Jump to content

mgolemanov

Фен
  • Мнения

    10
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно mgolemanov

  • Ранг
    Начинаещ
  1. ще пробвам да откача буксата на датчика за охлаждащата течност, но всепак някой може ли да ми обясни как се прави диагностиката с мигащата лампа, както бях писал по горе при окасяване на двупинния кабвл светва само срс лампата но това с измигването на кода несе получава, бихте ли ми обяснили каква е последователността на действия...благодаря ви
  2. "Ако не то има вероятност да направиш лампата която светва на таблото да издаде кода на грешката" здраст намерих кабела с двата пина, пробвах да ги сваржа с кабелче, после дадох на контакт, както беше описано в нета но лампата не реагира SRS лампата светна и изгасна и това е всичко четох че някои от компютрите не помнели грешката и всичко трябвало да сенаправи в момвнта следкато лампата светне или нешто такова... моляте да ми обясниш последователността на действия п.с. при завартане а стартера в междинно положение лампата надвигателя светва и изгасва както си е нормално и след запалване вдига оборотите и тогава светва за постоянно докато е запалена явно проблема е точно в запалването и високите обороти за около секунда иначе двигателя и колата като цяло варви добре. благодаря ти предварително Момчил
  3. Ами закарах я да и направят диагностика но и на двете места не намериха каде е буксата. казаха че имало някакав начин чрез свързване на някакви кабели, на стартер битрябвало лампата на двигателя да започне да мйга и според броя на миганията можеш да видиш в аутодата(програмата) каква е грешката.уви и тези кабели нямам идея каде са, а и в аутодата не намирам никаква информасия нито за миганията нито изобщо как се правиколата е дизел.ало имате идея каде би трябвало да е буксата (ако има такава) или каде са кабелие за по стария вид диагностика смигането на индикаторните лампи, или изощо ако някой се е сбласквал с подобен проблем бих се радвал за малко информацияблагодаея ви предварително
  4. Здавейте, имам следният проблем със:Honda Civic Aerodeck 2.0 ITD англииска сглобка 98ма годинаПри запалване вдига оборотите докам 2000 за около секунда при което светва лампата на двигателя и след това си заковават на нормалнитетова се случва всеки път при запалване. Много рядко на студен двигарел пали нормално и следкато загрее при ново запалване пак прави сашата грешкаНякой да се е сблъсквал с подобен проблем ?Благодаря ви предварително
  5. martod, да те питам тъикато в първата тема където беше описал комплекта си писал че ролките са 3, а сега в тази тема виждам че има още ена ролка за пистовия ремък с което стават 4.Досега ремъците варираха при различните запитвания(магазини и сервизи) но ролките винаги бяха 3извинявай може глупаво да звуча в момвнта но наистина много се разминават мненията и трябва да стоя до човека от магазина примерно и да му викам братле търси има още един ремък и една ролка и той вика аа да да маи има но в крайна сметка те са точен брои и аз трябва да ги закупя предварително зада не разигравам хората в сервиза. Та ролките са 4 и трябва да помоля да ми намерят параметрите и на тази 4върта ролка която е за пистовия ремък?1 ангренажен - 2 ролки1 ангранажен(помпа) - 1 ролка1 пистов - 1 ролка благодаря и извиняваи за неудобството
  6. много ти благодаря, просто различни неща ми казха и затова се пообъркахангренажа преполагам е 112 зъба там където си написал 122?
  7. Здравейте,Някой с Honda Civic Aerodeck 2.0 itd 105коня + климатик английска сглобка, скоро да е сменял ангренажен ремък?Дилемата е такава консултирах се с няколко магазина и сервизи за японски автомобили и някои ми казват че комплекта за подмяна е1 ангренажен ремък 2 пистови3 ролкисервиза ми казаха:2 ангренажни 1 пистов3 ролкиявно ремъците са 3 но всепак ако някой има такава кола и е сменял скоро ако може да ми каже какъв е комплекта?благодаря ви предварително
  8. Ангренажните ремъци са 2 броя...Един на двигателя и един на помпата..Хубавите ремъци, като Гейтс и Контитех , са 50 лв. единият и 30 лв. другият...Ролките са 3 бр... Две на двигателния и една на ремъка на помпата...Цените на истинската ИНА са съответно- 85лв.88лв и 98лв.Пистовият ремък ти е 24 лв...Или ако ги сметнеш, идват към 370 лв. както са ти обявили в магазинчето...Направи си калкулация на това което ще ти предложат и в Евро-07, и сам прецени дали си струва за стотина лева разлика, да караш с Турски ролки и незнайно какви ремъци...Ако решиш да вземаш хубави ремъци и ролки, пиши на лични, мога да ти съдействам за 15% отстъпка, т.е. около 300 лв. ще ти легне всичко...сърдечни благодарности за информацията
  9. Здравейте, преди няколко дена си купих Honda Civic Aerodeck 2.0 itd двигател: 20Т2Н - 105 коня + климатик.Сега трябва да сменя Ангренажния ремък + ролки и някакав втори ремък който май е на климатика.Предложиха ми в едно магазинче 2 ремъка Геитс (ангренажен + още един маи за климатика) + ролките на цена - 370 лв(което ми се вижда малко завишено)Питах в Европа 07:Ангренажен Хътчинсън за - 42лвРолка ИНА - 59лвРолка ИНА - 68лвПистов за 21лви ролка за която не уточниха ценатаХътчинсън е на по поносима цена но дали са качествени?Бихте ли ме посъветвали каква марка ремък+ролки би ми свършил работа и откъде в Пловдив мога да ги закупя?Ако може приблизителни цени?Много съм ви благодарен!Момчил
×
×
  • Създай нов...