Jump to content

vesko_m

Фен
  • Мнения

    20
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно vesko_m

  • Ранг
    Начинаещ

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  1. ако това е един официален сервиз за шкода (че не мога да се ориентирам много-много у надежда) мога потвърда негативното мнение за него. шефа имаше една шкода фаворит комби (не форман) там е ходил не еднократно и все мизерии му правят. то не беше че поръчали казанче за чистачките за форман, което не било като на фаворит комби, то не беха некви други издънки. аз лично ходих като му я беха ударили шкодата отпред и отзад - имаше за смяна предна решетка, гредата под предната и гредата под задната броня - е сметнаха, че ремонта ещ струва над 1200 лева - и това без дори да отворят предния капак, зщото беше заял от удара отпред - пълни смешници
  2. и не се стопиха или при тебе отпред стъклото не е пластмасово, а си е истинско стъкло???
  3. отварял съм такъв фар, ама на корсата става с ножовка поне на тея на корсата няма достъп до тази платка с двата светодиода отвън, та фанах лист ножовка, по малко и на почивки, че като се загрее се лепи пластмасата за ножовката. сменям светодиодите и после с обикновен санитарен силикон ги уплътнявам, за да може да се отлепи лесно пак при необходимост. иначе не виждам с какво може да отлепиш пластмасовото стъкло отпред от пластмасовия кожух, който държи лупите - направо мисля че е невъзможно, защото те влизат в един улей и там е яко насосано със лепило.за да не издухат светодиодите на новите фарчета на доминикчо му сложихме по едно съпротивление последователно на габаритите, за да ограничим тока на към 7-8 mA (по спомени)
  4. странно тея в нисан форума са доволни и от сервиза в Плевен и в Бургас.дали има мнения за техния сервиз в София - един познат се точи на газов инжекцион за Пежо, та е убаво да споделите нещо ако има инфо
  5. да драсна и в тази тема гдье ье устройството и ко праим или чакаме лукчо да са върнье от морье?
  6. я се похвали - 10-ти август или 10-ти септември :plane:edit: ба, що не драсна по едно лично ве : http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=13221&hl=
  7. нема да се биеме сега аз видех парт номер и проверих - ти ми цитираш някой, който така мисливерно че като ровиш за angel eyes пише 2/3door са едни, а 4door са други странно, след като оригиналните фабрични фарове и мигачи (отпред) на седан, купе и хеч са еднакви
  8. ???писано е и преди за 2/3/4 врати (т.е. купе , хеч , седан) фаровете са еднакви !доказателство (източник slhondaparts.com) парт номер за преден десен фар 33100-SR3-A01; парт номер за преден ляв фар 33150-SR3-A01 и за трите модификации хонда сивикмисля че и angel eyes са еднакви - въпреки че по ибей и други он-лайн магазини ги пишат едни за хеч, други за купе и т.н.виж за стоповете - за хеч са едни, за купе и седан са други
  9. айде леко ъп-ченекой да се пофали ко стаа
  10. виждал съм го и на ФВ внос от германия. мисля че е държач дето държи нещо и най-вероятно ми звучи да е ел.устройство, което ти трупа месечната сметка да си плащаш магистралата като минеш покрай бариерата
  11. Същото явление го имаше на приятел на Акорд 93-та 2.0 карбуратор. Градско си пали перката и си държи където трябва темп, а на магистрала дори със 110 му загряваше много - вдига се над средата и мизерия . Та той я продаде без да я прегрява и без да реши проблема , но си мисля че ако ще си караш колата поне още година - слагаш нов радиатор и нова водна помпа. Няма какво да се заблуждаваме - помпата си е консуматив, а радиатора също при дълга работа се задръства и ..... абе новото си е ново, но 99% тези проблеми идват от помпа и радиатор
  12. както и външните - не са еднаквикупе и седан са едни, за хеч са други
  13. от мен и от Dominic380
  14. айде като откриеш магазинчето у Бургас да кажеш къде е, като идваме лятото с мадамите да правим оборот
×
×
  • Създай нов...