-
Мнения
87 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно petyopopov
-
Ранг
Потребител
- Рожден ден 18.07.1963
Contact Methods
-
Website URL
http://
Profile Information
-
Пол
Мъжки
-
Място
Vraca
Последни посетители
1974 профилни разглеждания
-
ПРОДАДЕНА! Темата може да се затваря!
-
Е,хайде де-забравих да кажа,че са сменени всички накладки и цялата генерация от колектора назад!
-
Цената е 600 лева,без CD-то и колоните!
-
Продавам Шатъл 1988,1.6i,16V,4WD,с всички екстри за модела-ел.стъкла,ел.огледала,ел.люк,хидравлика на волана,CD Mp3-Soni с падащ панел,комплект 4 колони Блаупункт,халогени,с нови зимни гуми и джанти,и със следните забележки:прескочил ангренажен ремък,и има нужда от ремонт на клапани,шлайфане на глава,и т.н.Има гражданска,преглед,беше в движение до проблема с ремъка! Има и ръжда!Цената е 800 лв,и не подлежи на коментар/само гумите с джантите,и CDто с колоните ми струваха долу-горе толкова/!!!Колата се намира във Враца,на паркинга пред църквата на Руски,сив металик.Телефона ми е 0878221467.и се казвам Петьо!Забравих да спомена,че мотора е D16A6
-
ОК,Кико. Във вторник застъпвам в 20.00,и ще мина с таксето до Лука,че направо съм се разболял вече от яд по Шатълката.
-
А защо компа не казва нищо? И къде е този датчик,и каква работа върши? Какво му е предназначението?
-
Не,не сме.Затрупал го е снега,а единствения майстор,на когото имам доверие,има друга работа,гаража му е зает,и май ще чакаме да се постопли времето.Засега си карам служебното Шеви,и чакам Деси Банова да оправи времето.Ще пиша после каква му е била болката,дано да се излекува!
-
Там е работата,че не дава никаква грешка-светва чека при контакт,цъква/угасва/след 4-5 секунди,всичко си е наред...
-
Колеги,някой може ли да ми каже,дали моя двигател,Д16 А6,има "защита"от прехвърлил зъби ангренажен ремък? Тоест,дали съм съсипал още нещо,след като я палих след аварията? Клапани,кобилици,и т.н.,че майстора ме уплаши,че ще има и други поражения,и сън не ме хваща!
-
Някой може ли да ми каже колко струва ангренажния ремък,дали се сменя заедно с ролката,и тя колко струва? Долу-горе!
-
Не,няма и да има,докато е при мен.
-
Всичко сочи към прескочил ремък.Сложих едни стари свещи,като преди това завъртях на стартер да продуха цилиндрите,и запали.Запали,но прекъсва,и като дам газ,пляска,кюфка,и не може да се форсира.Загубила е центровка,явно от ремъка.Купих нови свещи,Денсо,от Косер,но с тях не запали,задави се,замириса на бензин,и се отказах от по нататъшни действия.В понеделник ще я затеглим при Майстор Багер да я лекува.Ще пиша какво й е било след лечението.
-
Да,Войводо,четох я,но при мен,бобината и делкото май са здрави,защото,като свалих една свещ,и завъртях на стартер,си хвърляше искра нормално.Друг е въпроса,дали я хвърля точно когато трябва.По съвет на Ицо Багера,опитен автомонтьор,имащ същия Шатъл,проблема е в свещите! След малко ще ги сваля,почистя,продухам цилиндрите,и ако пак не иска,ще я затегля при него.Калмарчето също се съмнява в свещите.Дано не познае колегата Чиренски,че е прескочил ремъка,че тогава...
-
Колеги,Шатъла категорично отказва да запали.Свещите имат искра,гориво,но не пали,Въртяхме,дърпахме я,припали 1-2 пъти за малко,и това беше.Според един приятел е прехвърлил ангренажен ремък!? Възможно ли е?
-
Ама нали минута преди това запали,и работи 1-2 минути?Възможно ли е да е замръзнала вода отдолу в тръбичката,и да е направила ледена тапа.Все едно,че няма бенз,а има