Jump to content

Accord6

Фен
  • Мнения

    96
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Accord6

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 1.10.1968

Profile Information

  • Кара
    Accord F20B6, Civic D14A4
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна
  • Интереси
    Formula 1, MotoGP

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  1. Преди над 10 години имах подобен проблем с една Вектра. На студено палеше от раз, но на загрят двигател палеше трудно.Свалих стъпковия мотор, почистих го със спрей STP и всичко си дойде на мястото.
  2. Съмнявам се, че някой е очаквал друг отговор докато няма подписан договор Представители на Хонда също казват, че Ф1 засега не им е сред преуритетите, като споменават за 30% намаление на печалбата, цунамито в Япония, наводненията в Тайланд, високият курс на йената..... Обаче има няколко неща, които не са за пренебрегване: 1. Хонда имат недовършена работа във Ф1. Тъкмо направиха болида-самолет, се наложи да се оттеглят и макар, че шасито бе тяхно (RA109) и платиха милиони за издръжката на тима през 2009-та , официално тимът се казваше Браун ГП, а шасито BGP01, като и Мерцедес също не пропуснаха да оберат овациите. Най-голямата наглост на немците бе, че пребоядисаха шасито направено от Хонда и състезавало се като Браун, в цветовата гама на техния отбор и го караха по разни изложения. Не се сещам досега някой да е променял името и цветовата гама на някой състезателен автомобил. Винаги се показва на изложенията в цветовата гама с която се е състезавал. 2. Макларън вече не са заводски отбор на Мерцедес. Немците си продадоха акциите в Макларън и купиха бившия тим на Хонда, т.е. вече си имат собствен тим, а Макларън са им просто клиенти, а и конкуренти отгоре на всичко. 3. Хонда имат някаква готовност и ако отворят филиал в Англия, поради високият курс на йената, разходите им ще са с около 40% по-ниски, в сравнение с последната им година на участие, 2008-ма. Догодина в Индикар също ще карат с турбо V-6, а двигателят на Хонда отдавна се тества по пистите, т.е. вече имат някакви разработки в тази насока. Скоростната кутия остана в Браун, сиреч сегашния Мерцедес, но КЕРС-а на Хонда който беше подготвен за шасито за 2009-та, остана при японците, т.е. остава си тяхна разработка и съдейки по тази статия, е доста добър - http://www.greencarcongress.com/2010/11/hondas-f1-kers-motor-60-kw-21000-rpm-7-kg.html
  3. Наистина ще е страхотен тандем и останалите тимове ще настръхват само като чуят Макларън-Хонда, особено с двамата пилоти на Макларън в момента, които освен че са най-добрата комбинация в решетката, приличат до известна степен на Сена и Прост! Хамилтън е много агресивен, бърз и кара със сърцето си, а Бътън е много техничен, хладнокръвен и кара с главата си. Освен това е изключително опитен както в преценяването на риска, така и в настройването на болида. Ненапразно от Макларън казват, че е един от най-добрите тест-пилоти, които са карали за тима.Имаше един лаф: "Бътън кара така, все едно, че кара личната си кола, а Хамилтън кара така, все едно е крадена" Обаче не съм сигурен дали Хонда ще са навити да инвестират толкова много средства в тази икономическа криза и след последствията от цунамито. Плюс това, йената в момента държи доста висок курс, което също им се отразява доста неблагоприятно.Все пак малко ме обнадеждава, че Бътън постоянно казваше, че не му е нужно на тази възраст да се обвързва с дълъг договор, но в крайна сметка наскоро подписа многогодишен договор. Мисля си, че промяната в плановете му има някаква връзка с Хонда.
  4. Даваха го по Евроспорт, но за съжаление само последния час на състезанието. Има го качено на тубата:1-ва част2-ра част3-та част4-та част5-та част6-та част7-ма частДано някоя телевизия да е излъчвала цялото състезание, че ми се иска да гледам и първите часове на надпреварата.Страка спечелиха поула в категорията си (ЛМП2) във всички кръгове, но поради 2 отпадания (от 4 състезания) в момента са на 2-ро място във временното класиране, като водач е тимът на RML, които карат Лола-Хонда. Остава още един кръг - 1000 км на Силвърстоун, който ще се проведе на 12 септември.
