Akso
Фен-
Мнения
13 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно Akso
-
Ранг
дълбоко замислен
- Рожден ден 14.05.1989
Profile Information
-
Кара
Mitsubishi Galant EA2A
-
Пол
Мъжки
-
Място
Varna
-
Това как да го разбирам? 20-25 кг правят ли голяма разлика? кучето ми тежи толкова
-
И ти си прав Стан Като се върна ще ми дадат един хеч 5-та VTI да го пробвам ) ще видим за какво иде реч
-
Абсолютно си прав Аз нямам за цел както казах преди да съм рейсъра на улиците просто нямам възможностите за това... Просто не искам всяка втора стокова кола да ме пляска по светофарите... мотивира ме една забавна случка тука преди 4-5 дни... къде си форсирам аз галанта на един светофар... ( понеже е със спортно гърненце ) и до мене гледам един пежак порутен... май май беше 106 дърто такова... бяхме аз и един приятел, а в пежака бяха 3 ли 4 човека такава гавра си направи с мене на 200 метра сигурно ми направи 3 автовоза разлика хахаха е призля ми ! За това искам нещо прилично... просто тези случаи да са по-редки.. то беше очебийно, че пежака е много по-лек... може би няма тон ама гавра си беше... сигурно не струва повече от 2500 лв )
-
Абсолютно си прав изобщо не го приемам като заяждане!Аз го казах на базата сравнение какво получаваш за това което даваш В такъв смисъл че предпочитам да извадя максимума от възможностите... ако този голям мотор е в една по-лека кола ще е доста по интересно мен ме кефи идеята че принципно сивик 6-та с такъв мотор няма стоково... а всеки на пътя ще очаква макс VTI под капака този момент на изненада ми е много любим на мене ) Към chris_barnesПри положение че слагам по-голям мотор... или какъвто и да е ъпгрейд покачващ значително hp със сигурност ще сменя и спирачни апарати, дискове... дори окачването решил съм да взема нещо, което да ме удовлетворява защото имам дългосрочни планове
-
prelude тежи за това съм се отказал... колко клипове съм гледал как го късат чак ми се е приплаквало... а относно това което казваш за H22 в 6 gen зимата.. не мога да разбера защо смяташ така? Принципно зимата ( когато има сняг ) не ми е приоритет да се дърпам из града карам си леко на 2000 оборота ако наистина е съвместим ще е супер една турбина в по-далечен план би свършила страхотна работа на този 2.2 200 hp
-
Ами като няма ABS... простичко е. Както казах няколко пъти - веднъж се случва да не прецениш правилно или да се стреснеш и да се пързулиш като по някоя от пистите на пампорово... Какъв е смисъла на ABS? Щом са го измислили и го слагат по всички коли ( може и да не съм прав ) значи все пак има някакъв смисъл от него За мен е от значение...Към teror1staКолега, никой не е казал че целя да съм рейсъра на Варна... Не се надявам на такова нещо пропусна и 3000GT да кажеш...сякаш до момента си остава Civic 6 gen VTI най-вече заради приличния разход спрямо това което получавам, пък ще видим до колко ще я докарам като заискам да върви повече Колегата LAMER ми писа на лично с доста обемиста информация за което съм му благодарен... бих искал да запитам как стоят нещата около H22A и Civic 6 gen... възможен ли е суап-а, събира ли го?
-
а въпросния CRX EE8 има ли ABS? нищо не успявам да намеря... а така се зарадвах като ми казахте за рекс с ABS... Еди Ведър, благодаря ти за предложенията Селиката... като цяло предпочитам следващия модел, ама май са си рядкост по-големите мотори...все по 140 са мисля иначе много ме кефят и като фаца от друга страна пък май си натежават доста, тези дребните "пчелички" яко ще я късат по светофарите...Прелюда също съм се отказал именно заради това че тежи много.. иначе адски много ме кефи този 4-та ген... невероятен е Търся нещо по-леко колко лесен щеше да е избора ми ако имаше рекс с ABS
-
А къде аджеба може да се намери такова бижу? из цялото немско мобиле не намерих 1 CRX над 150 hp с ABS... все del sol ми излизат
-
CRX е първото ми желание, но ме спира проблема с ABS... свикнал съм да карам с ABS, а и колко и печен шофьор да си има ситуации които не успяваш да увладееш и се поотърваш със спирачката пък да се парзалям немам мерак, иначе най-много искам едно "мини-голямо" самолетче - CRX 160 hp )del sol тежи... за мен е неудачен вариянт... не държа толкова на новото... просто да е запазено общо взето ми трябва нещо, което да е една средна работа... нито голяма бегачка, дето да ми изгаря заплатата за 5 разходки, нито пък нещо дето да ми е колкото галанта за това се замислям за тази VTI-ка сякаш балансира нещата.. не гори много, върви прилично няма да ме нервят вчерашни гъзари.... ейййй 1 Господ знае защо не са сложили ABS на CRX-a... да кажеш, че не е бил измислен... щууу тъй съ излагат
-
Признавам VTEC-a уговорил съм след месец като се върна от чужбина да покарам една VTI-ка 5 ген... та да видя за какво иде реч най-вероятно ще се влюбя аз... харесвам си ги аз хондите... сложна е моята... имам твърде много претенции оглеждам се за нещо леко, разбира се и повече от 7 бонки не ми се харчат... търся една идеална среда, но ще видим на какво ще се спра... Доминико е прав за опелския мотор в кадет, но пък аз кадет не мога да си представя да карам... грозна работа, даже много... и не се опитвам да сравнявам двете коли за да избера една от тях защото както казах GSI няма да си взема... интересуваше ме цялата работа около този въртящ момент... защото извода който си правя е че именно на него се дължи надмощието на GSI над 6 gen VTI ( стокови ) Благодаря ви много за мненията, ако някой може да предложи нещо друго което да тежи около 1000 кг ще ме зарадва, че доста се заинтересовах
-
От друга страна Астрата върви повече и има далеч по-голям потенциал за ъпгрейдванеКакъв е по-големият потенциал за ъпгрейдване?Ами според бедните ми представи един мотор с по-голяма кубатура "държи" повече на ъпгрейдване... в случая 2.0 мотора.. специално C20XE на GSI-ката спокойно може да и се сложи една турбинка... защото това което знам - мотора C20LET който е 204 hp е същия C20LET обаче с турбина... на GSI-та можеш и чип да и сложиш и валове като смениш... отива доста на горе... сякаш този 1.6 не може да го докара до там... така мисля, към това ме води логиката от 1.6 колко ще изкараш? и най-вече... колко ще издържи?
