Jump to content

petersd

Фен
  • Мнения

    1
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно petersd

  • Ранг
    Начинаещ
  1. Номера на грешката беше P1166- Lambda sensor Heater. Подгрява на сондата беше изгорял, поради което сондата неработеше и не си регулираше сместа. След смяна на сондата, тя започна да работи и сместа на БЕНЗИН стана ОК. Интегратора варираше около 0% и в движение, както и на място оборотите на колата си бяха ОК и вървеше супер. Да поясня, че колата има газов инжекцион. Когато е обърнахме на газ сместа и беше много богата, сондата заби в богато и интегратора се свлече на -30% и празния ход на колата беше нестабилен. Като е обърнахме обратно на бензин нещата се нормализираха. След тези извършени манупулации и наблюдения обяснихме на клиента, че ако кара колата си на газ тя ще се адаптира по смес и когато обърне от газ на бензин няма да се държи нормално обороти, ще е прибеднява на бензин, т.е цялата кола ще му се държи странно. Препоръчахме му да е кара на бензин и да отиде на газаджиите които са слагали газовата да си настроят сместа за да не се получават такива залитания на адаптациите по смес в крайни граници.На следващия ден клиентите се връщат и казват че пак им е светнал чек. Този път грешката беше че сместа на колата е била много богата, т.е ецу-то се е опитало да си е отрегулира и като е "видяло" че неможе да обедни сместа и да е вкара в нормални граници за него записва грешка. По обяснение на клиента лампата му е светнала след като е ходил на газаджия, сместа му е "отрегулирана" и е покарал на газ. Преди ходенето на газаджия всичко с колата си е било ОК и след като обръщат на газ тогава се получава проблем.За сега това. Ако някой има въпроси с удоволствие сте му обясня.Лека и спорна на всички
×
×
  • Създай нов...