Jump to content

Galin Lefterov

Фен
  • Мнения

    15
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Galin Lefterov

  • Ранг
    Начинаещ
  1. 7genDel Sol4 gen4 genЕто набързо няколко снимки които направих !!!( И да питам само някой знае ли защо не ми дава да кача снимките тук а само линковете към тях )
  2. Да се включа и аз с моята печка Имам Акорд 2.0 тди 105 коня доста съм доволен като изключа няколко проблема дето имах с нея за една година съм минал вече 16 000км и мога да кажа че за това голямото купе 5л. на 100км разход извънградско си е много добре Така като гледам от дизелите аз първи се престраших аиде пишете с тея коли
  3. Аз също си уговорих час за Цоков Бош сервиза дано там да го намерят тоя смотан проблем. А скоро ходих да ми я закачат на едно друго място на компютър и ми казаха че нямало никакви грешки ако било кабел да окъсява някаде е щяло да дава някакви грешки и неможахме да разбереме какво и има Така в Бош неможаха да ми оправят проблема, преправиха един сноп с кабели но не под въздушния филтър а от другата страна и проблема си остана. сега си мисля дали не е потенциометъра на педала на газта или да търся в този сноп под въздушния филтър.
  4. Аз също си уговорих час за Цоков Бош сервиза дано там да го намерят тоя смотан проблем. А скоро ходих да ми я закачат на едно друго място на компютър и ми казаха че нямало никакви грешки ако било кабел да окъсява някаде е щяло да дава някакви грешки и неможахме да разбереме какво и има
  5. Здравейте ! Този проблем и при мен го има при преминаване през дупки се получава много често, някои ако знае майстор тук във Варна който е запознат с проблема нека сподели.
  6. Ами вече е късно А може ли точно да ме ориентирате каде се намира и какво всъщност пресдтавлява и дали се сменя лесно?
  7. Здравейте !Наскоро ми се наложи да правя ремонт на двигатела защото ми вкара масло във водата и си помислих че е гарнитура, сега 1000км след ремонта имам пак масло във водата и вече незнам какво да правя едва ли е пак от гарнитурата, главата е шлайфана и не е от нея маистора каза че е добре и не била пукната. Някаде бях чел че имало някакъв радиатор за охлаждане на маслото и от там можело да става така но аз никаде не намирам такъв. Помагайте ако знаете Колата ми е Honda Accord 2.0tdi
  8. Колеги помагаите ! Угасна ми освен габарита и късите светлини на единия ми фар а с тея закони да се кара с фарове си е доста голям проблем. Някои ако знае как се сменя тази шибана крушка нека помага !!!
  9. Аз имам същия проблем, предстои ми отваряне кората на вратата да видя какво може да е
  10. Много ти благодаря за изчерпателните отговори
  11. Така колата ми е Хонда Акорд 6ген имам я от около 4 месеца и ми се налага да си сменя крушката на единия габарит. Обаче като гледам нещо немога да се справя пробвах и фара да махна но не успях някой ако е сменял нека сподели как става най лесно. А другият ми въпрос е: Как да си махна решетката на парното тази която е посредата двойната, че искам да си сменя и крушката на часовника и четох някаде, че от там става най лесно но незнам как да го махна без да го счупя А и още един въпрос имам проблем с прозореца на щофьорската врата тръгва леко на една страна да се вдига и то много трудно някои ми казаха да отворя кората и да смажа механизма там но и в това не съм много сигурен как става ако може някои и затоав да ми обясни каде се намират болтовете има ли щипки някакви, че каквото взема да правя по тази кола и го троша Така ще е докато се науча.
×
×
  • Създай нов...