-
Здравейте! В последно време нещо съм се навил на една колица, фен съм на Хонда от около 2 годинки, но преди нямах никаква представа от автомобили... В момента карам Мицубиши Галант 2.0 136 hp, но аз винаги съм имал страст към спортните коли и ето че това ме гложди непрекъснато... мисля, че съм се спрял на Civic 6 gen VTI, макар че до колкото съм запознат 5-та ген със същия мотор вървят повече... Съвсем на скоро започнах да ги чувам работите и открих топлата вода относно въртящия момент.. иначе казано най-сетне разбрах за какво иде реч... все пак имам въпроси... става въпрос за следното сравнение, макар да знам, че много хора ще ми кажат, че не е особено справедливо... Преди всичко искам да кажа, че не целя никакви спорове, а да достигна до решение на базата факти!! Става въпрос за отрочето на опел - Астра GSI... знам че ви е писнало да се говори за това, но както съм виждал на "селските гонки" във Варна, а и от много форуми.. въпросната GSI-ка бие нашите VTI-ки... ( говоря за 6-та ген ) Ето и характеристиките на двата мотора ( говоря за 150-та GSi ) Honda Civic VTI 1.6 - 160 hp (119 kW) @ 7600 rpm & 111 lb-ft (150 N·m) @ 7000 rpm Opel Astra GSI 2.0 - 151 hp (113 kW) @ 6000 rpm & 145 lb-ft (196 N·m) @ 4800 rpm до колкото съм чел по независими и не толкова независими форуми Астрата тежи със 100 кг. повече от Сивика 6-та ген. с 10 hp е по-малко както се вижда и при това бие VTI-та на късата отсечка... при това убедително! Разбира се трябва да посочим това, че единия мотор е 2.0 кубика, а другия е 1.6 - т.е. те не са в един клас и не би трябвало да се сравняват... Плюсовете които виждам при Хондата са: че е клас над опела разбира се (двете марки нямат нищо общо освен, че правят автомобили), удобството на Civic-a и дизайна пред този на Astra... и ключовия елемент за избора ми - това, че си е къде къде по-икономичен за това което предлага . От друга страна Астрата върви повече и има далеч по-голям потенциал за ъпгрейдване... смятам че това са факти, ако някой не е съгласен нека ме поправи... Не целя спорове както казах, приемам всякакви критики... Аз лично GSI няма да си взема защото не ми харесва как изглежда... Основния ми въпрос е указва ли толкова фрапиращо ( както мисля ) въздействие тази разлика във въртящия момент и достигането му в къде къде по-ниски обороти? Някъде казаха „ Мощността продава коли, но въртящия момент печели състезания!” Не мога да си обясня защо всички Хонди ги правят така високо оборотни и защо аджеба трябва да достигат " жалък " въртящ момент в толкова високи обороти? Смятам, че това им намаля доста шанса на късите прави... ( Каква е нуждата да докарват К.С. от по-високи обороти и по-малък въртящ момент.. ( kW = rpm * torque * konstanta ) Повечето добри автомобилни компании се целят именно в максимален въртящ момент колкото се може по-рано и с колкото е възможно по-голям диапазон... Жалко е че от гледна точка на човек който иска " вървяща кола " може би всеки който не е фен би избрал GSI-та...поради причината, че този мотор специално може с доста по-малко пари да се направи много по-добър от този на хонда... в заключение искам да кажа, че в момента точно гледам доста и разхода въпреки, че това е смешно за човек който иска колата да върви, но пък утре може да реша, че искам доста по-бърза кола и разхода да не ми е приоритет.... за това питам се трябва ли да преустановя плановете си към друг автомобил... ( явно от друга марка ) или има хляб и тук? Силно се надявам да бъда критикуван в рамките на нормалното... Благодарен съм ви предварително