Jump to content

kolio_petrov

Фен
  • Мнения

    2
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно kolio_petrov

  • Ранг
    Начинаещ
  1. Здравейте! Вчера при рутинна проверка открих, че ремъка е доста поохлабил. След като отворих капаците установих, че и балансиращия е хлабав! Двигателя е доколкото знам ф22 нещо си или по-точно 2.0i с един вал (Прелюд 96-та година). И двата ремъка са "mitsuboshi", a старите бяха "power grip". Смених ги преди 2 години. Оказва се че пружините на ролките вече не играят никаква роля при разхлабване на заключващата гайка. Или ремъците са се разтеглили зверски или пружините нещо не са достатъчно яки. Определено сменям ремъците тея дни, но бих се радвал за мнение относно пружините и някакви по-точни данни за опъна на ремъка - колко сила трябва да се приложи, щото в момента пружината на ангренажния е безсилна да го опъне сама, а тази на балансиращия си е направо събрана докрай, а луфта е около 2 сантиметра на големия и незнам колко точно на малкия, но едва ли е в нормите. Успех на всички фенове на Марката!
  2. Карал съм Прелюда bb3 в града и малко извънградско, като засичането става на пълнене до горе и смея да твърдя, че разходът варира от 9 до 14,5 за 100 километра според натоварването на двигателя, който е 2.0. Колата си гори ако я настъпваш, но има и качества на икономичен автомобил, стига да имаш спокойствието да не я настъпваш. Вмомента карам изцяло градско и средното ми е 12,5/100.
×
×
  • Създай нов...