с 2 сонди една преди и една след катализатора)За сега Еку-то дава проблем само в Ламда 1.Минал съм вече около 300-400км. не записа проблем с втората сонда и едва ли ще има проблем с лабда-2.Та някой има ли идея как да оправя този проблем с постоянно светещия"chek engine" заради първата сонда на колекторите? Чух за някакви емулатори за сонда но всичко,което виждам е за едножилни сонди,а моята ламда сонда е с четири кабела?Дайте съвет как да загазя дразнещата жълта лампичка(без да я махам от таблото)?
-
Колега ти явно не си прочел темата и изобщо не си на ясно за какво става въпрос.Но ще повторя специално за теб още един път.Става въпрос за четири ЕДНАКВИ оригинални джанти ВТИ с размер 6 инча и монтирани на тях четири ЕДНАКВИ зимни гуми Клебер с еднакъв Дот.напомпени ЕДНАКВО на 2.3-2.4 атмосфери.САМО ЕДНА ОТ ТЯХ ПРАВИ КОРЕМ.Независимо къде е мотирана задна,предна,лява или дясна все си има корем.
-
След малко отивам да сменя винтила и ако пак изглежда мека ще я преместя отзад да вида дали и задната гума ще изглежда мека когато е опред.Еднаква ли е тежеста на предна лява гума и на предна дясна?Абсолютно балансиран ли е предния мост на Хонда Сивик 50%на 50%?Иначе две от гумите са с ДОТ:40/11 а другите две са ДОТ: 41/11 KLEBER KRISALP HP 2 185/60R15 88H XL -даже се водят усилени ако не се лъжа това XL май значи това.Пазя фактурата за закупуване от Автоцентър "Диана",ама силно ме съмнява да ми признаят гаранционен дефект.Ще извъртят нещо,че не са съхранявани правилно(което няма как да се докаже) или нещо от тоя сорт ще измислят.Все пак сме в България.Ще пиша по-късно какво съм направил.
-
Колеги утре ще сложа задната гума отпред,а въпросната по-мека отзад да видя какво ще се получи.Иначе да 3 манометъра(незнам какви марки са вероятно евтини) показват 2,3 -2,4 атм.Иначе за съхранението дори чисто нови гуми в автоцентър"Диана" се съхраняват на комин по 15-18бр. и не съм чул да имат проблем и да се оплаче някой.Всички вулканизатори също ги слагат една върху друга,повечето магазини също.Не знам кое е правилно и кое не,но в случая едва ли начина на съхранение е проблема за гума произведена края на 2011г.При условие,че има гуми от 2005г-2006г.,които с години са стояли една върху друга по гумаджийници и складове по над 10 бройки на "комин" и пак нямат проблем с изкривяване.Не знам нещо не е наред при мен,но немога да зацепя откъде идва проблема.Затова питам вас колеги ако ви идва нещо на ум да пробвам,пък и да научим всички нещо ново.
-
Ами съхранявани са в гаража ми размонтирани без джантите-без въздух.Не ги е пекло слънце лятото.Четерие бяха наредени една върху друга като комин(гледам,че всички гумаджий ги нареждат така една въху друга по 10-15 гуми).Мисля си дали не се е разтегнал борда на най-долната гума след като трите са и тежали отгоре 3x5кг-15кг.дали могат да разтегнат борда на гумата и затова да изглежда мека сега?Макар,че не съм сигурен,че точно тя е била най-отдолу.Ама не ми се вярва да е толкова кекав тоя борд.Гумаджийте нареждат по 15 гуми една върху друга и нищо им няма,а аз само 4бр.
-
Според теб дали има връзка винтила с това,че гумата изглежда мека(с корем)?В смисъл може ли винтила да бърка манометъра и той да показва налягане-2,3 атмосфери,а налягането всъщност да е по-ниско?Аз си мисл,че винтила или работи или-не ама ....."Да не са ти слошили по-тясна дзанта :rolleyes:/>"Това се надявам да го казваш на шега.Джантите са 4бр. оригинални Хонда-ВТИ 15"-6J ET43Странно е спирам колата на абсолютно равно и право място.Видимо предна лява е по-мека от всички останали гуми все едно не е 2,3 атм,а е 1,7 примерно.Иначе не мога да усетя колата да дърпа наляво или надясно когато шофирам.Не че е кой знае какво мога и така да карам,но съм сменил вече 5-6 Хонди и много зимни и лятни гуми и такова нещо не ми се е случвало до сега.Иска ми се да разбера какъв е проблема защо се получава така.
-
Здравейте колеги пак на мен най-странния проблем.Колата е Сивик 2000год. японка.Миналата година си купих чисто нови зимни гуми 185/60R15 от "Диана" с дот 40/11.KLEBER HP2.Ползвал съм ги миналата зима 2-3 месеца изминал съм с тях около 2000км.(не карам много).Лятото карам с други гуми на същите джанти.Преди 4-5 дни монтирам пак Клебера,че захладня вече и какво да видя предна лява гума по-мека от всички останали.Връщам се при гумаджията да я припомпи,но уви точно 2,3 атмосфери както останалите 3 гуми.Но видимо се вижда че е по-мека има корем както и да я гледаш.Викам си сигурно манометъра на този гумаджия не е верен.Отивам при втори гумаджия-пак същото 2,3 атм. и четерите гуми.Трети гумаджия-няма промяна.И какво е това чудо? Гумите са монтирани на оригинални джанти 15" за ВТИ.Видимо предна лява е по-мека от предна дясна.Дайте съвет.
-
1.Акорд 2000год. БЕНЗИН без газово-1,8VTEC 136к.с. Пловдив -Созопол -Пловдив +60км.градско общо около 650км.пълна кола 5 човека+багаж+климатик+ 16-ки джанти Разход -8,5/100км. скорост до 140км/ч.Същата кола до Истамбул и обратно с голямо задръстване в Турция + работещ климатик+ 2ма пасажери -9,3/100км.По магистралата -Автопилот на 150км/ч.(навръщане с турски бензин)Градско миналата година съм я засичал в Пловдив 10,5/100км.2.Сивик 1,4иС 90к.с. 2000год. Извънградско -5,3/100(Пловдив -Ст.Загора-Пловдив)с климатик.Градско-6,5/100.в Пловдив Нормално каране без климатик и настъпване по светофаритеЗареждам където ми падне ,но не съм забелязал разлика в горенето от различните бензиностанций.(може и да има малка разлика)
-
Макларън пак най-добри в квалификацийте.Утре ще е интересно.
-
Технически смяната на гарнитура на картера не е сложно.Зависи от познанията все пак.Предполагам знаеш,че Блока на твоята кола е алуминиев и трябва да внимаваш с отвиването и после затягането на болтовете на картера за да не превърти резбата.Вземи си читава гарнитура.Притегни 2-ри път новата гарнитура на картера след 50-60км. каране на топъл двигател.Д серията са взаимозаменяеми D16Z6,D16B6,D15Z3,D16Z7;Успех!
-
Сивик D14Z2 2000г. 198-200км/ч магистралата Пловдив-Ст.ЗагораАкорд F18A3 1998г. 205km/ч.Сивик D16Y2 1997г.VTEC 210км/ч.Акорд F18B2 2000г.VTEC 220km/ч.Ауди А4 1,8Т 2000г. 235км/ч.