Jump to content

todorrakov1991

Фен
  • Мнения

    9
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно todorrakov1991

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 1.08.1978

Profile Information

  • Кара
    Honda Civic D15B2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Pazardgik
  • Интереси
    Най после си збъднах мечтата да карам honda

Contact Methods

  • Skype
    anitodop
  1. смених стъпковия мотор,делкото,кабелите,свещите,бензинов филтър всички маркучлета за вакумите съм ги свалял и надувал на компресор да не би някое да е спукано.Рестартирах компа после го убочавах както беше написал колега от форума,само от това изглежда имаше промяна но на втория ден пак същото.
  2. Колеги имам от доста време един проблем който вече си мисля да ли не е просто така настроена самата моноинжекция.Нека колеги със същата моноинжекция да споделят и те да ли това е проблем или не и ако е на какво се дължи.Проблема се състои в това ,че сутрин на студен двигател като запаля колата оборотите като за студен си отиват на 1500 об но в момента в който двигателя започне леко да загрява оборотите започват да плават от 900об до 1500об така в продължение на няколко минути докато стрелката на температурата леко се подмести.След това се стабилизират на 1000об ивече постепенно падат на 850об след като загрее напълно.По принцип на други коли с моноинжекция които проследих при студено оборотите са високи и постепенно и плавно с загряването падат и оборотите. Ако това не е нормално моля дайте съвет и аз ще споделя какво съм направил за да се оправи това.
  3. колега и аз карам същата хонда скоро ми сложиха газовата уредба с емулгатор на ламдсондата и две релета на инжекторите и проблем няма нито на бензин нито на газ ми свети чека.Уредбата ми я качваха в Пазарджик газаджийте при горското.Карах я във Пловдив на елкон за настройка и там майстара започна да се чуди как така чека не ми свети.
  4. ето я и моята колицаhttp://forums.hondabg.com/index.php?automo...si&img=9028[/
×
×
  • Създай нов...