weezer
Non-Commercial-
Мнения
53 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно weezer
-
Ранг
Потребител
- Рожден ден 18.08.1986
Contact Methods
-
Website URL
http://vbox7.com/play:a5fe0768
Profile Information
-
Пол
Мъжки
-
Място
Dobrich
-
е тя не е скъпа тая водна помпа ама може да ти направи големи проблеми. ако нз кога е била сменяна преди, смени я за ввсеки случай. Аз съм на този принцип вече понеже вече съм си патил от такива спестявания на парички и после ми излиза тройно. Парите са твой и ти си преценяш но който и майстор да питаш ще те посаветва да я смениш
-
аз карах д15б2 със такъв проблем достра време и я напъвах много, но нишо не се слочи след което продадох двигателя. до колкото съм разговарял с други колеги и маистори съм достигнал до извода че почти няма шанс да случи нищо по опасно но ако те дразни има голяма гимнастика която ще ти излезе повече от 300 лв, доста често лагерите на кутиите вият и щом спира след натискане на съединителя ти давам гаранция че е там проблема. Ако имаш сега финансова възможност отивай на майстор, ако ли пък не карай така няма да имаш проблеми
-
реши ли проблема с хлопането
-
добре няма ли да ти е по лесно да си купиш един хубав и безпроблемен комп или ако има някои да ти даде временно някой да пробваш да видиш дали е от компа или някаде от инсталацията че и аз съм имал проблем с чека ама си изчистих грешки и се оправи
-
на мен ми се случи същия проблем само че аз си бях виновен понеже си свалих двигателя да си сменя сигменти и лагери и като стегнах шайбата без двигателя да е в колато и без пистолет, после забравих да я пристегна. една сутрин като запалих се чу едно тракане и хлопане и аз си викам айде лагерите и като отвотих капака , какво да гледам тя шайбата нз какво става, ходи на ляво и на дясно изяла ми е сшпонката и е заоблила канала на вала. като свалихшайбата позачистих с отвека каналчето което все още имаше някакви милиметри ръбове направих си по-голяма шпонка която пасна и от 1-2 години вече нямам проблеми
-
а може и да се окаже от крив шенкел, като вдигнеш колата дори на крик хвани гумата с двете ръце от срещуположни страни и започни да я клати ако хлопа значи ти е заминал лагера а ако не може и от шенкелчето да се окаже
-
аз ги вадих няколко пъти слагах понижаващи прожини, после рязах оригиналните и накрая разбрах че нестава така и си купих цяло спортно окачване на Jamex и мога да твърдя че за всекидневно каране няма по добро, понеже конито си е твърдо А за пружините ще ти трябват скоби дори да са най-фалшивите скоби понеже може да ти избие зъбите само че за поставянето мойе и на ръка да се натиско отгоре само че ти трябва някой по обемист помагач да се отпусне отгоре им
-
аз вече 3 години имам проблеми с акомулаторите все вземам 45 апера но проблема не се оказа от ампеража ами от марката, така че ако е 1,2 ампера повече или по малко не е проблем, важното е да хубав. А аз от опит разбрах че трудно се намират за нашите колички хубави акомулатори на сносни цени
-
а пробвал ли си като отвориш капака на колата и да задържиш газта на 2000-2500 оборота няколко секунди да видиш дали го има това чукане пак, защото ако го има става лошо
-
Един съвет и от мен, не съм много компетентен за д13-ката ама в много от случаите се е оказвало от стъпковото моторче ако не си го пробвал това задължително го направи
-
До колкото сам запознат зелените пружини са твърди от червените, за понижаването най-вероятно са по ниски ама с колко не се знае зависи от марката. трябва да попиташ колко сантимертра са и като измериш твоите долу-горе ще получиш някаква представа