Jump to content

nackness

Фен
  • Мнения

    11
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно nackness

  • Ранг
    Начинаещ
  1. Не е загуба на налягането на 100%.Слагах всякакви клапани и маркучи и си има нафта,даже като отвиеш леко някоя трабичка на някоя дюза си пръска яко.Отивам към преглед на центровката, и се чудя има ли начин да се направи центровка на помпата само по белези(защото помпата няма никакви белези и няма шпонка на на оста) и ако е така както знам аз( май само на компютър става )каква трябва да е и кой е на адекватния софтуер за това ( бях чувал че май с ваг-ком можело да се извадят данни за помпата, че нали 1.9 тди-тата са с VP37 също)?Също се чудя необходимо ли е да се гледат белезите на другия ангренажен ремък също?
  2. Не съм писал,че нямам нафта.Сутринта маркуча си беше пълен до помпата!За това мисля,че няма да е помпата, а центровката... Просто исках да отбележа, че докато сменях маркучите падна налягането на нафтата и след това докато се напълни системата и запали с прозрачните, отзад излизаше същия бял пушек (просто като някакъв ориентир го отбелязвам ).Затова си мисля и питам дали е възможно да си е мръднала центровката на помпата и колко трябва да е ( мисля че на КТС-а е в градуси ).
  3. Аз малко се забавих с пробите, но все пак резултат няма..., до тук сложих прозрачен маркуч от помпичката за подкачване направо до помпата за да заобиколя филтъра и пак паля трудно първия път,веднага гася колата без да я чакам и после си пали веднага,довечера ще махна и помпичката за да заобиколя и нея (евентуално ако тя нещо не е в ред) и ще пиша...Вчера ми направи впечатление, когато сменях маркучите, че с помпичката неможах да кача нафта до помпата по маркуча и въртях на стартер докато запали и засмуче нафта и пак яко бял пишек доката запаля (явно когато няма нафта пуши бяло).Та така, ще направя още един тест за всеки случай, но ми се струва май май, че е от центровката.Мислите ли, че центровката може да "избяга" понеже лятото я правех с КТC(които май не е много прецизен, а що се отнася до електронния блок много се съмнявам,че е от него (имам още 2 ел.блока и няма разлика)!
  4. Пробвал съм и да подкачвам с помпичката преди филтъра, също и да подгрявам няколко пъти..., уви без резултат,незнам вече какво да я правя, а идва зима и акумулатора ще отиде за нула време.
  5. Sebulba ,мерси за насоката, вчера смених о-пръстените на двустенния клапан и тази сутрин пак не иска да запали.Вчера реших ,че това ще да е проблема понеже гумичките бяха доста твърди, но пак "греда".Някакви идеи какво да търся...,свещите и релето са наред,мисля и маркучите са ми здрави,направо нямам идея...
  6. Здравейте!Акордчето не иска да запали сутрин дори и когато беше топло.Въртя доста и от ауспухът излиза бял дим и то доста докато запали, веднъж запали ли после няма проблем, пали си както трябва.Проверих си подгревните свещи- работят си, слагах прозрачни маркучи - не пада нафтата.Моля за помощ, ако някой знае каква е причината и сподели благодаря предварително!
  7. Здравейте, Колеги.Имам Акорд 97-ма,2.0 ТДИ,и имам проблем с нафтовата помпа и по специално управляващия я блок(соленоид),та в този блок имам един потенциометър които регулира оборотите и тои е износен.Симптомите на колата са:на празен ход оборотите варират значително и с определена скорост предърпва много кофти колата(това предърпване го излъгах пред половин година с леко изместване на на реостата на помпата).Като цяло мисля,че самата помпа работи, но електронната и част е проблема.Въпросът ми е,знаете ли от къде мога да намеря такъв блок евентуално(нов или втора употреба)и дали евентуално се ремонтира или същестовуват ли някакви ремонтни комплекти.Всякакви съвети за отстраняване на проблема ще са ми полезни!
  8. Студент съм и в София, така че да ме опътите там евентуално към сервиз или човек запознат с този проблема и там(понеже се съмнявам в Ямбол да има такъв)...
  9. Ами все пак да попитам... от Ямбол съм.
  10. Здравейте колеги, от 8 месеца имам акорд 97ма 2.0 тди, в последствие разбрах за роувърският двигател и се опитах да изчета доста теми относно този модел, но въпреки това пускам тази тема с проблема и се надявам на помощ....Ситуациата е следната, първо на свободна си мени оборотите и по някога даже гасне сама, от време на време, даже често предърпва когато караш(сменени са филтрите и използвах една опаковка от добавка за дюзите), започна и да свети лампата за abs-a и ту свети,ту не и мисля че някак е свързано с оборотите(четох за слабите кабелни връзки),имам и проблем с централното(незнам дали има връзка вече)... накратко това са всички проблеми, ест търся помощ за този с оборотите,какво ви е мнението и как да оправя проблема, и евентуално кой сервиз е одачен за тези дизелови мотори!
  11. Здравейте, Колеги!От около 6 месеца имам акорд 97.г и ми се развали централното закл.,имам познат които смята, че проблема е в блока..., бихте ли ми казали каде точно се намира той?
×
×
  • Създай нов...