-
Мнения
19 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно the13b2
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Д13Б2 OBD-1 MPFI
-
Пол
Мъжки
-
Място
Пловдивско
Contact Methods
-
Website URL
http://
-
Skype
wasted_hate
-
Д13б2 нямат главно реле, датчика е в делкото. Може да провериш за кофти връзка там. Вади ли ти грешки компютъра?
-
Опа привет на всички.. Ето линк за размисъл. Ако имобилайзера ти е ИММО А0 няма нужда от правене на бридж-ове по платката. Лично съм изпробвал премахването върху P3X еку което е с Иммо А0.http://www.ozhonda.com/forum/showthread.ph...obliser-Removal
-
Ами те са 2 системи Имо, ако е Immo A0 без значение от еку пали при премахване. При мен дори не отчита, че го няма. Аз просто предлагам решение. Вие избирате как да постъпите. И коментари от сорта "разбирачи" са тъпи, аз споделям личен опит. Благодаря.
-
Е аз не съм открил топлата вода. Питайте гугъл. Даже ще ви кача снимки да ви опровергая. Имото го свалих от P3X еку от Сивик 99та и колата запали от първо завъртане след това. Ама кой съм аз да ви помагам.
-
Привет. Ако те издразни достатъчно може да направиш като мен, отваряш еку-то и внимателно с поялника разпояваш имобилайзера от платката и си 6 +..
-
Да с сток инжекциона на д14а3, за по нататък ще пробвам с "истинския" смукателен колектор за сега ще я покарам така да усетя как върви. Много благодарности на всички включили се с мнения и препоръки и най вече на AlexDj който ми осигури инжекционната система.
-
Явно само аз си пиша.. Както и да е, автомобила запали, добре се форсира. Още не съм я изкарал на пътя като стане и това ще споделя има ли ефект.
-
Mалък напредък, оправихме положението и еку-то показва само грешка 4 VSS сензор но пак не иска да отваря инжекторите. Имобилайзер-а ли спира горивото, само той не е вързан. Благодаря на всеки отговорил.
-
E не голям проблем, моля ако може някой да помогне ще леем бира. Еку-то от д14 не иска да пуска маса на инжекторите, знаете ли от какво може да е.. Чека свети без да премигва, има 5в ток на мап-а рацв-то (иацв-то) работи, делкото дава ток и при налчие на бензин пали, помпата вкючва както си му е реда, масите по еку-то са вързани по ред, главното реле е от ЦРхикс предполагам е вързано надлежно по ред, т.е. всичко си е вързано без 2-3 жици датчик ETC който е за температурата на охладителната течност и 2 жици от алтернатора.. Благодаря.
-
Целта на упражнението е да се махне карба, защото колкото е хубав толкова и пречи за нещо по-нататък. Идеята ми беше ако някой е запознат с инсталацията на инжекционните и карбураторните Хонди да даде мнение това което имам достатъчно ли е или имам нужда от нещо друго. Бензиновата помпа е лесна, заменена е вече от външна ел помпа. Притеснението ми е около генератора да не би да се окаже, че трябва и той да се сменя, тъй като по схемите на д14а3/4 и другите сходни двигатели въпросният е с 4 жици докато при мен е с 3.Благодаря на всеки отзовал се с мнения и препоръки.
-
Сетъп-а ако може така да се нарече е следният: Смукател с дросел, инжектори бензинова рейка, всички датчици по инжекциона, външна бензинова ел. помпа, главно реле делко и комп д14а3. Като оставим на страна окабеляването какви възможни проблеми би имало при този вид суап и възможен ли е изобщо ?
-
http://www.honda-club.cz/forum/viewtopic.php?p=216242 Съжалявам но е на полски или чешки, само това намерих.
-
Привет на всички колеги. Колега погледни ремъчната ролка на коляновия вал, виж дали замята. Аз имах подобен проблем и въпросното "чаткане" беше от щифтът който държи въпросната ролка към коляновия вал. При мен последиците бяха следните - износване на леглото на щифта в коляновия вал и елепсовидно износване на ремъчната ролка както и почти редовното развъртане на болта който я държи за вала, причинени от неграмотноста на "много" добър майстор. Ако и при теб се окаже същия проблем ролката втора ръка излиза около 50-60 лв. с болт и щифт но дано да не ти е такъв проблема.