  5. Исторически уикенд в 1000 км на Хунгароринг За пръв път в историята на ЛМС, прототип от П2 спечели поул. Дани Уотс с Хондата на Страка Рейсинг грабна поула с 0,45 сек. преднина! Pos Cl Drivers Car Time 1. P2 Leventis/Watts/Kane HPD 1m32.431s 2. P1 Belicchi/Boullion Lola-Rebellion 1m32.888s 3. P1 Prost/Jani Lola-Rebellion 1m32.924s 4. P1 Panis/Lapierre/Sarrazin Peugeot 1m33.613s 5. P1 Ragues/Mailleux/Ickx Lola Aston Martin 1m35.297s 6. P1 Mansell/Mansell Ginetta-Zytek 1m35.441s 7. P2 Amaral/Pla Ginetta-Zytek 1m35.586s 8. P2 Moreau/Hein Pescarolo-Judd 1m35.873s 9. P2 Lahaye/Nicolet Pescarolo-Judd 1m36.024s10. P2 Erdos/Newton/Collins Lola-HPD 1m36.250s11. P2 Geri/Babini/Leo Lola-Judd 1m36.660s12. P2 Ojjeh/Greaves/Ebbesvik Ginetta-Zytek 1m37.256s13. P2 Gates/Garofall/Hughes MG Lola-AER 1m37.796s14. P2 Pirri/Cioci/Perazzinii Lola-Judd 1m38.307s15. P2 Frey/Buncombe Radical-Judd 1m40.988s16. FLM Toulemonde/Beche FLM ORECA 1m41.987s17. FLM Firth/Manning FLM ORECA 1m42.213s18. FLM Pillon/Verdonck/Capillaire FLM ORECA 1m42.253s19. FLM Zacchia/Lombard/Moro FLM ORECA 1m42.461s20. FLM Barlesi/Cicognani/Chalandon FLM ORECA 1m42.814s21. FLM Kraihamer/De Crem/Delhez FLM ORECA 1m43.223s22. P2 Schell/Da Rocha Courage-ORECA 1m45.105s23. GT2 Barba/Parente Ferrari 1m46.535s24. GT2 Alesi/Fisichella/Vilander Ferrari 1m46.684s25. GT2 Kirkaldy/Mullen Ferrari 1m46.950s26. GT1 Gardel/Goueslard/Rees Saleen 1m47.005s27. GT2 Companc/Russo Ferrari 1m47.157s28. GT2 Bell/Turner Aston Martin 1m46.847s29. GT2 Farnbacher/Simonsen Ferrari 1m47.369s30. GT2 Westbrook/Holzer Porsche 1m47.518s31. GT2 Lieb/Lietz Porsche 1m47.526s32. GT2 Pilet/Narac Porsche 1m47.551s33. GT2 Ragginger/Ried/Dumas Porsche 1m47.705s34. GT2 Dumbreck/Coronel Spyker 1m47.800s35. GT2 Ehret/Quaife Ferrari 1m48.039s36. FLM Kutemann/Basso/Hartshorne FLM ORECA 1m48.766s37. GT2 Felbermayr/Felbermayr/Seefried Porsche 1m49.977s38. GT1 Van Dam/Lemeret/Walchhofer SaleenСъстезанието се оказа още по-драматично за прототипите от П1. Освен, че за пръв път състезание в ЛМС бе спечелено от прототип клас П2, първият прототип от клас П1 (тимът на Менсъл) се класира едва на 7-ма позиция, изоставайки със 7 обиколки от лидера! Pos Cl Drivers Car Time/Gap 1. P2 Leventis/Watts/Kane HPD 6h01m02.752s 2. P2 Amaral/Pla Ginetta-Zytek + 1 lap 3. P2 Lahaye/Nicolet Pescarolo-Judd + 2 laps 4. P2 Erdos/Newton/Collins Lola-HPD + 4 laps 5. P2 Ojjeh/Greaves/Ebbesvik Ginetta-Zytek + 5 laps 6. P2 Pirri/Cioci/Perazzinii Lola-Judd + 6 laps 7. P1 Mansell/Mansell Ginetta-Zytek + 7 laps 8. P1 Prost/Jani Lola-Rebellion + 13 laps 9. P2 Moreau/Hein Pescarolo-Judd + 14 laps10. GT2 Lieb/Lietz Porsche + 14 laps11. GT2 Kirkaldy/Mullen Ferrari + 14 laps12. GT2 Pilet/Narac Porsche + 14 laps13. GT2 Alesi/Fisichella/Vilander Ferrari + 14 laps14. GT2 Barba/Parente Ferrari + 15 laps15. GT2 Bell/Turner Aston Martin + 15 laps16. GT2 Ragginger/Ried/Dumas Porsche + 16 laps17. GT2 Companc/Russo Ferrari + 17 laps18. P2 Gates/Garofall/Hughes MG Lola AER + 17 laps19. GT2 Dumbreck/Coronelaps Spyker + 18 laps20. GT2 Farnbacher/Simonsen Ferrari + 18 laps21. GT1 Gardel/Goueslard/Rees Saleen + 19 laps22. FLM Barlesi/Cicognani/Chalandon FLM ORECA + 19 laps23. P1 Ragues/Mailleux/Ickx Lola Aston Martin + 22 laps24. P2 Frey/Buncombe Radical-Judd + 24 laps25. P2 Geri/Babini/Leo Lola-Judd + 27 laps26. FLM Kutemann/Basso/Hartshorne FLM-ORECA + 28 laps27. GT2 Felbermayr/Felbermayr/Seefried Porsche + 32 laps28. GT2 Ehret/Quaife Ferrari + 39 laps29. FLM Zacchia/Lombard/Moro FLM ORECA + 50 laps30. FLM Kraihamer/De Crem/Delhez FLM ORECA + 60 laps31. P1 Panis/Lapierre/Sarrazin Peugeot + 60 lapsRetirements: GT2 Westbrook/Holzer Porsche 133 laps P1 Belicchi/Boullion Lola-Rebellion 124 laps P2 Schell/Da Rocha Courage-ORECA 77 laps GT1 Van Dam/Lemeret Saleen 68 laps FLM Toulemonde/Beche FLM ORECA 35 laps FLM Firth/Manning FLM ORECA 20 laps
  6. Днес се навършиха 43 години от първата победа на Хонда във Ф1! RA272 Honda 1495cc-V12 (на японски)
  7. Страхотно! Дори и Танигучи да не постигне успехи, информацията събрана от 2 коли ще бъде изключително полезна!
  8. Хонда Акорд, БМВ 320, Chevrolet Lacetti и Лада са бензинки, а заводските тимове на Сеат са с дизел. Има и няколко бензинови Сеат-а, но с тях карат частни тимове.По-високата максимална скорост на Акорда би трябвало да даде предимство на следващата писта от календара (Монца), която е по-бърза и от Имола.
  9. Accord6

