-
Мнения
36 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
7 NeutralОтносно zag
-
Ранг
Vtec Inside, Idiot Outside
- Рожден ден 1.09.1978
Profile Information
-
Кара
Civic 96 -> Accord 99 -> CRV 07
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
-
Интереси
фотография
Contact Methods
-
Website URL
http://
-
Skype
natchkov
-
Извинявам се за спама, но не си пишете мейлите така в явен вид в публични теми. Всеки паяк само това чака. Събира ги и влизате в спам листи, от където няма излизане. danigeorgiev маймуна gmail com - е напълно разбираемо за хората, но паяците вече са една идея затруднени. Вариации на темата има много ... Успех.
-
Само за инфо какво стана при мен. Днес бях в Бултрако за въпросната операция по повишаване на сигурноста по изискване на ДЗИ. След това отидох в ДЗИ да ми отбележат, че процедурата е извършена и от там ми казаха, че щом няма монтирано нищо допълнително хардуерно не зачитат тази операция и ме пратиха за монтаж на допълнително одобрено от тях устройство в техен сервиз. И утре имам час за монтаж. Иначе каското не важи при кражба. Като че съм първото и единствено СРВ в София. И от двете компании се правиха, че по този път никой не е минавал досега. На маймуни ни правят ...
-
мерси на всички за отговорите. От Германия ще я взема защото имам често път натам и просто ще се върна с една от заплютите. А сега отиваме да вземем 2 накуп даже. Предната я взех от там и беше като нова, надявам се и сега да случа :-) Явно без ръжда няма се мине, но ще гледаме да има колкото се може по малко. След като пуснах темата поисках и допълнителни детайлни снимки на някои търговци и положението не е розово, но не е и толкова трагично. Мерси отново. Поздрави
-
Здравейте колеги, на път съм да се сдобия със СРВ 3. Набелязал съм си няколко коли и отивам да си го взема директно от Германия. Колите които гледам са в много добро състояние и от вътре и от вън, но част от тях имат ръждясали глави на болтове и гайки под капака. До колко това може да се окаже проблем. Аз в момента карам 17 годишен Акорд и нямам грам ръжда никъде. Прегледах на един колега СРВ 2 също няма. Явно в Германия ползват много силни препарати зимата и това веднага се отразява, но да бягам ли от тези коли или не е такъв голям проблем това. Прилагам и няколко снимки да видите какво имам предвид. Точно тази кола се продава в голям Хонда дилър и е на много малко километри. Освен тази ръжда други забележки няма. Ексекютив едишън с всички екстри, направо бонбон. Моля за съвет. Поздрави: Иван
-
Здравейте,понеже продължават доста запитвания колата е капарирана. Ако човека се откаже ще пиша допълнително.Поздрави: Иван
-
Привет,доста хора питаха за цени на цялата кола. За това ги пиша и тук. Цялата кола я давам за 2000 лв. без да поемам никакви разходи по продажбата и транспорта. Ако се инстересувате от по конкретни снимки на двигател, купе и т.н пишете мога да снимам всичко.Поздрави: Иван
-
Здравейте колеги,продавам ударен отзад Сивик D16Y2. За състоянието на колата снимки има тук.Няма отворени възглавници. Отвътре по таблото всичко е ок, под капака също всичко си е наред. Имам 4бр железни джанти и 4бр оригиналните лети. Компресора на климатика е на 5 месеца, дадох почти 1000лв за чисто нов. Колата е в движение, само и трябва акумулатор. Няма слагани газови уредби. На около 200К км е по показания на километража.Ако някой иска да я взима цялата предпочитам, но става и на части.Обадете се и ще се споразумеем по телефона за цени.За контакти 0887380752 или ivan.natchkovATgmailDOTcomКолата се намира в София, Дружба 2.Поздрави: Иван
-
Прочетох го да. Съвпада с моя предварителен план и го затвърждава. Мерси за което. Аман от неверници и за всички тях: ЦЪК И моля да си спестите коментарите от сорта на: [*]обърнати щеки на мултицета [*]объркани +/- на акумулатора [*]други подобни Айде наздраве.
-
Бях на по бира и затова толкова късно се включвам. Наздраве Не мога да повярввам, че съм обърнал клемите при зареждането. Дори съм сигурен в това защото винаги премислям и проверявам по два пъти когато се отнася до акумулатор. Преди години замалко за "заваря" кабела за плюса на рамата като давах ток на колега и от тогава винаги внимавам повече :-) Но никога не късно да прецакаш нещо, та може и това да е колкото и да се съмнявам.Чисто като физическо явление не мога да си го обясня ама е факт :-( Не мога да ползвам гаранцията, защото на нея пише да се закара акумулатора монтиран на колата. А са няма как да подкарам колата с този акумулатор. Малко тъпо условие, но си го пише черно на бяло. Когато ти се прецака акумулатора как да го закараш с колата до магазина . По този начин отпадат от гаранцията едно 80-90% от проблемите.Крушките още седят закачени и ще чакам да се разреди докрай и започвам да го зареждам пак. И ако случайно се оправи директно в магазина да видя какво ще ми кажат тогава :-) Факта, че крушките цял ден светят силно ми говори, че се е заредил доста добре и държи стабилно.Надявах се някой минал по този път да сподели малко успешен опит, за изход от ситуацията :-) Ако не, ще чакам да видя резултата и ще ви пиша. Ако се сетите още нещо казвайте :-)Поздрави