    ЧРД!

    ЧРД Да сте живи, здрави, щастливи и да имате достатъчно пари за да си купите останалото! Наздраве
  10. Точно толкова си побира кутията при смяната - около 2,5л. Доколкото си спомням, общото количество е 3,5л, но е невъзможно да се източи всичкото масло.Мисля, че всички АТФ са на еднаква основа и не би трябвало да има риск от пресичане на маслото.
  11. Колега, не знам от къде ти е инфото за смяната на маслото, но определено е грешно.На 6-та ген. Акорд, маслото на автоматична ск. кутия се сменя за първи път на 80 хил. км, а след това на всеки 60 000. Желателно е ако не се кара много, да се сменя на всеки 3 години.
  12. Честито на всички рожденици. Пожелавам ви живот, здраве, щастие и достатъчно пари да си купите останалото
  13. За 2-ри път през този сезон (от общо 5 кръга), състезанието в американските серии ALMS бе спечелено от прототип в клас LM P2! Състезанието на пистата Лайм-Рок Парк, спечели екипажът на Patrón Highcroft Racing (Дейвид Брабъм/Скот Шарп), с Acura ARX-01b от клас LM P2. 2-ро и 3-то място също бяха спечелени от прототипи в клас LM P2. Прототипите на Audi R10 TDI не успяха да получат предимство от по-голямата мощност на двигателите си (650 к.с. срещу 500) поради липсата на дълги прави. Затова по-маломощните коли от LMP2 успяха да спечелят благодарение на по-ниското си тегло (900 кг срещу 825). 1. David Brabham/Scott Sharp - Acura ARX-01b (LM P2) 168 об. 2. Romain Dumas/Timo Bernhard - Porsche RS Spyder (LM P2) +18,872 3. Sascha Maassen/Patrick Long - Porsche RS Spyder (LM P2) +1.01,641 4. Lucas Luhr/Marco Werner - Audi R10 TDI (LM P1) +1 об. 5. Adrian Fernandez/Luis Diaz - Acura ARX-01b (LM P2) +2 об. 6. Franck Montagny/Marco Andretti - Acura ARX-01b (LM P2) +3 об. 7. Marino Franchitti/Butch Leitzinger - Porsche RS Spyder (LM P2) + 4 об. 8. Johnny O'Connell/Jan Magnussen - Corvette C6.R (LM GT1) +11 об. 9. Jörg Bergmeister/Wolf Henzler - Porsche 911 GT3 RSR (LM GT2) +14 об.
  14. Ако слушате Манчо и Тенчо, сигурно Алонсо е героят на състезанието, а Рос Браун е вълшебник.Рос имаше много слабо участие в това брилянтно решение. Рубенс е загубил контрол върху колата и е казал, че иска да сложи гуми за наводнена писта, защото е много хлъзгаво. През това време Бътън трябваше да влезе в бокса по график, но Барикело влезе заедно с него. Допълнително Бътън беше забавен заради проблемите със системата за зареждане на Рубенс и загуби ценно време, чакайки в бокса да обслужат бразилеца.Според мен, Бътън се е изнервил от това и престаравайки се да навакса загубеното време, изтърва колата и се озова в чакъла още в първата обиколка след излизането му от бокса Всеки има различни виждания, но аз съм категорично против слуховете Алонсо и Бътън да си разменят местата. Нека нашите направят добра кола и тогава ще стане ясно могат ли пилотите ни да печелят или са средняци.
  15. Честит ни подиум!Вече си мислех, че на Рубенс му тежат годинките и му е трудно да изкара цяло състезание на пълни обороти, но днешното състезание доказа, че през тази година е подкарал втората си младост. Жалко, че отпадна Бътън и заради проблемите със зареждането, Барикело изтърва 2-ро място, но и 3-то място е страхотно постижение за колата, която имаме през този сезон!
×
×
  • Създай нов...